Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Budbee-toimitus?

Vierailija
12.08.2021 |

Tilasin eläinkaupan tuotteita Budbeen kautta toimitettavaksi. Kuljettaja koputti oveeni klo 21:45, mutta hetkeä myöhemmin porraskäytävä oli tyhjä.
Alaovi on lukittu, joten ihmettelen tilannetta ja lähetin yritykselle viestin.
Onko palvelu ollut luotettava, kun olette tilanneet kotiin tuotteita?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hukkunut" eli todennäköisesti pöllitty paketti. Viikon päivitti uutta toimitussikaa oikeassa kaupungissa, sitten aspasta kysyessä "ei ole skannattu muutamaan päivään eli joudutaan ilmoittamaan kadonneeksi".

Ei enää ikinä ja tilaamatta jää niiltä, jotka ko. lafkaa käyttävät.

Vierailija
42/54 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut pakettia. Vaikka seurannan mukaan kuski oli 0,5km päässä kodistani usempaankin otteeseen. Siirto myöhemmälle ajankohdalle. No soittoa Elisalle ja kaupat peruttiinkin näppärästi. Postikin toimittaa varmemmin paketit. Vähän alkaa ärsyttää kun pakettin ilmoitettuun saapumis aikaan on vielä 2tuntia ja sit tulee viesti et ei me nyt sit jaksetakkaa tuoda sitä tänää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli pelkkä sähköposti että paketti on haettavissa mutta Budbeen koodia en saanut. No soitin sinne mistä olin tilannut ja sieltä sanottiin tässä on nyt käynyt teknillinen virhe eli eivät olleet laittaneet puhelinnumeroani. Sitä odotellessa mutta ei tällaista pitäisi tapahtua. Tuskin käytän heidän toimitustaan enää.

Vierailija
44/54 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee ei ole luotettava yritys. Tai sitten Nordic Nest ei ole luotettava yritys, käyttää kuitenkin budbeen kuljetuksia. Sain seurantakoodin ja toimitus luvattiin 5 päivää sitten. Sitten se aina siirtyy automaattisesti ilman selityksiä seuraavalle päivälle. Kun päivitän seurantatunnusta budbeen palvelussa minuutin välein on aika aina siirtynyt 5min eteenpäin. Epäilen onko kuljetusta edes olemassa. Onneksi en maksanut extraa tietyn aikavälin kuljetuksesta olisi sekin raha mennyt.

Vierailija
45/54 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä on toiminut pääosin hyvin. Ulkomaalaiset kuskit ei tosin aina tahdo löytää asuntoani, joka on pienkerrostalon päädyssä oleva erillisasunto, johon ei mennä rapun vaan oman portin ja pihan kautta. Mutta ovat yleensä soittaneet ja olen saanut sanottua, että tulen sieltä rapun tienoilta hakemaan itse. Kerran kävi niin, että paketti oli jätetty rapun viereen, eikä tullut edes ilmoitusta että on toimitettu kuten yleensä. Jossain vaiheessa iltaa naapuri tuli sanomaan, että on paketti siellä pakkasessa ulkona mun nimellä. Siellä oli ruokatarvikkeita, joista osa meni pilallle jäätymisen takia.

Vierailija
46/54 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just taas taistelen BudBeen lähetyksen kanssa. 

Joka kerta yhtä vaikeaa saada lähetys perille ilman taistelua ja yhteydenpitoa. 

En olisi tilannut Temulta jos olisin tiennyt että käyttävät Budbeetä toimittajana! 

Olen yrittänyt saada yhteyttä Budbeehen, mutta ei onnistu. 

Viimeksi hukkasivat varastolleen pakettini ja kesti monta päivää saada se vihdoin itselleni.

Nyt oli ilmoitus että viettävät Pääsiäistä 29.3-1.4, eikä heihin saa yhteyttä.

Vierailija
47/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni oli ehkä toimitettu automaattiin, en saanut koskaan numeroa avaamiseen.

