Miksi et käy ravointoloissa syömässä?
Nykyisin on niin valtavan laajat valikoimatkin mitä saa.
Kommentit (94)
Pitkähkö matka (20 km), korona hankaloittaa, ruoassa liikaa energiaa ja jos ravintola on edes puolitäynnä, tarjoilu on hidasta eikä ruokailu kokemuksena ole enää miellyttävä. Ulkona syöminen vie niin paljon aikaa, että yleensä käymme ravintolassa korkeintaan noin kerran kuussa.
Tilaan tai haen kotiin aina silloin tällöin. Ei viitsi jäädä ravintolaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin nirso!
Voi kuule,ois helpompaa kertoa mitä syön,mutta sellaisia ruokia ei ole missään.
Kuole nälkään sitten.
Ai miksi! Kun teen ruuat itse,saan tasan just semmoista kuin haluan. Ei tarvitse mennä muitten makujen mukaan!
Rahat männöö, mutta näläkö se vuan jääpi.
Saan useimman raflan ruuasta ripulin, varmaankin ovat niin rasvaisia.
En halua syödä ihmismassan ympäröimänä.
En pidä syömisestä, joten haluan maksaa siitä mahdollisimman vähän.
Ei ole mitään takeita, minkälaisilla kakkanäpeillä lautasia, laseja ja aterimia on klähmitty.
Ravintolaan kulkemiset vie aikaa.
Tässä tärkeimmät.
Asun pääkaupunkiseudulla, mutta ei tässä lähistöllä ole laadukkaita ruokaravintoloita. Pitäisi lähteä Helsingin keskustaan ja matka suuntaansa bussilla kestää 45 minuuttia.
1. Helsingin keskustassa eräässä ravintolassa: menin lounaalle ja otin lautaspinosta lautasen. Edellisen lautasen pohjasta oli jäänyt likainen rengas ottamaani lautaseen. Huomautin henkilökunnalle. Lähdin pois. Yäk.
2. En voi koskaan luottaa keittiöhenkilökunnan hygieenisyyteen.
Käyn syömässä vain ravintoloissa joissa maksetaan etukäteen. Hermoni ei kestä sitä odottelua, mikä laskun pyytämisessä ja saamisessa kestää.
Käynhän minä. Viimeksi toissapäivänä. Meilläpäin vaan ei ole kovin kummoinen tarjonta mutta pärjäillään. Tosi paljon jo kaipaa kaikkia niitä kivoja tavernoja, trattorioita ym missä reissuilla voi käydä.
Käyn kun olen reissussa. Kotikaupungin ravintolatarjonta on huono.
Koronatilanteen takia. Ravintoloissa näyttää tulleen useita altistumisia (samoin toki kuin muissakin sisätiloissa). Tilaan mieluummin kotiin.
Lisäksi ravintoloiden hälinä häiritsee. Saattaa kuulostaa typerältä, mutta aivan kuin ruuan maku heikkenisi hälinässä ja syömiseen keskittyminen on muutenkin vaikeaa, jos ympärillä kulkee ihmidiä edestä ja takaa.
Itseäni alkanut ottaan pattiin kaikki nuo ruanlaitto ohjelmat ym suomen julkkiskokit niin paljon, että en halua kantaa pesoakaan koko ammattikunnalle. Rahasta ei sinänsä ole kiinni mutta onhan noi katteet niissä ihan järkyttäviä. Suomalainen ravintolayrittäjä vinkuaa 200% voittoja kun etelässä tyydytään 30-50%. Mahdollisimman harvoin käyn. 2-3krt / kk
No ei ole,miksi olisi. Teen ruokani kotona,saan juuri sellaista kuin haluan,paljon kasviksia,jugurttia,marjoja,semmoista leipää kuin haluan jne.
Jos menemme ravintolaan,tilaan esim pelkän kalapalan ilman lisukkeita. Ei sen kummempaa.