Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin nauruun tänään ABC:n veskis

Vierailija
29.08.2014 |

Olin pisulla huoltsikan veskissä. Viereiseen koppiin tuli joku aika vauhdikkaasti. Ensin kuului lorinaa, sitten kuului kovia pieruja ja pötkyjen losahduksia. 

En voinut pidätellä, vaan purskahdin nauruun. Viereisestä kopista vaan kuului no HE HE.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina yleisessä vessassa reilusti vessapaperia sinne lätäkköön, niin ei kuulu äänet niin pahasti, pieruja se ei tietenkään vaimenna.

Vierailija
42/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:58"]

Julkisissa ei kuulu paskantaa. Se hoidetetaan kotona omassa vessassa, sen verran pitää olla etukäteissuunnittelua.

Inhoan julkipaskojia.

[/quote]

Entä jos mä päättäisin inhota julkikuseskelijoita? Mitäs niillä vessoilla sitte tehtäis? Ihanaa jos sun elämä on niin kontrolloitua, että paskakin kolkuttelee ovella just sillon 7:35 kun oot merkannut sen kalenteriin :D

[/quote]

Tiedä sitten sinusta, mutta kusihätä on yleensä se pienempi hätä, sen voi nopeasti hoitaakin pois yleisessä WC:ssä.

[/quote]

Ai se ajan kuluminenko siinä olikin se ongelma?

[/quote]

Mainittiihan siinä jäljempänä yllättävän hädän välttämisestä, vai päästätkö sinä tyynesti housuihin ja hätä on hoidettu.

[/quote]

Siis mitä sä nyt yrität ilmaista? Paino sanalla yrität. Selvennätkö hiukan.

[/quote]

Älä anna hädän yllättää siellä missä ei ole vaivatonta pääsyä WC:hen kuten kotona, silloinhan yleensä ihmisellä on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt säännöllisesti tietyllä tavalla niin aineenvaihdunnan mukaan tiedät tarpeeksi tarkkaan koska tulet käymään vessassa, ja ei tarvitse vaivata itseään yllättävällä hädällä.

[/quote]

Kotioloissa, normaaliarjessa tiedän tosiaan kellontarkasti: aamulla heti herättyäni. Mutta reissun päällä systeemini tuntuu menevän sekaisin. Aamulla ei tulekaan mitään, enkä yhtään pysty ennakoimaan, tuleeko tarve ulostaa myöhemmin aamulla, iltapäivällä tai vasta illalla.

Vierailija
44/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:52"]

Älä anna hädän yllättää siellä missä ei ole vaivatonta pääsyä WC:hen kuten kotona, silloinhan yleensä ihmisellä on ongelma.

[/quote]

Sä et nyt taida oikein ymmärtää lukemaasi. Tuolla aiemmin sanottiin "sen voi nopeasti hoitaakin pois yleisessä WC:ssä" perusteluksi sille miksi julkisissa paikoissa kuseksiminen on aivan ok mutta sontiminen ei. Ja siksi kysymykseni kuului, että nopeusko se juttu onkin. Kun pissiä voi nopeasti niin se ei haittaa, kakkimiseen ilmeisesti menee liikaa aikaa? Miksei sitä pissimistä voi myös ajoittaa fiksusti niin ettei tarvitsisi -hyi YÖK sentään!- julkisiin vessoihin mennä pissimään? Aivan varmasti järkevällä suunnitelulla saisi pissimisen ajoitettua omaan kotiin tai vastaavaan ympäristöön.

Vierailija
45/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:53"]

Jos syöt säännöllisesti tietyllä tavalla niin aineenvaihdunnan mukaan tiedät tarpeeksi tarkkaan koska tulet käymään vessassa, ja ei tarvitse vaivata itseään yllättävällä hädällä.

[/quote]

Kotioloissa, normaaliarjessa tiedän tosiaan kellontarkasti: aamulla heti herättyäni. Mutta reissun päällä systeemini tuntuu menevän sekaisin. Aamulla ei tulekaan mitään, enkä yhtään pysty ennakoimaan, tuleeko tarve ulostaa myöhemmin aamulla, iltapäivällä tai vasta illalla.

[/quote]

Ja jatkan vielä, ettei tämä ole minulle mikään ongelma. Samalla, kun hoidan sen pienemmän hädän julkisessa vessassa, voin hyvin hoitaa myös sen isomman.

76

Vierailija
46/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Sä et nyt taida oikein ymmärtää lukemaasi. Tuolla aiemmin sanottiin "sen voi nopeasti hoitaakin pois yleisessä WC:ssä" perusteluksi sille miksi julkisissa paikoissa kuseksiminen on aivan ok mutta sontiminen ei. Ja siksi kysymykseni kuului, että nopeusko se juttu onkin. Kun pissiä voi nopeasti niin se ei haittaa, kakkimiseen ilmeisesti menee liikaa aikaa? Miksei sitä pissimistä voi myös ajoittaa fiksusti niin ettei tarvitsisi -hyi YÖK sentään!- julkisiin vessoihin mennä pissimään? Aivan varmasti järkevällä suunnitelulla saisi pissimisen ajoitettua omaan kotiin tai vastaavaan ympäristöön.

[/quote]

Sinun tulisi ymmärtää, että kuseminen on vaivattomampi tapahtuma kaikkinensa eikä myöskään aiheuta sellaisia seurauksia joista ap kertoi, ja kusihädän pidättäminen on eri asia paskahädän. Sitä paitsi kusemisen suunnittelu ei senkään puolesta tarkoituksenmukaista, että se on tiheämpi tarve kuin ulostaminen. Mutta ulostamisen voit suunnitellu kuten on jo esitetty, ja se että joku joutuu sellaiseen tilanteeseen että päskahätä yllättää väärässä paikassa, on suunnittelemattomuutensakin puolesta harmillista.

