rasvaprosentti ja kuukautiset
Hei.
Minun kuukautiseni ovat loppuneet laihduttamisen myötä. Rasvaprosenttini on alle 15, vaikka olen vain lievästi alipainoinen. Tahtoisin kuitenkin jatkaa laihduttamista.
Mitä haittaa kuukautisten poisjäännistä ja alhaisesta rasvaprosentista on? Pitäisikö minun lihoa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:18"]jatka vaan laihdutusta, hyvä vaan ettei ole kuukautisia. kohta ei ole enää mitään muutakaan, mutta sinä, ap, olet tosi laiha.
[/quote]
Ootko tosissas?!
Jos kroppa ei toimi normaalisti niin kuin pitää niin eikö se ole sinun mielestäsi hälyttävää!?
Eli kroppasi ei pysty/jaksa edes normaalia kuukautiskiertoa pyörittää joten mistä tiedät kuin muut sisäelimet/aivot voi?
Mun rasvaprosentti oli alta 17 parin vuoden ajan, ei kuukautisia. Tuli kaikennäköisiä ongelmia, lääkärit käski lihota vähän. Naisten hormonitoiminta ei toimi liian vähillä rasvoilla vaikka kroppa oli mieletön.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:22"]Nosta painoa hankkimalla lihaksia
[/quote]
No eihän se liian alhaiseen rasvaprosenttiin auta.
ap, jos sulla on anorexia, turha kysellä hölmöjä täältä
2 vastaus oli varmasti sarkasmia...haloo!
Kaikki loppuu kun laihtuu tarpeeksi ja kuolema korjaa mutta on ainakin laiha. Ja se laihuus kai on elämän tärkein asia ap:lle mutta jos ei ole enää elämää niin mitä iloa siitä luurankokropasta oikein on! Kevyt arkku?
Syö ruokaa. Olet vielä varmaankin aika nuori, ja vaikka kroppasi laihuus tuntuisi tärkeältä nyt, huomaidit vanhempana, ettei se osteoporoosi ja muut ongelmat ole mitään mukavia.
Ei niitä kuukautisia mihinkään tarvitse
Kertokaa nyt ihan oikeasti mitä kuukautisten poisjäännistä voi seurata. Ei mitään mutua vaan lääketieteellistä faktaa pöytään.
Jos joskus haluat lapsia, suosittelen keräämään vähän rasvaa takasin!
Joko olet pienen nukan peitossa?
ap, kaiva itse netistä, äläkä tule tänne vaatimaan faktaa pöytään.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:47"]
ap, kaiva itse netistä, äläkä tule tänne vaatimaan faktaa pöytään.
[/quote]
Se faktan vaatija ei ollut ap. Olen etsinyt netistä mutta kuulisin mielelläni omakohtaisia kokemuksia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:44"]
Kertokaa nyt ihan oikeasti mitä kuukautisten poisjäännistä voi seurata. Ei mitään mutua vaan lääketieteellistä faktaa pöytään.
[/quote]
Ainakin mahdollinen lapsettomuus ja osteoporoosi
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:44"]
[/quote]
Ainakin mahdollinen lapsettomuus ja osteoporoosi
[/quote]
Onko osteoporoosiin mitään lääkkeitä? Voiko sitä estää mitenkään?
Lapsettomuudesta ainakin kärsii moni ex-anorektikko tai ainakin on vaikeuksia tulla raskaaksi.
Osteoporoosi ym.
Näkö huononee.
Itsensä kaltoinkohtelu laukaisee jonkun piilevän sairauden tai muita mielenterveyshäiriöitä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:03"]
Lapsettomuudesta ainakin kärsii moni ex-anorektikko tai ainakin on vaikeuksia tulla raskaaksi.
Osteoporoosi ym.
Näkö huononee.
Itsensä kaltoinkohtelu laukaisee jonkun piilevän sairauden tai muita mielenterveyshäiriöitä.
[/quote]
Mutta kuinka todennäköisiä nämä on? Onko kaikki maratoonarit mielenterveysongelmaisia tai sairaita?
jatka vaan laihdutusta, hyvä vaan ettei ole kuukautisia. kohta ei ole enää mitään muutakaan, mutta sinä, ap, olet tosi laiha.