Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jäävät leskiksi eivätkä mene uusiin naimisiin?

Vierailija
29.08.2014 |

Entinen mieheni kuoli kun olin 32v. Löysin uuden miehen netistä ennen entisen mieheni kuolemaa (tekstailtii ja soiteltiin uuden kanssa) seksiä ei ollut ennen entisen mieheni kuolemaa. Nopeasti muutin uuden mieheni kanssa yhteen. Joidenkin sukulaisten mielestä olisi pitänyt jäädä leskeksi lopun iäksi eikä olisi saanut uutta perhettä perustaa. Miksi jotkut jäävät leskiksi loppu elämän ajaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kokeilla mitään uusperhekuviota, ehkä jos lapseni olisivat ns ihan tavallisia.

Vierailija
2/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi taas. Miksi pitäisi mennä naimisiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teit kaiken liian nopeasti. Vuosi-pari suruaikaa niin eiköhän sitten olisi jo sulateltu paremmin.

Vierailija
4/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko läheisriippuvainen, ap?

Vierailija
5/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan kohtuullisen suuren leskeneläkkeen, jonka ansiosta voin tehdä osa-aikatyötä ja olla paljon läsnä lapsilleni. Meille uusi avioliitto merkitsisi elintason merkittävää laskua enkä suostu sellaiseen.

Vierailija
6/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:05"]

[/quote]

En ole.

Vierailija
7/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jo ENNEN miehen kuolemaa piti olla uusi hankittuna? Ja sitten vielä ihmettelet miksi suku paheksuu?

Vierailija
8/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:07"]

[/quote]

En ole.

[/quote]

Mutta piti varmistaa, että on uusi mies ennen kuin edellinen oli edes kuollut.

Vierailija
9/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan kohtuullisen suuren leskeneläkkeen, jonka ansiosta voin tehdä osa-aikatyötä ja olla paljon läsnä lapsilleni. Meille uusi avioliitto merkitsisi elintason merkittävää laskua enkä suostu sellaiseen.

[/quote]

Minä en saanut centtiäkään leskeneläkettä koska meillä ei ollut yhteisiä lapsia.

Vierailija
10/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko nopeaa toimintaa sulla. Ei kovin korrektia.

Mutta sitten tuohon, että miksi moni jää leskeksi, niin voi olla sekin, että Suomessa on vaan melko vaikea löytää kumppania aikuisella iällä. Liian pienet piirit ja tarjonta. Etenkin just jossain 30-40v iässä. Se tuntuu jotenkin hirveän vaikealta iältä pariutua, kun parhaat on jo varattu ja just perustamassa perhettä jne. Sitten joskus 5-kymppisenä saattaa vähän helpottaa, kun eroillaan ja lapsetkin jo tehty. Silloin taas moni on jo niin tottunut yksinoloon, ettei enää uutta (miestä) haitokseen halua.

Vierailija
11/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni muutti taivaaseen puolitoista vuotta sitten.  Olen katsonut parhaimmaksi elää yksin koska minun ei tarvitse huolia mitään toiseksi parasta vaihtoehtoa.  Yksin eläminen ei pelota.

Vierailija
12/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole.

[/quote]

[/quote]

Rakastuin uuteen mieheen.

Vierailija
13/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jos niin kauhea tragedia kävisi että leskeytyisin, en ikinä menisi enää kenenkään kanssa, en edes seurustelemaan avioliitosta nyt puhumattakaan!

Olen ollut niin onnekas että olen löytänyt jo teini-iässä elämäni rakkauden jonka kanssa olemme olleet jo lähes 30 vuotta. Rakastan häntä niin paljon etten tekisi "uudella" ihmisellä siinä vaiheessa mitään jos hänestä joutuisin luopumaan, näkisin todennäköisesti hänessä vain kaiken sen miten täydellisesti eroaisin miehestäni, vain pelkkiä puutteita. Se olisi erittäin epäreilua myös tälle menehtyneen seuraajalle. :(

Vierailija
14/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:09"]

Mieheni muutti taivaaseen puolitoista vuotta sitten.  Olen katsonut parhaimmaksi elää yksin koska minun ei tarvitse huolia mitään toiseksi parasta vaihtoehtoa.  Yksin eläminen ei pelota.

[/quote]

Olipa ihanasti sanottu. :) Mutta siltä se varmasti tuntuu, jos on todella puolisoaan rakastanut.

Vierailija
15/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Silloin kun se edellinen mies oli vielä elossa. Petit siis miestäsi, vaikka seksiä ei olisikaan ollut.

Kyllähän tuo aika tunteettomalta toiminnalta vaikuttaa. 

Vierailija
16/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:16"]

[/quote]

En ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Silloin kun se edellinen mies oli vielä elossa. Petit siis miestäsi, vaikka seksiä ei olisikaan ollut.

Kyllähän tuo aika tunteettomalta toiminnalta vaikuttaa. 

[/quote]

Minä en koskaan rakastanut ensimmäistä miestäni eikä hän minua. Meillä oli muut syyt miksi olimme yhdessä ja naimisissa ja en saanut leskeneläkettä enkä perinyt mitään koska häneltä ei mitään jäänyt vaan syyt olivat täysin muut.

Vierailija
17/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämä on ammattivalittaja kuten ajattelinkin. Mä kyllä sanoisin, että sä oot läheisriippuvainen.

Vierailija
18/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut tuon näytelmän vetää tyylillä loppuun asti eli odottaa nyt edes hiukan ennen uuden suhteen julkistamista.

Vierailija
19/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika jännä alapeukuttaa sitä, että joku haluaa lapsilleen taloudellisesti turvatun elämän, vaikka isä on kuollut.

Vierailija
20/28 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset seurustelee eri syistä. Jotkut elävät suuren rakkautensa kanssa. Toisilla pitää aina olla joku. Esim. eräs tuttuni on jo kolmannessa liitossa peräkkäin. Välissä vain viikko, kaksi. Elämä on jatkunut samassa asunnossa samalla tavalla. Vain hänen jutuissaan miehen nimi aina muuttuu. Niin ja jokaiselle tietenkin on tehty se rakkauslapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä