Mies räplää kikkeliä
Olen aina ajatellut, että se sohvalla makaava, kulkusiaan rapsuttava mies on urbaani legenda, mutta ei se näköjään olekaan :)
Eilen kyselin mieheltä, että huomaako se itse ollenkaan, kun räveltäminen alkaa. Totesi, että ei välttämättä. Tätä tapahtuu siis vaikka telkkaria katsellessa tai kirjaa lukiessa. Niin ja unissaan pitää tiukasti kiinni, ettei kukaan vaan vie :)
Muilla samanlaisia miehiä?
Kommentit (60)
Tuo on vissiin miehillä erittäin yleistä. En tiedä, mistä johtuu, mutta näin vain on. Poikkeuksiakin toki löytyy.
Tää on tosiaan ensimmäinen kohdalleni osunut mies, joka tätä harrastaa :)
Ap
Ei mitään hätää niin kauan kuin omaansa räplää.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:26"]
Ei mitään hätää niin kauan kuin omaansa räplää.
[/quote]
Juu, räplätköön mun puolesta. Ja siitähän on mulle suorastaan hupia. Jos satun aamulla heräämään aiemmin, niin jään oikein seuraamaan mitä liikkeitä mahtaa keksiä :)
Ap
Ei onneksi räplää meillä mies eikä poika.
Tosi kiva sitten kun sillä "munakädellä" räplää seuraavaksi kaukosäädintä ja sitten menee tekemään leivän? Toivottavasti pesee edes joskus kädet....
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:30"]
Ei onneksi räplää meillä mies eikä poika.
Tosi kiva sitten kun sillä "munakädellä" räplää seuraavaksi kaukosäädintä ja sitten menee tekemään leivän? Toivottavasti pesee edes joskus kädet....
[/quote]Kaukosäädin lienee kyllä paljon likaisempi (bakteerisempi) kuin penis.
Palstalaisia vaivaa taas peniskateus. Olisiko kiva, jos olisi kiva heiluva pippeli, jotka veivata ja vatkata? Eipä teillä ole ei. On vain psyko hukkaviiva eli se kohta, mihin Jumala löi kirveellä.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:45"]
Palstalaisia vaivaa taas peniskateus. Olisiko kiva, jos olisi kiva heiluva pippeli, jotka veivata ja vatkata? Eipä teillä ole ei. On vain psyko hukkaviiva eli se kohta, mihin Jumala löi kirveellä.
[/quote]
paras kommentti!
löysä alapää-mammat huutaa!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:14"]
Niin ja unissaan pitää tiukasti kiinni, ettei kukaan vaan vie :)
[/quote] awws <3
Mammat on vaan keteellisia kun ei ole stressilelua
T.Taskubilistä pelaava mies
Tosi kiva. Räplää siis kusista kyrpäänsä, peseekö edes käsiänsä missään välissä? Vai meneekö jääkaapille ja samalla tonkii klyyvarista nyrkin kokosen nöllin ja sitten kaivaa vuorostaan persettänsä? Ihana mies........ Kusikyrvän räplääjä lähtisi vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:56"]Tosi kiva. Räplää siis kusista kyrpäänsä, peseekö edes käsiänsä missään välissä? Vai meneekö jääkaapille ja samalla tonkii klyyvarista nyrkin kokosen nöllin ja sitten kaivaa vuorostaan persettänsä? Ihana mies........ Kusikyrvän räplääjä lähtisi vaihtoon.
[/quote]Ja sinä vielä imet kusikyrpää ! Hyi saakeli
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:56"]Tosi kiva. Räplää siis kusista kyrpäänsä, peseekö edes käsiänsä missään välissä? Vai meneekö jääkaapille ja samalla tonkii klyyvarista nyrkin kokosen nöllin ja sitten kaivaa vuorostaan persettänsä? Ihana mies........ Kusikyrvän räplääjä lähtisi vaihtoon.
[/quote]
En todellakaan edes koske, saati ime. Sinä taidat itse imeä ja äijältä päässyt kusta mukana, kun tuollainen olet :D
mina raplata kikelia nytkin uhh se tunne uhh tuntuu hyvale uhhh
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:57"]
[/quote]
suomilehmä
En todellakaan edes koske, saati ime. Sinä taidat itse imeä ja äijältä päässyt kusta mukana, kun tuollainen olet :D
[/quote]
On taas moni mies jäänyt elukan tasolle kun pitää veivata munaa niinkuin jotkut apinat jatkuvasti.
Jotain tasoa kiitos!
Mitä kamalaa siinä on? Voin minäkin oman miehen pippeliä räplätä, se on mukavaa :)
Kuule, mulkun kaivaminen on miehillä geeneissä. Kun poikavauva kehittyy niin, että se oppii hallitsemaan käsiensä liikkeitä niin sinne ne uppoaa kikkeliin ja se kaivaminen ja räplääminen jatkuu sitten hamaan hautaan asti. Luuleeko miehet että jos sitä mulkkua ei vartin välein vatkaa, niin se irtoaa ja putoaa pois?