Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et käy ravointoloissa syömässä?

Vierailija
13.08.2021 |

Nykyisin on niin valtavan laajat valikoimatkin mitä saa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vihaan ihmisiä ja kaikille turvallisempaa jos pysyttelet poissa ihmisten ilmoilta.

Vierailija
22/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan kotiin ne ravintolaruuat vähintään perjantaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että olen ollut ravintolassa töissä tarjoilijana ja kärsin lievästä eritekammosta. Olen nähnyt kuinka kuumalla kesähelteellä kokit hikoilevat kauttaaltaan, keittiö on ihan pätsi. Edessä on monta lautasta jonka yläpuolella kokit hikoilevat. On 100% varmaa että ruoan mukana saat kokin hikeä.

Vierailija
24/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi aika hankala allergia. Ei näy listoissa valmiiksi vaan joudun oikeasti joka perhanan annoksesta varmistamaan sopiiko minulle vai ei. Osa tarjoilijoista ei meinaa suostua edes asiaa tarkistamaan (tuotteista, joista tiedän että lähes mutta ei ihan aina on ongelma) vaan väittä että ei tietenkään ole ongelma. Sitten kun tarkistavat niin sitä puhisemisen määrää...

Muutenkin olen järkyttynyt miten huonoa palvelua näissä asioissa oikeasti saa (tämä allergia on minulle uusi, joten ennen en ole asiaa joutunut miettimään). Todella tylyä on palvelu suurimmassa osassa paikkoja. Käytin ennen ravintolapalveluita kohtuu paljon, mutta pitää vissiin lopettaa kun ei sieltä yleensä saa kuin pahan mielen.

Paskapuhetta. Yksikään tarjoilija ei ala leikkimään asiakkaan terveydellä.

Olet muuten  ennenkin jankannut tätä samaa palstalla. 

Vierailija
25/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olen ollut ravintolassa töissä tarjoilijana ja kärsin lievästä eritekammosta. Olen nähnyt kuinka kuumalla kesähelteellä kokit hikoilevat kauttaaltaan, keittiö on ihan pätsi. Edessä on monta lautasta jonka yläpuolella kokit hikoilevat. On 100% varmaa että ruoan mukana saat kokin hikeä.

Juu, et ole tarjoilja. Tai sitten olet jossain sikalassa töissä. 

Vierailija
26/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin kotiinkuljetusta. Mukavampi syödä kotona kuin ravintolassa. 

Vierailija
27/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska täällä ei ole ravintoloita.

Vierailija
28/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi aika hankala allergia. Ei näy listoissa valmiiksi vaan joudun oikeasti joka perhanan annoksesta varmistamaan sopiiko minulle vai ei. Osa tarjoilijoista ei meinaa suostua edes asiaa tarkistamaan (tuotteista, joista tiedän että lähes mutta ei ihan aina on ongelma) vaan väittä että ei tietenkään ole ongelma. Sitten kun tarkistavat niin sitä puhisemisen määrää...

Muutenkin olen järkyttynyt miten huonoa palvelua näissä asioissa oikeasti saa (tämä allergia on minulle uusi, joten ennen en ole asiaa joutunut miettimään). Todella tylyä on palvelu suurimmassa osassa paikkoja. Käytin ennen ravintolapalveluita kohtuu paljon, mutta pitää vissiin lopettaa kun ei sieltä yleensä saa kuin pahan mielen.

En muuten ole ja tänä kesänä olen tähän törmännyt todella monta kertaa. Ei ole mikään pakko uskoa ja itsekkin alaa muinoin hieman testanneena tiedän että tätä esim koulutuksessa painotetaan todella paljon, mutta eipä se näemmä kuitenkaan käytännössä ole kaikille perille mennyt. Siksi kai niin järkyttynyt näistä kokemuksista olenkin kun oikeasti sinun laillasi oletin että oikeasti tuollaista ei tapahdu.

Vierailija
29/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn lähes joka syömässä lounasravintolassa, ruokatauolla.

Onko sulla duunin puolesta joku lounasetu?

Vierailija
30/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa on laatuun ja elämykseen nähden liikaa. Laitan itse parempaa.

Vierailija
31/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syön oikeaa ruokaa

Vierailija
32/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen koronaa.

Toisaalta, suurin osa suomalaisista ravintoloista on surkeita ja kotona saa parempaa ja monipuolisempaa ruokaa. Menisin ravintolaan hemmottelemaan itseäni ja läheisiäni, mutta se ei onnistu yleensä Suomessa, joten teen mielummin itse. Aikaaja hermojakin säästyy, kun ei tarvitse matkustaa (varsinkaan ulkomaille, josta löytyisi myös laatua, kun vain osaa etsiä), odottaa tarjoilua ja seurata humalaisten örveltämistä.

Vierailija
33/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan kalliimmissa paikoissa. Halvoissakaan en käy. Lisäksi korona-aikana teen itse ruokani.

Vierailija
34/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlari 😰😰

Vierailija
35/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten ole ja tänä kesänä olen tähän törmännyt todella monta kertaa. Ei ole mikään pakko uskoa ja itsekkin alaa muinoin hieman testanneena tiedän että tätä esim koulutuksessa painotetaan todella paljon, mutta eipä se näemmä kuitenkaan käytännössä ole kaikille perille mennyt. Siksi kai niin järkyttynyt näistä kokemuksista olenkin kun oikeasti sinun laillasi oletin että oikeasti tuollaista ei tapahdu.

en edelleenkään usko laisinkaan sanaakaan 

Vierailija
36/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kallista ja rahat ei riitä sellaiseen. Toisekseen nyt koronan  takia ei ole mitään halua edes mennä.

Vierailija
37/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelu, matkat, ruuan laatu, laadukkaassa paikassa hinta, laadukkaassa paikassa ei kehtaa lukea akuankkaa samalla kun syö, ei kiinnosta.

Vierailija
38/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pakkanen on täynnä riistaa ja lohta, sieniä ja marjoja ja koska miehen kanssa tehdään niistä parempaa ruokaa kuin monessa ravintolassa. Monesti harmittanut maksaa monta kymppiä annoksesta, jonka olisi itse tehnyt paljon paremmin. Michelin-paikat toki sitten erikseen. 

Vierailija
39/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ap käy? Eiks äiti-sisar vie?

Vierailija
40/94 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelymatkan päässä olisi hyvä ravintola, voisin käydäkin. Nyt pitää matkustaa 45 minuuttia bussilla päästäkseen Helsingin keskustaan asti ja siitä sitten vielä kävellä tai mennä raitiovaunulla jonnekin, missä on hyvä ravintola. Ja sama 45 minuuttia sitten takaisin kotiin.

Sama täällä,vitaten lainatuun tekstiin.