Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ryhänaaraat

Vierailija
01.09.2014 |

Ei voi olla muuta kun järkyttynyt tästä suomalaisten ylensyönnistä ja oman ulkonäön piittaamattomuudesta. Katunäkymä kertoo karua kieltään, kun wt on enemmän sääntö kun poikkeus. Omaan ulkonäköön ei panosteta, leikataan järkyttävän lyhyt ja ruma kananpersetukka. Voi sanoa, että suomalaiset miehet ovat keskimäärin komeampia kun naiset. Minä olen 35- vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan, että olisin suomesta löytänyt ulkonäöllisesti tasavertaista seuraa. Vaimoni on virosta kotoisin, mutta asunut suomessa melkolailla lapsesta saakka.

Niin monet suomalaiset naiset luovuttavat ulkonäkönsä suhteen heti kun tulee lapsia. Tukka leikataan poikamalliin, verkkareissa ja tuulipuvussa kuljetaan tuolla rattaita työntelemässä. Ei tarvitse mennä kun suomenlahden yli viroon, niin jo katukuva muuttuu paljon. Siellä naiset ovat ulkonäöltään todella kauniita ja hyvännäköisiä. Venäjällä myös näin. Ja toki molemmista maista löytyy varmasti tätä suomityyppiä myös, mutta PÄÄPIIRTEITTÄIN ovat niin paljon tasokkaampia kun suomalaiset naiset. Kuudesta parhaasta kaverista neljällä on ulkomaalaiset vaimot, heitä kehtaa jossain sentään näytelläkkin, kun ovat niin hyvännäköisiä ja treenattuja. Yksi kaveriporukassa on sinkku ja yhdellä kaunis suomalainen nainen.

Toki kauniita suomalaisiakin on, mutta ne ovat oikeasti harvassa suhteutettuna väkilukuun.

Oma vaimoni on unelma. Kaunis kun mikä, pitkät hiukset, ystävällinen ja mukava kaikille ( vaikka saakin joskus murhaavia katseita suominaarailta luultavasti kauneuden ja tyylikkyyden takia ), nauravainen, ei koskaan mikään pihtari, ja lapsirakas. Meillä on kaksi ihanaa lasta.

Ja ei, hän ei rupsahtanut kahden lapsen jälkeenkään, toisinkun niin suuri osa suomalaisista naisista. Lasten jälkeen suominaisista tulee nalkuttavia, väsyneitä pihtareita.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina vironreissuilla ihmettelen, että niin missä ne on ne kauniiksi hehkutetut naiset. Katukuvassa näkyy vaan langanlaihoja puolenmetrin piikkikoroilla tepsuttavia pimuja hius-, ripsi- ja rintalisäkkeineen sekä jumalaton määrä meikkiä. Kaljalin rajat erottaa kadun toiselle puolelle asti. Kauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta en kyllä tunne ketään, jota tuollainen bratz-nukketyyli viehättää.

Vierailija
22/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen herra ap, jos olet nyt jotain 35v ja teillä pienet lapset, olet hankkinut ne 2-4 vuoden aikana, niin tämä viittaa siihen, että olet löytänyt vaimosi tyyliin 30-vuotiaana. Ehkäpä tapasit hänet kaverin kautta tai raflassa. Olet ollut siis 10 vuotta ns. vapaana. Miksi et ole mennyt naiimsiin 26 vuotiaana maisterin kanssa (silloin menee ne parhaat valioyksilöt)? Sinussa on ollut jokin tekijä. joka on suomalaisten naisten mielestä ollut riittämätön. Nyt olet löytänyt itsellesi vaimon, joka on kaunis, hyvä sinulle. Onneksi olet ottanut tasokkaan naisen, koska hys hys, hygienian taso on paljon huonompi idässä. Tää on niin kaluttu aihe tällä palstalla, että eläkää miten jaksatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma anoppi on kyllä hyvin säilynyt ja lähes yhtä kaunis kun tyttärensä.

-ap

Vierailija
24/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan hyvin suomalaisten ryhäuroiden kanssa yhteen

Vierailija
25/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattu ollaan kyllä ihan 2003 :)

-ap

Vierailija
26/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus/komeus on katoavaista. Onnettomuus tai sairaus voi viedä ulkoisen normikauneuden hetkessä ja viimeistään näin käy vanhetessa. Huom. puhun siis normikauneudesta, koska mielestäni esim. oma isoäitini, 91-vuotias, on hyvin viehättävä nainen. On vaikea ymmärtää ihmisiä, joiden arvoissa ja tavoitteissa ulkonäkö on tärkeimpiä asioita. Eikö heistä väistämättä tule onnettomia? Voiko oikea rakkaus kadota, jos toisesta tulee "ruma"? Eikö kauniita ihmisiä ahdista, jos heidän ulkonäkönsä on kumppanin listalla tärkeimpänä yhdessäolon syynä?

