Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Budbee-toimitus?

Vierailija
12.08.2021 |

Tilasin eläinkaupan tuotteita Budbeen kautta toimitettavaksi. Kuljettaja koputti oveeni klo 21:45, mutta hetkeä myöhemmin porraskäytävä oli tyhjä.
Alaovi on lukittu, joten ihmettelen tilannetta ja lähetin yritykselle viestin.
Onko palvelu ollut luotettava, kun olette tilanneet kotiin tuotteita?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kuljetusliike johon olen koskaan törmännyt. Sai itse valita toimituspäivän, reaaliaikainen nettiseuranta, soittivat kuten pyydetty. Kai laitoit tilaukselle numerosi ja pyynnön soitto toimitettaessa?

Kuski oli todella mukava.

Vierailija
2/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuljetusyritys. Käytän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan jo lisatietoja-kohtaan Budbeen sivuilla, että tulen hakemaan lähetyksen alaovelta, koska ovi on lukossa ja ovipuhelin omituinen käyttää. Helpoimmalla pääseen kun haen paketit sieltä, eikä seile mikään suuri vaiva. Lisäksi kuskeilla on tiukat aikataulut, ja on ihan kiva helpottaa heidän työtään. Katson seurannasta, että kun auto on noin 5 min päässä, lähden asunnosta paketinhakuun. Budbeen plussa on kyllä tuo liveseuranta ja mukavat kuskit.

Vierailija
4/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni vain yksi toimitus. mutta 6/5 kokemus.

todellakin tietää milloin kuski on tulossa, eikä tarvitse istua koko iltaa jännäkakka housussa. 

Vierailija
5/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan apteekista tavaraa keskimäärin kahden viikon välein ja olen ollut tyytyväinen, mutta nyt muutaman kuukauden aikana on tapahtunut seuraavaa, nämä siis kaikki eri lähetyksiä:

- Kuljettaja pyöri pihalla autoineen, yritti soittaa ja ajoi tiehensä, ennen kuin ehdin vastata. Yritin soittaa samaan numeroon, mutta vastaaja kehotti soittamaan asiakaspalveluun.

- Kuljettaja ei ymmärtänyt antamiani ohjeita, joiden mukaan kaikki aiemmat kuljettajat olivat osanneet perille, vaan poistui paikalta.

- Löysin kuljettajan porraskäytävästä pyörimästä juuri, kun hän oli häipymässä.

- Sain ilmoituksen siitä, että en ollut ollut kotona, kun aivan varmasti olin ollut kotona.

- Sovin uuden kuljetuksen keskiviikolle, mutta se tulikin tiistaina. Onneksi olin paikalla.

- Paketti oli läpimärkä, toisesta paketista oli kulma rusentunut.

En tiedä, ovatko nyt kesähessut liikkeellä, vai mistä tämä jatkuva tökkiminen johtuu. Toivoisin kyllä, että kuljettajilta vaadittaisiin sujuva suomen kielen taito, sen puute nimittäin näkyy palvelun laadussa.

Vierailija
6/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parempi kuin posti. Lyhyt toimitusaika ja täsmällinen.

Vierailija
7/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyvää sanottavaa BudBeesta! Tilaan kotiinkuljetuksen mieluiten tällä firmalla.

Vierailija
8/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettini piti tulla oveni taakse keskiviikkona klo 17-22 välisenä aikana. Pakettia ei näkynyt ja kun tarkistin seurannasta niin toimitus oli siirretty perjantaille. Miten ne nyt tuolla tavoin oma-aloitteisesti muuttaa sovittua päivää.

Vierailija
9/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta. 

Asun ylimmässä kerroksessa, alaovessa on ovikoodi ja paketti oli kadonnut minuutin aikana. Hiljainen ja rauhallinen porraskäytävä, joten kummastelen tilannetta. 

Olen aiemmin tilannut kyseisen yritykse kautta ja tuotteet ovat löytäneet perille. 

Outo tapahtuma, josta lähetin yritykseen sähköpostin. 

Vierailija
10/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakettini piti tulla oveni taakse keskiviikkona klo 17-22 välisenä aikana. Pakettia ei näkynyt ja kun tarkistin seurannasta niin toimitus oli siirretty perjantaille. Miten ne nyt tuolla tavoin oma-aloitteisesti muuttaa sovittua päivää.

Kiitos tiedosta. Heillä on varmaan ruuhkaa, mutta ei toimituspäivää pitäisi muuttaa.

Sain viestin "tilauksesi on toimitettu" ja olen erittäin kummastunut. Toivottavasti saan pikaisen vastauksen huomenna.

Ap

Vierailija
11/54 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mennyt kaikki ok Budbeen kanssa. Jyväskylä.

Vierailija
12/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti tuotiin minulle tänään klo 18:10 otettuani yhteyttä sekä Budbeehen että alkuperäiseen toimittajaan.

En tiedä, mitä oli tapahtunut, mutta olin hyvin tyytyväinen saatuani tilaukseni. :)

ap

Vierailija
13/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sujunut. Olen tilannut toimituksen oven taakse. Sinne se on aina tullut ja siitä on otettu kuva ja laitettu se sitten mulle tekstiviestinä. Näin tiedän että paketti on tullut.

Kerran kävi niin, ettei lähetys tullutkaan. Silloin tuli viesti, että lähetystä ei oltu saatu sen illan toimitukseen tai jotain sinne päin. Sitten siinä luki, että tulee huomenna. Näin kävikin.

Vierailija
14/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua alkoi hermostuttaa. 😂

Minulle pitäisi tänään saapua useampi tuote oven taakse jätettynä klo 21-22. Lapseni on nukkumassa tuolloin, joten jouduin valitsemaan oven taakse jättämisen. Toivon, että tuotteet myös tulevat paikanpäälle - ehjinä.

Aiemmat kokemukset erittäin hyviä.

Vierailija
15/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut ne pari kertaa, kun olen käyttänyt. Vihdoin kuljetusfirma, joka toimittaa paketteja järkevään aikaan, eli iltapäivisin ja illalla.

Muistan joskus menneinä vuosina ja pienemmällä paikkakunnalla, kun kuljetusliikkeet toimitti vain tyyliin keskellä päivää ja jos et ollut kotona, et saanut pakettia koskaan, paitsi lähtemällä jonnekin hevon tuuttiin keskelle teollisuusaluetta konttorille, joka on auki pari tuntia päivässä. Vaikka tilasit kuljetuksen isomman kuljetusfirman kautta, niin se saattoi mennä näille pienemmille alihankkijoille joiden toiminta umpisurkeaa. Ihan hirveää.

Vierailija
16/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin. Realiaikainen seuranta on hyvä.

Vierailija
17/54 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhyvä seuranta 10/10

Vierailija
18/54 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen välttämään kyseistä kuljetusyritystä!

Paketti toimitettiin kuvan perusteella väärään osoitteeseen ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä kuin sähköpostin/chatin kautta. Vastaavat usean tunnin viiveellä ja heillä ei ole halua korjata tilannetta.

Ennakkoon maksamaani pakettia en ole edelleenkään saanut, enkä rahojani takaisin vaikka olen sitä vaatinut Budbeeltä.

Vierailija
19/54 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin Box-palvelua ja verkkokauppa on lähettänyt tuotteen 25.11. Olen nyt saanut Budbeelta useampia ilmoituksia toimitusajankohdan siirrosta ja tällä hetkellä arvioitu toimitusaika on 13.12.

Olen laittanut sähköpostia, mutta kukaan ei vastaa. Olen nyt chatissa "keskustelemassa", keskustelu on kestänyt reilun tunnin, mutta alareunassa näkyy edelleen, ettei viestejä ole edes luettu.

Ala-arvoista toimintaa. En usko, että näen pakettia ikinä. En tule käyttämään toista kertaa tämän yrityksen "palveluita".

Ja tarkennuksena vielä, että kyse on Budbeen Box-toimituksesta automaattiin. Kotiinkuljetuspalvelusta ei ole kokemusta, mutta tämä kyllä riitti kokemukseksi.

Vierailija
20/54 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät kokemukset Budbeestä, mutta tietenkään en tiedä miten asiat sujuisi jos tulisi joku ongelmatilanne.

Toistaiseksi sellaista ei ole tullut.