Vierailija
47/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että vessassa saa ulostaa. Anteeksi. Mihin ulostan seuraavalla kerralla?

Vierailija
48/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

Ja jatkan vielä, ettei tämä ole minulle mikään ongelma. Samalla, kun hoidan sen pienemmän hädän julkisessa vessassa, voin hyvin hoitaa myös sen isomman.

76

[/quote]

Helpommalla kuitenkin pääsisit jos sitä isompaa hätää ei olisi, muutenhan sinulla ei olisi väliä vaikka aina kusemisen yhteydessä paskantaisit aina samalla kun se kerran on aina niin samantekevää.

Täytyy myös huomata, että tuo isompi hätä voi tulla yllättäen sillä tavalla ettet oikein pysty sitä pidättämäänkään toisin kuin kusihätä, jota yleensä pystyt pidättämään kauankin jotta etsiä WC:n. Eli senkin puolesta se on kyllä järkevää suunnitella ulostamisen kohdalla sen hoitamista vaivattomimmin.

Vierailija
49/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin paskoa housuun kun luin näitä teidän kommentteja :D päivän naurut

Vierailija
50/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:42"]

Mä luulin, että vessassa saa ulostaa. Anteeksi. Mihin ulostan seuraavalla kerralla?

[/quote]

Nimenomaan mutta sinulla ei välttämättä ole sita vessaa tai sellaista vessaa, jonka käyttämisestä on vähiten haitallisia seurauksia, ja se sinun tulisi huomioida.

Vierailija
51/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa ei kuulu paskantaa. Se hoidetetaan kotona omassa vessassa, sen verran pitää olla etukäteissuunnittelua.

Inhoan julkipaskojia.

[/quote]

Entä jos mä päättäisin inhota julkikuseskelijoita? Mitäs niillä vessoilla sitte tehtäis? Ihanaa jos sun elämä on niin kontrolloitua, että paskakin kolkuttelee ovella just sillon 7:35 kun oot merkannut sen kalenteriin :D

[/quote]

Tiedä sitten sinusta, mutta kusihätä on yleensä se pienempi hätä, sen voi nopeasti hoitaakin pois yleisessä WC:ssä.

[/quote]kuulehan, on monia sairauksia, joissa suolen toimintaa ei pysty ennakoimaan. Itselläni on INVA-pysäköintilupakin mm. tämän vaivan vuoksi.

Vierailija
52/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:00"]

Inhoan julkipaskojia.

[/quote]

[/quote]

[/quote]kuulehan, on monia sairauksia, joissa suolen toimintaa ei pysty ennakoimaan. Itselläni on INVA-pysäköintilupakin mm. tämän vaivan vuoksi.

[/quote]

Ehkä voisit syödä vähemmän, jos nyt syöt paljon. Sillä tavoin, koska ulos ei tule enempää kuin menee sisään, voisit ennakoida ulostamistarpeen olevan 1krt/vrk.

Vierailija
53/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin kerran vessassa peilaamassa kaverin kanssa kun kopista kuului samanlainen pierutulitus ja pari loiskahdusta.  revettiin kaverin kanssa ja sanottiin kuuluvalla äänellä "no hyi vittu! ei kovin naisellista". :D eipä uskaltanut paskaperse tulla kopista ulos ollenkaan :D

Vierailija
54/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sikiö saada vaurioita, jos väsää kakkendaalit marketin veskissä?

Vierailija
55/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:13"]

mä olin kerran vessassa peilaamassa kaverin kanssa kun kopista kuului samanlainen pierutulitus ja pari loiskahdusta.  revettiin kaverin kanssa ja sanottiin kuuluvalla äänellä "no hyi vittu! ei kovin naisellista". :D eipä uskaltanut paskaperse tulla kopista ulos ollenkaan :D

[/quote] No toi ei ollut kovin ystävällistä. Mites itselläsi, eikö koskaan vessassa tule pierutulitusta? 

Vierailija
56/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun elimistö toimii säännöllisesti. Koskaan en ole töissä käynyt paskalla, en myöskään kyläreissuilla. Viikon mittaisilla matkoilla saatan kerran käydä paskalla. Kotona sitten taas paluu ruotuun.

Vierailija
57/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:00"]

Inhoan julkipaskojia.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä voisit syödä vähemmän, jos nyt syöt paljon. Sillä tavoin, koska ulos ei tule enempää kuin menee sisään, voisit ennakoida ulostamistarpeen olevan 1krt/vrk.

[/quote] :D Nyt ei meinaa nauru loppua ollenkaan. Että sen takia pitäisi vielä vähentää syömistäkin että voi käydä vain kerran päivässä jaskalla.

Vierailija
58/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:15"]

[/quote] No toi ei ollut kovin ystävällistä. Mites itselläsi, eikö koskaan vessassa tule pierutulitusta? 

[/quote]

saattaa tullakin, mutta en kyllä ala pieremään kaikuvaan pönttöön ja paskomaan ilman paperituppoa yleisvessassa etenkin jos tiedän paikalla olevan muitakin.

Vierailija
59/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näin sinut puskan juurella kun olit kyykkypaskalla..."

Vierailija
60/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi helv... Paskahuussissa peilaamassa. Ja mukamas hieno nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan