Suomalaiset ryhänaaraat
Ei voi olla muuta kun järkyttynyt tästä suomalaisten ylensyönnistä ja oman ulkonäön piittaamattomuudesta. Katunäkymä kertoo karua kieltään, kun wt on enemmän sääntö kun poikkeus. Omaan ulkonäköön ei panosteta, leikataan järkyttävän lyhyt ja ruma kananpersetukka. Voi sanoa, että suomalaiset miehet ovat keskimäärin komeampia kun naiset. Minä olen 35- vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan, että olisin suomesta löytänyt ulkonäöllisesti tasavertaista seuraa. Vaimoni on virosta kotoisin, mutta asunut suomessa melkolailla lapsesta saakka.
Niin monet suomalaiset naiset luovuttavat ulkonäkönsä suhteen heti kun tulee lapsia. Tukka leikataan poikamalliin, verkkareissa ja tuulipuvussa kuljetaan tuolla rattaita työntelemässä. Ei tarvitse mennä kun suomenlahden yli viroon, niin jo katukuva muuttuu paljon. Siellä naiset ovat ulkonäöltään todella kauniita ja hyvännäköisiä. Venäjällä myös näin. Ja toki molemmista maista löytyy varmasti tätä suomityyppiä myös, mutta PÄÄPIIRTEITTÄIN ovat niin paljon tasokkaampia kun suomalaiset naiset. Kuudesta parhaasta kaverista neljällä on ulkomaalaiset vaimot, heitä kehtaa jossain sentään näytelläkkin, kun ovat niin hyvännäköisiä ja treenattuja. Yksi kaveriporukassa on sinkku ja yhdellä kaunis suomalainen nainen.
Toki kauniita suomalaisiakin on, mutta ne ovat oikeasti harvassa suhteutettuna väkilukuun.
Oma vaimoni on unelma. Kaunis kun mikä, pitkät hiukset, ystävällinen ja mukava kaikille ( vaikka saakin joskus murhaavia katseita suominaarailta luultavasti kauneuden ja tyylikkyyden takia ), nauravainen, ei koskaan mikään pihtari, ja lapsirakas. Meillä on kaksi ihanaa lasta.
Ja ei, hän ei rupsahtanut kahden lapsen jälkeenkään, toisinkun niin suuri osa suomalaisista naisista. Lasten jälkeen suominaisista tulee nalkuttavia, väsyneitä pihtareita.
Kommentit (83)
Hyvä että itse en ottanut suomalaista miestä, kun vaikuttavat olevan kauhean pinnallisia. t. espanjalaisen miehen onnellinen nalkuttava ryhänaaras -vaimo ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:28"]Hyvä että itse en ottanut suomalaista miestä, kun vaikuttavat olevan kauhean pinnallisia. t. espanjalaisen miehen onnellinen nalkuttava ryhänaaras -vaimo ;-)
[/quote]
Ja rumia, joskin itseriittoisia.
Taas tää väsynyt aihe.. mä olen monta kertaa Virossa käydessä ihmetellyt, että missä ne kauhean kauniit naiset oikein piileskelee kun ei näy missään... viimeksi lopulta tuli vastaan ryhmä naisia, jotka olivat tyylikkäitä ja kauniita. Hieman petyin, kun kuulinkin heidän puhuvan selvää suomea keskenään.
Venäjällä en nähdyt kauniita naisia senkään vertaa (ellei kauneus tarkoita ylimeikattua, paljastavaa hutsulookia)
Käykö tämä sinun vaimosi päivätöissä vai eleleekö suomalaisten veronmaksajien tuilla ? Kyllä täytyy myöntää että mullakin olisi kotiäitinä aikaa pitää huolta itsestäni paljon paremmin kuin näin työssäkäyvänä. siitä vaan lapset joka päivä moneksi tunniksi kuntosalin lapsiparkkiin.. mitä niitä turhaan puistoon viemään ja itse viettäisi aikaa niiden kanssa :)
jos mä ehdin ensimmäisen kerran illalla puoli kymmeneltä hengätämään ja taas kuudelta aamulla herättävä töihin niin kerro mulle miten mä ehdin kuntoilla.
puol viideltä kotona, ruoka, pyykit, lasten läksyt, siivousta, harrastukset,kauppareissut, metsäretki tai puistoretki pienen kanssa tms. iltapalat ja nukkumaan pienet kahdeksalta, isommat yhdeksältä. tuossahan se ilta vierähti.
ja meneppäs vaikka ensi kesänä puuhamaahan ja katso kumpia siellä uima-altailla näkyy enenmmän. Hyväkroppasia naisia vai hyväkroppasia miehiä.. saatat yllättyä :)
Vaimoni on kotona kotiäitinä ja minä käyn töissä. Olen sen verran hyväpalkkaisessa ammatissa, että pärjäämme näin. Lapset ovat siis neljä- ja kuusivuotiaat. Vanhempi on eskarissa ja nuorempi sitten kotona. Kun hän lähtee eskariin, vaimo lähtee töihin. Hän on sairaanhoitaja.
