rasvaprosentti ja kuukautiset
Hei.
Minun kuukautiseni ovat loppuneet laihduttamisen myötä. Rasvaprosenttini on alle 15, vaikka olen vain lievästi alipainoinen. Tahtoisin kuitenkin jatkaa laihduttamista.
Mitä haittaa kuukautisten poisjäännistä ja alhaisesta rasvaprosentista on? Pitäisikö minun lihoa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:03"]
Lapsettomuudesta ainakin kärsii moni ex-anorektikko tai ainakin on vaikeuksia tulla raskaaksi.
Osteoporoosi ym.
Näkö huononee.
Itsensä kaltoinkohtelu laukaisee jonkun piilevän sairauden tai muita mielenterveyshäiriöitä.
[/quote]
Mutta kuinka todennäköisiä nämä on? Onko kaikki maratoonarit mielenterveysongelmaisia tai sairaita?
[/quote]
ovat
Hohhoijaa. Ei millään jaksaisi lukea näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia.
Minulla jäi kuukautiset pois viime keväänä kun laihduin normaalipainon sisällä useamman kilon. Tulivat kyllä ajan myötä takaisin kun painon lasku tasaantui.
Hei taas!
Söinpä tuossa äsken pähkinöitä 500 ylimääräisen kalorin verran. Tästä se lihominen alkaa (:
Alipaino rasittaa elimistöäsi. Hiukset ja kynnet ja iho kärsii.
Jos nyt vaikka kilon lihot ja katsot alkavatko menkat tulla? :))
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:44"]Kertokaa nyt ihan oikeasti mitä kuukautisten poisjäännistä voi seurata. Ei mitään mutua vaan lääketieteellistä faktaa pöytään.
[/quote]
No miten ois osteoporoosi tai lapsettomuus?
Anemia.