liityin äityleihin enkä kerkiä enää lukea av:ta :(
Masentaa. Onko täällä ollut mitään mielenkiintoista pariin viikkoon?
Kommentit (8)
Huvittais kans liittyä, kun feissarimokissa on usein mielenkiintoisia keskusteluja :-D mut ei kai mun fb kaverit saa tietää liittymisestä? :-D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:43"]Huvittais kans liittyä, kun feissarimokissa on usein mielenkiintoisia keskusteluja :-D mut ei kai mun fb kaverit saa tietää liittymisestä? :-D
[/quote]
Olen miettinyt ihan samaa :D toisaalta välillä kun niitä juttuja äityleistä kuulee kavereilta niin mietin että kestäisinkö edes lukea niitä ilman että tekee mieli lyödä päätä seinään...
Hyväksyykö joku sen liittymisen? Millä perusteella? :D Tai siis miten sen voi todistaa, että on äiti?
Siis toivon todella ettei kukaan nää että kuulun äityleihin :D näkee sieltä ryhmässä ollessa ainakin ketä sinne kuuluu..
Hiton hyvää viihdettä, joka päivä jotain draamaa ja avautumista. Jotkut kertoo omalla naamalla kaiken alapäästään, ehkäisystään, parisuhteestaan.. Tai oikeastaan siis ihan kaikesta.
En tiiä millä perusteella hyväksytään mut on siellä kai muitakin kun äitejä.. :P
Ap
"Äityleihin"? Raipparangaistus sille, joka hylkää AV-mammat joidenkin vitun "äityleiden" takia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:59"]"Äityleihin"? Raipparangaistus sille, joka hylkää AV-mammat joidenkin vitun "äityleiden" takia.
[/quote]
Haha mua niin naurattaa kun kuvittelen jonkun sanomassa mulle ton irl :D tosin oon juonut kohta pullolisen viiniä.
Ehkä tämä on vaan ensihuumaa äityleihin ja palaan tänne lukemaan ja aukomaan päätäni kasvottomana. Toivon..
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:43"]
Huvittais kans liittyä, kun feissarimokissa on usein mielenkiintoisia keskusteluja :-D mut ei kai mun fb kaverit saa tietää liittymisestä? :-D
[/quote]
Jos sinne liittyisi sillä samalla tunnuksella millä stalkataan exiä ja niiden nyxiä?
Äityli??