Repesin nauruun tänään ABC:n veskis
Olin pisulla huoltsikan veskissä. Viereiseen koppiin tuli joku aika vauhdikkaasti. Ensin kuului lorinaa, sitten kuului kovia pieruja ja pötkyjen losahduksia.
En voinut pidätellä, vaan purskahdin nauruun. Viereisestä kopista vaan kuului no HE HE.
Kommentit (133)
*vaatii äänieristettyjä koppeja abc:n vessoihin, jotta ei joudu vauvapalstan naurunaiheeksi*
Toivottavasti lääkityksesi tarkistetaan mahdollisimman pian. Tuollainen oireisto muuttuu parisa vikossa aggressiivisen suuntaan.
Hyi helvetti kuka käy yleisessä vessassa paskalla. Yök
:D En tiedä, miksi tää naurattaa näin kovasti.
No olisitte itse kuullu sen äänekkään sarjatulituksen ja huohotuksen!
-ap
Joku ilmeisesti oli liikenteessä ainoastaan yhden pysähdyksen taktiikalla. Silloin täytyy kaikki latinki säästää sille yhdelle istunnolle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:52"]
No olisitte itse kuullu sen äänekkään sarjatulituksen ja huohotuksen!
-ap
[/quote]
No kiitos nyt kun kerroit meille.
Heh kerran naapuriloossiin tuli joku nainen. hetken hiljaista ja kohta alkoi sellainen rutina, että taisi tulla ihan hernekeittona koko satsi. :D Tirskahdin ja äkkiä piti juosta pois..pesemättä käsiä..hävetti niin..
ko henkilö ei siis noudattanut palstan käsikakkastandardia. Hän ei siis ollut palstamamma, mutta sinä olit. Kumpi onkaan suurempi häpeä...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:54"]
Heh kerran naapuriloossiin tuli joku nainen. hetken hiljaista ja kohta alkoi sellainen rutina, että taisi tulla ihan hernekeittona koko satsi. :D Tirskahdin ja äkkiä piti juosta pois..pesemättä käsiä..hävetti niin..
[/quote]
Mitäpä jos nuo henkilöt sairastavat jotain tulehduksellista suolistosairautta. Onpa tosi kiva kun jotkut irvailevat siellä naapuriloossissa. Jotain rajaa.
Julkisissa ei kuulu paskantaa. Se hoidetetaan kotona omassa vessassa, sen verran pitää olla etukäteissuunnittelua.
Inhoan julkipaskojia.
Mitä aloittajan kaltainen sivistynyt ihminen tekee huoltoasemalla? Tai käy vessassa? Aika kipeetä mennä kuuntelemaan normaaleitten ihmisten normaalia eritystoimintaa. Olet varmaankin vajaamielinen.
ois hauskaa kun joskus pyörtysit sinne paskan katkuun.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:58"]
Julkisissa ei kuulu paskantaa. Se hoidetetaan kotona omassa vessassa, sen verran pitää olla etukäteissuunnittelua.
Inhoan julkipaskojia.
[/quote]
Mä luulin, että sä nauroit omalle paskallesi siellä kopissa. Olin ihan varma, että se paska muistutti erehdyttävästi Niiskuneitiä.
Inhoan omalle paskalleen naurajia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:51"]Hyi helvetti kuka käy yleisessä vessassa paskalla. Yök
[/quote]Ehkä nyt mielummin kuitenkin ABC:n vessaan kuin että paskoisi housuihin tai menisi tienposkeen kyykkypaskalle.
ihmeellistä, ihminen paskalla. :O etkö tiennyt että kaikki paskoo? mikähän on ikäsi? 13?