Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin nauruun tänään ABC:n veskis

Vierailija
29.08.2014 |

Olin pisulla huoltsikan veskissä. Viereiseen koppiin tuli joku aika vauhdikkaasti. Ensin kuului lorinaa, sitten kuului kovia pieruja ja pötkyjen losahduksia. 

En voinut pidätellä, vaan purskahdin nauruun. Viereisestä kopista vaan kuului no HE HE.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:58"]

Julkisissa ei kuulu paskantaa. Se hoidetetaan kotona omassa vessassa, sen verran pitää olla etukäteissuunnittelua.

Inhoan julkipaskojia.

[/quote]

Entä jos mä päättäisin inhota julkikuseskelijoita? Mitäs niillä vessoilla sitte tehtäis? Ihanaa jos sun elämä on niin kontrolloitua, että paskakin kolkuttelee ovella just sillon 7:35 kun oot merkannut sen kalenteriin :D

[/quote]

Tiedä sitten sinusta, mutta kusihätä on yleensä se pienempi hätä, sen voi nopeasti hoitaakin pois yleisessä WC:ssä.

Jos syöt säännöllisesti tietyllä tavalla niin aineenvaihdunnan mukaan tiedät tarpeeksi tarkkaan koska tulet käymään vessassa, ja ei tarvitse vaivata itseään yllättävällä hädällä.

[/quote]kuulehan, on monia sairauksia, joissa suolen toimintaa ei pysty ennakoimaan. Itselläni on INVA-pysäköintilupakin mm. tämän vaivan vuoksi.

[/quote]

Ehkä voisit syödä vähemmän, jos nyt syöt paljon. Sillä tavoin, koska ulos ei tule enempää kuin menee sisään, voisit ennakoida ulostamistarpeen olevan 1krt/vrk.

[/quote]jos ravinto menee letkun kautta suoraan vatsaan. Ns. Peg- letku, niin ei onnistu tuo ennakoiminen, jos vielä on tulehtunut suosikin

Vierailija
62/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulehtunut suosikin 94

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toinen korjausyritys tulehtunut suoli

Vierailija
64/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha voi vittu :'''D

Vierailija
65/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:13"]

mä olin kerran vessassa peilaamassa kaverin kanssa kun kopista kuului samanlainen pierutulitus ja pari loiskahdusta.  revettiin kaverin kanssa ja sanottiin kuuluvalla äänellä "no hyi vittu! ei kovin naisellista". :D eipä uskaltanut paskaperse tulla kopista ulos ollenkaan :D

[/quote]

Hyi helv... Paskahuussissa peilaamassa. Ja mukamas hieno nainen.

[/quote]

eli sinä katot aamulla vain kerran peilistä, etkä muuten koskaan koko päivän aikana? ja mukamas hieno nainen!

Vierailija
66/133 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:53"]

Jos syöt säännöllisesti tietyllä tavalla niin aineenvaihdunnan mukaan tiedät tarpeeksi tarkkaan koska tulet käymään vessassa, ja ei tarvitse vaivata itseään yllättävällä hädällä.

[/quote]

Kotioloissa, normaaliarjessa tiedän tosiaan kellontarkasti: aamulla heti herättyäni. Mutta reissun päällä systeemini tuntuu menevän sekaisin. Aamulla ei tulekaan mitään, enkä yhtään pysty ennakoimaan, tuleeko tarve ulostaa myöhemmin aamulla, iltapäivällä tai vasta illalla.

[/quote]

Ja jatkan vielä, ettei tämä ole minulle mikään ongelma. Samalla, kun hoidan sen pienemmän hädän julkisessa vessassa, voin hyvin hoitaa myös sen isomman.

76

[/quote]

Helpommalla kuitenkin pääsisit jos sitä isompaa hätää ei olisi, muutenhan sinulla ei olisi väliä vaikka aina kusemisen yhteydessä paskantaisit aina samalla kun se kerran on aina niin samantekevää.

Täytyy myös huomata, että tuo isompi hätä voi tulla yllättäen sillä tavalla ettet oikein pysty sitä pidättämäänkään toisin kuin kusihätä, jota yleensä pystyt pidättämään kauankin jotta etsiä WC:n. Eli senkin puolesta se on kyllä järkevää suunnitella ulostamisen kohdalla sen hoitamista vaivattomimmin.

[/quote]

Ensinnäkään minulle ei tosiaan olisi väliä, vaikka ulostaisinkin joka kerta vessassa käydessäni. Niin ei kuitenkaan tapahdu.

Toisekseen minulle ei vielä koskaan ole käyny niin, että olisin joutunut etsimään vessaa kiireellä isomman hädän takia. Pienemmän hädän takia kylläkin.

