Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla "sivusuhde"

Vierailija
31.08.2014 |

Mitä lisäarvoa sivusuhde tuo teidän elämään? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä, sylittelyä, silittelyä ja ihania suudelmia, mieletöntä intohimoa

Siitä huolimatta että olen onnellisesti avioliitossa, mutta nuo em puuttuu. Meillä läheisyys on kumppanuutta, rinta rinnan arjessa ahkerointia, syvää ystävyyttä toista kohtaa, rakkautta ja pastellinsävyistä seksiä.

Vierailija
2/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laheisyytta ja seksia, ja alyllisia keskusteluja. Kalliiksi tuli sitten kun vaimo huomasi sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä. Saan sitä puolisoltanikin, mutta sitä riittää useammalle.

Vierailija
4/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:42"]

Eikö yhdessä ole tarpeeksi? [/quote]

Ei ole. Ei yksi ihminen pysty koskaan tyydyttämään toisen ihmisen kaikkia tarpeita. Ei minun tarpeitani ainakana. -9
[/quote]
Juuri näin. t, aikuinen nainen

Vierailija
5/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:47"]

Läheisyyttä, sylittelyä, silittelyä ja ihania suudelmia, mieletöntä intohimoa

Siitä huolimatta että olen onnellisesti avioliitossa, mutta nuo em puuttuu. Meillä läheisyys on kumppanuutta, rinta rinnan arjessa ahkerointia, syvää ystävyyttä toista kohtaa, rakkautta ja pastellinsävyistä seksiä.

[/quote]

Näin myös meillä. Miehen kanssa olemme enemmän sisar ja veli kuin aviopuolisot. Olemme parhaita ystäviä, mutta intohimo on kadonnut johonkin vuosien saatossa. Sivusuhteesta saan sitten sitä intohimoa niin paljon, että en olisi uskonut sellaista olevan olemassakaan.

En ihmettele yhtään miehiä, jotka pitävät sivusuhdetta. Niin huonosti monet vaimot miestään kohtelevat ja pitävät itsestäänselvyytenä. Työpaikalla yksikin hymy tai iloinen ilme voi tehdä ihmeitä.

Vierailija
6/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas lutkat selittelee huoraamistaan. miehen vika?

Vierailija
7/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä, läheisyyttä, suudelmia, ihania kosketuksia, upeaa seksiä, kunnioitusta, rauhaa, hetken lepoa ihanilla käsivarsilla. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
8/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:01"]taas lutkat selittelee huoraamistaan. miehen vika?
[/quote]
Ei kukaan ole sanonut että miehen vika? Jotkut asiat vain pitää ulkoistaa että jaksaa arkea.
Minkäs ikäinen olet ja m vai n ?

Vierailija
9/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee semmoista viestiä täällä, että ei todellakaan kiinnosta enää uutta naista itselleen ottaa...

Vierailija
10/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju, koska tässä näkee, ettei sivusuhteelta useinkaan haetan pelkkää seksiä. Sivusuhde on usein paljon kokonaisvaltaisempi, vaikka intohimo onkin tärkeä osa.

Vierailija
11/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:03"]

Hellyyttä, läheisyyttä, suudelmia, ihania kosketuksia, upeaa seksiä, kunnioitusta, rauhaa, hetken lepoa ihanilla käsivarsilla. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

[/quote]

No ei puolisosi ainakaan kunnioitusta sinulta saa. Mikset ottanut puolisoa, jolta saa kaikki nuo asiat ihan ilman kenenkään loukkaamista, selän takana vehkeilyä ja potentiaalisia sukupuolitauteja, jotka voit tartuttaa kumppaniisi (kondomi ei suojaa kaikelta...)? Mikset ole niin suoraselkäinen, että olisit kertonut kumppanillesi ihan suoraan missä mennään - eronnut ja harrastanut sinkkuna mitä haluat kenen kanssa haluat? Mitä kumppanisi on tehnyt ansaitaksesi tuon hirveyden? Rakastunut sinuun?

Vierailija
12/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:19"]

Taas tulee semmoista viestiä täällä, että ei todellakaan kiinnosta enää uutta naista itselleen ottaa...

[/quote]

Minä olen kylläkin mies. -9

Vierailija
13/40 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:19"]

[/quote]

Tällä palstalla on aika paljon kakksoshuoria ja muita horoja, mutta eivät kaikki naiset tietenkään sellaisia ole-kuten eivät kaikki miehetkään.

Vierailija
14/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:42"] Eikö yhdessä ole tarpeeksi? [/quote] Ei ole. Ei yksi ihminen pysty koskaan tyydyttämään toisen ihmisen kaikkia tarpeita. Ei minun tarpeitani ainakana. -9 [/quote] Juuri näin. t, aikuinen nainen

[/quote]

Miksi teidän täytyy saada kaikki tarpeenne tyydytettyä yhtä aikaa?

Vierailija
15/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sivusuhdeseikkailijat aina sanoo, että kotona ei saa ihailua, hellyyttä ja huomiota. Jotain vikaa mun mielestä ihmisessä, jos ei pysty tuollaisesta asiasta puhumaan kumppaninsa kanssa. Ja miten huonoitsetuntoisia ihmiset on, jos joku ihailu ja huomio vieraalta ihmiseltä saa menemään niin sekaisin, että lähtee virittelemään sen kanssa sivusuhdetta. Kyllä mä tiedän olevani ihan kaunis ja kiva tyyppi ilman jonkun kommentteja siitä. 

Vierailija
16/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 21:19"]Taas tulee semmoista viestiä täällä, että ei todellakaan kiinnosta enää uutta naista itselleen ottaa...
[/quote]

Samoin, nyrkki taitaa olla ainoa luotettava.

Vierailija
17/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää. Onko mitään nolompaa kuin pettävä ihminen... älkää ruetko parisuhteesen jos ette osaa sitoutua. Kamalaa miten satutatte läheisiänne :/

Vierailija
18/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kyllä kotona menisi paremmin (saisi ihailua yms.), jos käyttäisi kaiken sen salailuun yms. käytetyn ajan parisuhteeseen.

Vierailija
19/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:42"]

Eikö yhdessä ole tarpeeksi? [/quote]

Ei ole. Ei yksi ihminen pysty koskaan tyydyttämään toisen ihmisen kaikkia tarpeita. Ei minun tarpeitani ainakana. -9
[/quote] Niin oletkin aina kana!

Vierailija
20/40 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:42"]Miten ihmisen psyyke ja koko ihminen sellaista jaksaa? Eikö yhdessä ole tarpeeksi? Opeteltavaa ja oppimista ja haastetta. Onhan siinä yhdessäkin suhteessa jo kaksi ihmistä. Jos on sivusuhde, niin toisen niistä on oltava se pääsuhde. En kyllä jaksaisi, enkä haluais. Ei olis mun itsekunnioitukselle hyväksi. Kunnioitan itseäni niin paljon, etten haluaisi sellaiseen. Kunnioitan myös toista.

Ja jos olisi sivusuhde, niin sitten se pitäisi oll avoin, niin että kaikki tietävät sen. Voi sitten kukin valita, mitä haluaa.
[/quote]
Sinäpä sen sanoit..haasteita. Siinä sitä haastetta onkin kun mies " löysi" uuden naisen jonka kanssa halusi jakaa arkensa..kauniit sanat..no minä kun toivuin järkytyksestä. Hommasin itselleni panokaverin ja olen todella tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan