Lue keskustelun säännöt.
MIKÄ VILJA! APUA :)
02.08.2014 |
http://aijaa.com/VLIftP kasvaa pellolla isossa nm 1.50m korkeissa nipuissa :) kiitos etukäteen
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:22"]
Parsa?
[/quote] Samaa mielta, parsan varsi.
Ei kyllä mikään VILJA. Viljakasveja ovat esim. ohra, kaura, ruis, vehnä. Kuva oli melko pieni kännykkäni ruudulla mutta näytti peltokortteelta.