Huomasin myöhemmin että  tilaamani tuote on palautettu mutta en ole saanut rahojani takaisin (se ei ole tietenkään BudBeen vika) mutta harmittaa.474

Vierailija
48/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni oli ehkä toimitettu automaattiin, en saanut koskaan numeroa avaamiseen.

Huomasin myöhemmin että  tilaamani tuote on palautettu mutta en ole saanut rahojani takaisin (se ei ole tietenkään BudBeen vika) mutta harmittaa.474

Vierailija
49/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut paljon parempi kuin muut toimijat. Paketti tulee haluttuun automaattiin, eikä tarvitse jännittää mistä sitä tällä kertaa on haettava. 

Vierailija
50/54 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nämä on toiminut pääosin hyvin. Ulkomaalaiset kuskit ei tosin aina tahdo löytää asuntoani, joka on pienkerrostalon päädyssä oleva erillisasunto, johon ei mennä rapun vaan oman portin ja pihan kautta. Mutta ovat yleensä soittaneet ja olen saanut sanottua, että tulen sieltä rapun tienoilta hakemaan itse. Kerran kävi niin, että paketti oli jätetty rapun viereen, eikä tullut edes ilmoitusta että on toimitettu kuten yleensä. Jossain vaiheessa iltaa naapuri tuli sanomaan, että on paketti siellä pakkasessa ulkona mun nimellä. Siellä oli ruokatarvikkeita, joista osa meni pilallle jäätymisen takia.

Ulkomaalainen, täysin suomen kieltä osaamaton kuski oli ihan pihalla. Lopulta löysi perille.

Vierailija
51/54 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee toimitti paketin automaattiin, seuraavaksi ilmoittivat että automaatti epäkunnossa, sitten ilmoittivat että viimeinen päivä noutaa paketti, no kävin automaatilla joka edelleen epäkunnossa, sitten ilmoittivat että paketti palautettu varastolle, otin yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoittivat että paketti edelleen automaatissa, menin noutamamaan pakettia mutta automaatti ei tunnistanut koodia, otin yhteyttä asiakaspalveluun kolmena seuraavana päivänä sekä chatilla että

soittamalla, lupasivat aina että paketti automaatissa seuraavana päivänä, edelleen odotan pakettia, aikaa kulunut nyt kaksi viikkoa siitä kun Budbee ensimmäisen kerran ilmoitti paketin olevan automaatissa, edelleen odotan pakettia, palauttavat varmaankin seuraavaksi paketin Espanjaan takaisin koska "pakettia ei ole noudettu", en tule koskaan tulevaisuudessa käyttämään Budbeen palveluja ja en tilaa pakettia yrityksestä, joka tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi ainoastaan Budbeen. Lisäksi lähetän itse vuosittain

noin 200 pakettia ja niistä ei yksikään tule jatkossa kulkemaan Budbeen toimittamana.

Vierailija
52/54 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bud = Kaveri? Bee = Mehiläinen. Kaveri mehiläinen tai mehiläiskaveri? Joka tuo paketin?

Vierailija
53/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin ,että sain ilmoituksen paketista. Menin noutamaan ja näpyttelin 8 numeroisen koodin, jonka sain. Ei auennut,  ilmoitti vain vikakoodista, yritin muutamia kertoja. Takanani seisoi myös paketin hakija ja kysyin häneltä montako nroa hänen koodissa oli niin 6. Ensimmäinen kerta kun tilasin tätä kautta, enka tiä onko aina nää koodit 6-numeroisia. Soitin kyllä asiakaspalveluun, mistä tuotteet tilasin. Saavat selvittää, mistä kyse.

Vierailija
54/54 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille tulee, mutta esim XXL:n ja Gigantin kautta tulee Ruotsista, toimitusaika-arvio 1-4 päivää (automaattiin), todellisuus 5-14 päivää. Posti nopeampi ja parempi.