-ap
niin, tämmösiä ne kaikki on:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4266302/ketju/nainen_sanoo/sivu/1#comment27977875
Olen samaa mieltä kanssasi aloittaja, paitsi miehet ovat kyllä yhtä rumia jos ei rumempiakin kuin naiset. Molemmilla sukupuolilla tyyli täysin hukassa, rumat vanhat ja roikkuvat rytkyt tai sitten pari kokoa liian pienet vaatteet joissa persvako paistaa ja mahamakkarat hyllyy yli. Hävettää jo etukäteen, kun mietin seuraavaa talvea jolloin tulen ulkomaalaisen poikaystäväni kanssa ensimmäistä kertaa Suomeen.
No, onneksi suomalaiset on sentään mukavia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:28"]
Hyvä että itse en ottanut suomalaista miestä, kun vaikuttavat olevan kauhean pinnallisia. t. espanjalaisen miehen onnellinen nalkuttava ryhänaaras -vaimo ;-)
[/quote]
Voit olla varma, että miehesi ei kuitenkaan ole yhtä onnellinen kuin sinä!
Jokseenkin samaa mieltä. Kun nyt on taas bb-kausi ja miettii edellisten vuosien asukkaita.. Kätlin. Siinä yksi esimerkki. Hän on kuvankaunis ja laiha, kaukana kananpersetukasta. Ja hän oli talossa myös hauska, puhelias, toiset huomioon ottava, energinen, pirteä ja positiivinen.
Ja sitten talossa oli myös ainakin yksi tyypillinen suomalainen kateellinen nainen. Haukkui Kätliniä ja oli kateellinen.
Minkä sitä ihminen kauneudelleen voi, heti saa suomimammoilta lokaa niskaan.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:45"]
[/quote]
[/quote]
Vaikuttaa olevan. Minä en ole edes lihonut ryhänaaraaksi vasta tapaamisen jälkeen vaan otti minut tällaisena itseään 10 vuotta vanhempana ryhiksenä ;-) Ei se ulkokuori vaan ole onneksi kaikille ollenkaan niin tärkeä juttu, jos yhdessä muuten viihtyy ja jutut menee yksiin. Suomalaisille tosin usein on, ei minua kukaan oikein olisi nettideiteissäkään huolinut kun yritin, vaan sittenpä löytyi nuorempi ja hyvännäköinen ulkomaalainen.
Sinänsä kyllä ihan win win tilanne kaikille: jos suomimiehiä kerran viehättää virolaiset niin siitä vaan hakemaan, ja me heille kelpaamattomat ryhänaaraat voidaan hakea myös itsellemme ulkomaalaisia joille kelpaamme ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:39"]Olen samaa mieltä kanssasi aloittaja, paitsi miehet ovat kyllä yhtä rumia jos ei rumempiakin kuin naiset. Molemmilla sukupuolilla tyyli täysin hukassa, rumat vanhat ja roikkuvat rytkyt tai sitten pari kokoa liian pienet vaatteet joissa persvako paistaa ja mahamakkarat hyllyy yli. Hävettää jo etukäteen, kun mietin seuraavaa talvea jolloin tulen ulkomaalaisen poikaystäväni kanssa ensimmäistä kertaa Suomeen.
No, onneksi suomalaiset on sentään mukavia.
[/quote]
Tulkaa tänne Helsinkiinkin, niin voit olla ylpeä maanmiehistäsi. Ehkä jossain muualla on tollasta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:45"]
[/quote]
[/quote]
Täässä ulkopuolinen tarkkailija. Aikamoista suunsoittoa! Kunkin voi olla onnellinen. Mä olen onnellinen suomalaisen kanssa.
Minun mielestäni suurin osa tavallisista suomitallukoista on komeita/kauniita. Mutta minä en olekaan katkeroitunut, ja siten minulla ei ole tarvetta haukkua suomalaisten ulkonäköä. Minun persoonani riittää valloittamaan suomalaisen sydämen ja ei tarvitse etsiä korviketta ulkomailta.
Aloittaja on tyypillinen mies, jolla se jälkojenvälissä kulkeva patukka hoitaa kaiken ajattelun. Kunhan naisella on nätti naama ja pitkät hiukset niin siinä se on - muuta ei tarvita. Itselläni on kyllä ihan suomalainen mies, mutta onneksi ei noin pinnallinen tapaus.
ap ei tunnu tajuavan, että kaikille se tärkein kriteeri, omassa elämässä ja kanssaeläjissä, ei ole hyvä ulkonäkö.
Ap:n ihannoimalla Venäjällä on miesten elinajanodote karusti lyhyempi kuin Suomessa. Tuossa rajan takana viina vie miehiä. Siinä ei maatuskoilla korkokengät auta, kun mies on juoppo, eikä tuo rahaa kotiin. on myös yleisesti tiedossa, et NL aikana miehet halusivat, että naiset ovat koristeellisia kun kaikki muu oli ankeaa.
Venakosta tulee nopeasti maatuska. Ootko ap jo katsonut, minkämallinen anoppi sulla siellä ex-neukkulassa on?
ja huoh taas mitä yleistämistä! olen 33v kahden lapsen äiti. hoikka, mustaksi värjätty polkkatukka ( ja musta tosiaan sopii minulle, vaaleaa ihoon & sinisiin silmiin), vaikka olisin kotona koko päivän laitan edes ripsiväriä koska se piristää oloa & käytän lähes aina hyvinistuvia farkkuja