Joten olen pahoillani, argumenttisi eivät toimineet. Minulle ei edelleenkään tuota mitään hankaluuksia ulostaa julkisissa vessoissa.

Vierailija
67/133 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt saatana tukenut sitä välilihaa:D

Vierailija
68/133 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:53"]

[/quote]

Kotioloissa, normaaliarjessa tiedän tosiaan kellontarkasti: aamulla heti herättyäni. Mutta reissun päällä systeemini tuntuu menevän sekaisin. Aamulla ei tulekaan mitään, enkä yhtään pysty ennakoimaan, tuleeko tarve ulostaa myöhemmin aamulla, iltapäivällä tai vasta illalla.

[/quote]

Ja jatkan vielä, ettei tämä ole minulle mikään ongelma. Samalla, kun hoidan sen pienemmän hädän julkisessa vessassa, voin hyvin hoitaa myös sen isomman.

76

[/quote]

Helpommalla kuitenkin pääsisit jos sitä isompaa hätää ei olisi, muutenhan sinulla ei olisi väliä vaikka aina kusemisen yhteydessä paskantaisit aina samalla kun se kerran on aina niin samantekevää.

Täytyy myös huomata, että tuo isompi hätä voi tulla yllättäen sillä tavalla ettet oikein pysty sitä pidättämäänkään toisin kuin kusihätä, jota yleensä pystyt pidättämään kauankin jotta etsiä WC:n. Eli senkin puolesta se on kyllä järkevää suunnitella ulostamisen kohdalla sen hoitamista vaivattomimmin.

[/quote]

Ensinnäkään minulle ei tosiaan olisi väliä, vaikka ulostaisinkin joka kerta vessassa käydessäni. Niin ei kuitenkaan tapahdu.

Toisekseen minulle ei vielä koskaan ole käyny niin, että olisin joutunut etsimään vessaa kiireellä isomman hädän takia. Pienemmän hädän takia kylläkin.

Joten olen pahoillani, argumenttisi eivät toimineet. Minulle ei edelleenkään tuota mitään hankaluuksia ulostaa julkisissa vessoissa.

[/quote]

Siis iloisena sairastat ripuliakin kun ei kerran vessassa ulostamassa ramppaaminen haittaa.

On siis käynyt niinkin, ettei ole ollut niin kiirettä, ettetkö olisi kotiin asti voinut pidätellä isompaa hätää.

Edelleenkin ihmisten on parempi ennakoida noita tarpeitaan, ja välttää tilanteita, joissa niitä ei voi hoitaa vaivattomasti kuin kotona.

Vierailija
69/133 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nähnyt 2girls 1 cup teoksen? ;D

Vierailija
70/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsin vessat mukavia käyttää, on loosseja mistä valita, ettei vierekkäin tartte istua. Radio

Vierailija
71/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku menee tarpeilleen vessaan? Hyi kamala! Eihän siellä kuulu tehdä semmoista!!

Vierailija
72/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:54"]

Joku ilmeisesti oli liikenteessä ainoastaan yhden pysähdyksen taktiikalla. Silloin täytyy kaikki latinki säästää sille yhdelle istunnolle.

[/quote]

Tää kommentti on niin helmi. 

Vierailija
73/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:23"]

Todella hienot naiset eivät paskanna ollenkaan, edes kotona. En voi kuvitellakaan millaisia barbaareja täällä kirjoittaa, kun ehdotetaan kodin saastuttamista paskantamalla. Hyi!

[/quote]

Tämä on totta! Kaikki kuninkaallisetkin ovat umpioita. Voisitteko kuvitella Catherinen tai Victorian kakkimassa. Ei tod.

Vierailija
74/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:20"]

"näin sinut puskan juurella kun olit kyykkypaskalla..."

[/quote]

:D

Vierailija
75/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:13"]

Ai että naurattaa toi keskimäärinpaskantaja.

[/quote]

Mua ei edes naurata, jotenkin tylsää mukahauskaa provoilua.

Vierailija
76/133 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa, kun mieheni joutui kerran menemään matkailuajoneuvonäyttelyssä kakalle asuntovaunun vessaan. Liikkeen tarjoama kakku ja kahvi pisti sillä pötsin sekaisin, eikä ukko ehtinyt kuin lähimmän vaunun vessaan. Pörinät kuului ulos asti, kun se rykäisi. 

Eihän sitä vessaa oltu edes laitettu käyttövalmiiksi, mahtoi jäädä ihanat aromit sinne. Oli ihan uusi vaunu.

Vierailija
77/133 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarista :D

Vierailija
78/133 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa luettavaa :)

Vierailija
79/133 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein tulee sontahätä kauppakeskuksessa ollessa. Ihan mielelläni menen sinne vessaan ja annan paukkua koko rahan edestä.

Vierailija
80/133 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on toipunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi