Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies ei kelpaa naisille koska naiset haluavat miehiltä joko jännitystä tai rahaa.

Vierailija
23.12.2024 |

Naisille ei enää tavallinen ja rehti mies kelpaa koska sellainen on naisille liian tylsä eikä suomessa keskituloinen ole rikas. Naiset haluaa miehen joka on joko jännittävä pahapoika komealla ulkonäöllä tai sitten miehen joka on hyvätuloinen statusmies komealla ulkonäöllä.

Tavalliset miehet jää ilman naista.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statusmies pystyy ostamaan naiselle kalliita lahjoja eli kalliita vuittonin laukkuja, kalliita kultakoruja ja kalliita lomamatkoja. Tavallinen duunari ei noita kykene ostamaan. 

Vierailija
2/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs joku päivä vaikkapa Prismaan ja katso siellä ostoksia tekeviä pariskuntia. Olet niin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä autisti, kun jankkaat tätä?

4/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä tekisin laukuilla, koruilla ja matkoilla? Kuhis riittää, rahatilannettaan en tiedä 😅

Vierailija
5/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin meni taas papalla. Nykyään naiset ostavat itse laukkunsa ja matkansa eli eipä tarvita siihen erikseen miestä. Mitään päihdeongelmaista linnavenkulaakaan ei huolita, koska rasittavaa seuraa.

Miehen kanssa ollaan, koska miehen seurasta nautitaan. Tiedätkö silleen vapaaehtoisesti ilman mitään pakkoja. 

Vierailija
6/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Suurin osa jokaisesta ikäluokasta on parisuhteessa, ja enemmistö heteroita. Mukava kuulla, että enemmistö Suomen miehistä on varakkaita seikkailijoita :)

Vierailija
7/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et kelpaa. Ymmärrän että se satuttaa.

Vierailija
8/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos siis haluat naisen, nähtävästi ihan kenet tahansa, sinun täytyy muuttua tavallisesta miehestä joko pahaksi pojaksi tai rikkaaksi mieheksi. Tee siis niin!

Vierailija
9/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän olen ilman. Olen mielelläni ilman koska pidän itsestäni ja elämästäni. 

Seksiä ja seksuaalisuutta tuputetaan nykyään joka paikassa liikaa, sitten täällä ihmetellään kun mielenterveysongelmat ja ahdistushäiriöt kasvavat. Eikö muuta enää elämässä ole? 

Juuri tuo seksin ja seksuaalisuuden tunkeminen joka paikkaa tappaa kaikki halut itseltäni. Yhteiskunta taantuu taantumistaan.

Vierailija
10/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepäs joku päivä vaikkapa Prismaan ja katso siellä ostoksia tekeviä pariskuntia. Olet niin väärässä.

Siellä on realistit. Naisten somessa utopistit. 

Vierailija
11/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Suurin osa jokaisesta ikäluokasta on parisuhteessa, ja enemmistö heteroita. Mukava kuulla, että enemmistö Suomen miehistä on varakkaita seikkailijoita :)

Enemmistö heteroita? Voiko tämä pitää paikkaansa??

Vierailija
12/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tuo olisikin totta niin mitä sitten? Moni nainen ei halua miestä ollenkaan. 

Vierailija
13/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos siis haluat naisen, nähtävästi ihan kenet tahansa, sinun täytyy muuttua tavallisesta miehestä joko pahaksi pojaksi tai rikkaaksi mieheksi. Tee siis niin!

Helpompi muuttua pahaksi. Aloitan askel kerrallaan ja menen kauppaan näpistämään suklaapatukan...

Vierailija
14/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä typeriä juttuja. Otin aikoinaan työttömän miehen jolla ei rahaa ollut. Hyvin ollaan pärjätty 12 vuotta.

Vierailija
15/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Statusmies pystyy ostamaan naiselle kalliita lahjoja eli kalliita vuittonin laukkuja, kalliita kultakoruja ja kalliita lomamatkoja. Tavallinen duunari ei noita kykene ostamaan. 

Olisi todella omituista jos mies väkisin haluaisi ostaa minulle jotakin. Kahvinikin maksan mieluiten itse. 

Vierailija
16/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on tavallinen mies, ystävieni miehet ovat ihan tavallisia. Oletko ikinä ajatellut, että ehkä sinä etsit vääränlaisia naisia? 

Yritätkö iskeä jotain hempukkaa, etkä sitä kilttiä, rehellistä ja tavallista naista?

Vierailija
17/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on realistit. Naisten somessa utopistit. 

Miksi siis uhraat energiasi tälle naisten somelle, kun voisit viettää prismaelämää ja etsiä prismanaisen?

Vierailija
18/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän olen ilman. Olen mielelläni ilman koska pidän itsestäni ja elämästäni. 

Seksiä ja seksuaalisuutta tuputetaan nykyään joka paikassa liikaa, sitten täällä ihmetellään kun mielenterveysongelmat ja ahdistushäiriöt kasvavat. Eikö muuta enää elämässä ole? 

Juuri tuo seksin ja seksuaalisuuden tunkeminen joka paikkaa tappaa kaikki halut itseltäni. Yhteiskunta taantuu taantumistaan.

Täysin eri mieltä. Seksi jos mikä tuo hyvinvointia. Itse olen viisikymppinen itsenäinen nainen joka on vetovoimaisen jännän statusmiehen kanssa suhteessa juuri hyvien hetkien ja seksin takia. 

En vain tarvitse tavista mihinkään. Mulla on kiireinen, antoisa työ, kolme lasta, laaja tuttavapiiri, paljon juhlia ja matkoja. Ei mulla ole edes aikaa pitää seuraa tylsimykselle. Kokeiltu on. 

Tavataan tän tapailukumppanini kanssa noin kerran vkossa, vietetään laatuaikaa ja harrastetaan seksiä.

Moni kysyy, miksi tyydyn tällaiseen öö. Toki ottaisin ihan mieluusti ns vetovoimaisen miehen vähän perinteisempään suhteeseen mutta kaikki vetovoimaiset ovat jänniksiä ja muut tyksimyksiä. Näillä siis mennään.

Vierailija
19/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen valittaja joka syyttää naisia omasta sinkkuudestaan. 

Kumma juttu ettei vientiä riitä. 

Vierailija
20/67 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, semmosia sitten. Minun mieheni on ainakin hyvin tavallinen kaveri. Ollaan muutenkin aika keskivertoa molemmat kaikessa. Lisäksi meillä on autona Volvo, kaksi lasta, kultainen noutaja, punainen tupa ja perunamaa. Ja ollaan onnellisia just näin.