Vierailija
27/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuu aloittaja, ihmetellään julkisuudessa kovasti, miksi avioerot lisääntyvät...oliskohan näiden ryhien syytä. Olen itse nainen 40+ ja en voi kuin katsoa kauhulla miten nuoremmat mammat antavat itsensä rapistua. Onhan se toki niinkin, että perunasta ei ruusua saa tekemälläkään, mutta aina voi edes vähän yrittää.

ja väitän, että kyllä suomalaisillakin miehillä silmät on päässä

Vierailija
28/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa esille tähdellisen asian jota ei yh-mammojen keskustelupastalla ole tarpeeksi huomioitu. Suomalaiset ihrakasat ryvettävät maamme maineen kuvottavuudellaan. En käsitä kuinka ne edes jaksavat lyllertää Jakomäestä ihmisten ilmoille tuulipuvut ihrareisien välissä kahisten. Pesemättömän härpäkkeen löyhkä tuntuu kadulle jo korttelin päähän. Usein AV-mammalta myös lorahtaa peräaukosta ripulit reisille jolloin löyhkä on kahta kauheampi. Rääkyvät ja rumat kakarat pahentavat tilannetta entisestään. Sitten vain valitetaan ettei saa tehtyä kommentteja AVllä kun mobiilisovelluksessa on vikaa. Rasvaiset hiukset tiukasti päähän liiskautuneina.

Vierailija
29/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuva itsestäsi tai vaikka vain vartalostasi, niin voimme arvioida huikaisevaa komeuttasi. Viisauttasi en voi tekstisi perusteella ihailla.

Vierailija
30/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:00"]

Aloittaja on tyypillinen mies, jolla se jälkojenvälissä kulkeva patukka hoitaa kaiken ajattelun. Kunhan naisella on nätti naama ja pitkät hiukset niin siinä se on - muuta ei tarvita. Itselläni on kyllä ihan suomalainen mies, mutta onneksi ei noin pinnallinen tapaus.

[/quote]

Kyllä se on ihan yhtä pinnallinen, joutuu vaan tyytymään sinuun paremman puutteessa.

Vierailija
31/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan totta, että monissa muissa maissa naiset panostavat ulkonäköönsä enemmän kuin Suomessa. AP olisi kuitenkin ehkä voinut valita sanansa hieman vähemmän provokatiivisesti aloituksessaan, jos olisi halunnut herättää ihan oikeaa keskustelua aiheesta.

Minäkin voisin pudottaa painoani sen reilu kymmenen kiloa, tekisi ihan hyvää, mutta olen laiskistunut. Olin tosin näin pullero jo silloin, kun tapasin mieheni, joten vaikea kuvitella, että hän nyt yhtäkkiä ahdistuisi tämän fyysisen alennustilani takia. Silti ainakaan minulle ei tee tiukkaa myöntää, että tosi monessa muussa maassa naiset huolehtivat itsestään enemmän.

Eläinmaailmasta muuten... Keskimäärin lajit, joissa uros on koristeellisempi kuin naaras, ovat moniavioisia. Vastaavasti lajit, joissa naaras on koristeellisempi kuin uros, ovat yksiavioisia. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta näin biologia keskimäärin toimii.

AP:lle muuten tiedoksi, että Virossa on enemmän ylipainoisia ihmisiä kuin Suomessa: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2228rank.html

Vierailija
32/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti samaa mieltä (naisena) kuin ap. Mun ikäluokka (50+/-) jaksaa vielä huolehtia itsestään - ja huolehti myös pikkulapsiaikana mutta nykynuoret 20-35v:t mammat on järjestään todella lösähtäneitä. Tuntuu että normaalipainoisia nuoria naisia on vain kourallinen, nekin lähinnä hyvin työelämässä mukana olevia.

Kyllä mun mielestä itsestä huolehtiminen parisuhteessa on perusasioita, ei mitään pinnallista haahotusta kuten nämä ryhävalaat puolustautuvat. Sitten itketään täällä kun mies pettää ja jättää. Ymmärrän hyvin...

Vierailija
33/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa vielä, että minusta on älytöntä arvostella muiden ulkonäköä nimettömänä ja kasvottomana, kun emme tiedä, onko arvioija itse todella niin täydellinen kuin mitä esittää. Ei luulisi hurmaavien komistusten viettävän aikaansa vauvapalstalla, mutta mistä sitä ikinä tietää.

