Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt ja yöpynyt Levillä?
Kommentit (65)
Olen lappilainen. En ole käynyt Levillä, koska sinne ei ole ollut ikinä mitään asiaa. En koe olevani mitenkään nolo.
Sellainen joka ei viihdy ihmispaljoudessa ja turistirysissä.
olen käynyt levillä, mutta en yöpynyt. Ei jaksa sitä suomiju ttien kännäysörvellystä.
Ei kiinnosta mikään turistien ördäyspaikka.
Munlainen. En ole koskaan käynyt kun noi huo raamispaikat ei kiinnosta, mieluummin suuntaan etelään.
Sellainen, joka ei ole lammas
Niiin junttia olla noissa turistirysissä kaikki lomat
Minä. En ole käynyt enkä mene! Ei kiinnosta pätkääkään. Vaikka maksettais matka, en lähtis.
N62 v
Sirkankylä aikoinaan .......sitten siitä kasvoi Levi.Oma mielipide on olis saanut olla olematta turistia tulematta ,vanhoja henkiä herättämättä..ahneutta keräämättä.............aika näyttää rappion...
Veemikä kysymys...Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin tyhmiä ihmisiä.huuoohhh.
Aijaa, se on muka jotenkin hienoa,fiksua käydä Levillä?! 😆Pyh, just tuollaisten snobien takia ei tulis mieleenkään lähtee sinne.
Tykkään Lapista, hiihtämisestä ja laskettelussa, mutta Leville en menisi ikinä.
En ole käynyt. Olen lappilaisen kanssa naimisissa ja Lapissa lukuisia parempia paikkoja kuin Levi.
En muista, olenko käynyt. Olenpa saattanut joskus teini-iässä, mutta kuka noita paikkoja toisistaan erottaa. Nykyään en menisi, sillä sen ympärillä on kummallinen pintaliito-aura. Kaikenmaailman julkkisjuoruja, eikä niitä ihan korkeakulttuurisimpia.
En ole käynyt, ei ole ollut sinnepäin asiaa. Eikä nolota yhtään.