Vierailija
34/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Suomessahan näkee kauniita naisia kaupungilla liikkuessaan vaikka kuinka? Miten me eletään niin eri maailmassa? Aina kiinnittää huomiota kun tulee Suomeen käymään, miten nättejä naisia tulee vastaan.

Mun mielestä kotimaani (Espanja) naisten hillittömän kokoiset perät on äärettömän seksikkäitä, eli en niistä valita, mutta huomautanpahan vaan, että enemmän mä täällä ylipainoisia naisia näen kuin Suomessa.

Vierailija
35/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:33"]

AP:lle muuten tiedoksi, että Virossa on enemmän ylipainoisia ihmisiä kuin Suomessa: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2228rank.html

[/quote]

Juuri toisinpäinhän se tuon tilaston mukaan on, eli Suomessa 23% ja Virossa 20,6 % ylipainoisia (obese)

Vierailija
36/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla on hyväpalkkaisessa ammatissa aikaa kirjoitella keskellä päivää pitkiä provotekstejä AVlle? Ole hyvä ja tarkista myös kielioppi ja kirjoitusvirheet.

Vierailija
37/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, onpa väsynyttä taas. Joo suominaiset on lihavia ja rumia ja suomimiehet älyttömän komeita ja lihaksikkaita. No en tiiä missä ne komeat ja lihaksikkaat uroot piileskelee? Kun kattelen ikäisiäni 40+ naisia ja miehiä, niin kyllä vaan naiset on paljon paremmassa kunnossa kuin miehet. Miehissä on selvästi enemmän tosi lihavia, on kaljua, harmaata, tyylittömiä rillejä, keltaisia hampaita ja niitä verkkarihemmoja.

Vierailija
38/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:33"]

Onhan se ihan totta, että monissa muissa maissa naiset panostavat ulkonäköönsä enemmän kuin Suomessa. AP olisi kuitenkin ehkä voinut valita sanansa hieman vähemmän provokatiivisesti aloituksessaan, jos olisi halunnut herättää ihan oikeaa keskustelua aiheesta.

Minäkin voisin pudottaa painoani sen reilu kymmenen kiloa, tekisi ihan hyvää, mutta olen laiskistunut. Olin tosin näin pullero jo silloin, kun tapasin mieheni, joten vaikea kuvitella, että hän nyt yhtäkkiä ahdistuisi tämän fyysisen alennustilani takia. Silti ainakaan minulle ei tee tiukkaa myöntää, että tosi monessa muussa maassa naiset huolehtivat itsestään enemmän.

Eläinmaailmasta muuten... Keskimäärin lajit, joissa uros on koristeellisempi kuin naaras, ovat moniavioisia. Vastaavasti lajit, joissa naaras on koristeellisempi kuin uros, ovat yksiavioisia. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta näin biologia keskimäärin toimii.

[/quote]

eestissä on20 % läskejä, suomessa vain 23%. Sulla on lukihäiriö!

Mutta se luku on kyllä ihan väärä, koska kun kadulla kävelee, on joka toinen ja enemmänkin täysin ylipainoinen valas.

katsokaa sitä nykyistä bb: täkin , Nuoret tytöt tai naiset. - kaikki, paitsi yksi ovat läskejä!!! Ihan HIRVEETÄ!! Kai ne miehet haluaa näitä läskejä sitten... tavalisessa elämässä... Minun mies ei sellaisia edes katsoisi. Mistä ne saa niitä boyfriendejä? Minusta on ihan oksettava, kun nuori, 20- v neiti on sellainen, ett vaatekoko on jo 46! Mitä heille sitten tapahtuu, kun ne synnyttää? Ruma, ruma, ruma!!!! Encoi ymmärtää, miksi ne syö itseään sellaiseksi? Joku pakottaa vai,mitä niitä vaivaa .

Vierailija
39/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa ja Venäjällä naiset panostavat enemmän ulkonäköönsä, koska se on heidän ainoita valttikorttejaan. Haaveena on saada ulkonäön avulla rikas mies elättäjäksi. Suomalainen nainen taas kouluttautuu, menee töihin ja elättää itse itsensä. Mukavaa, jos löytää kivan miehen, jonka kanssa perustaa perhe. Voin kyllä myöntää, etten pidä itsestäni niin hyvin huolta kuin ehkä pitäisi. Teen vaativaa työtä ja olen arkisin aika väsynyt. Siistit ja puhtaat vaatteet on aina, mutta monesti hiukset ponnarilla, kun en niitä jaksa ihmeemmin puunata. Meikkiä vähän naamaan, ettei huonosti nukutun yön jälkeen näytä aivan haudasta nousseelta. 

Vierailija
40/83 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ruunat ovat lihavampia kuin suomalaiset naiset.