Siis tilaako joku aikuinen vaatteensa oikeasti EMP.fi hevikaupasta?
Ihan käsittämätöntä. Just kuuntelin miten tuttavapariskunnan MOLEMMAT osapuolet tilaavat vaatteensa kuulemma sieltä. Ikää heillä 25-vuotta.
Kommentit (96)
Jokaisen tyyli on oma asia. Itseä se ei häiritse mitä muut päälleen laittaa. Tosin nuo emp vaatteet yleensä ollut osa nuorten pukeutumista. Jos ikää olisi 50v niin sitten voisin ihmetellä emp-tyyliä, mutta on niitäkin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mun kavereista monikin. Kunnon white trash kamaa! 😂 Toinen on Leather Heaven.
P.S. Täällä kun kirjoitat tällaiseen ketjuun, kohta sulle pamahtaa kyseisen puljun googlemainoksia.
Vain white trash ihmisillä on white trash kavereita
Mä olen tilannut sieltä muutaman mekon, ovat kestäneet käytössä vuosia. Ja käytän niitä edelleen, olen 41-vuotias. En näe jossain punaisessa kellomekossa mitään goottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Ootsä tosissas? :D ei emp ole pelkkä rock/hevi kauppa vaan sieltä löytyy kaikenlaisille tyyleille omaa vaatetta. Itse ilen kyllä rock henkinen ihminen eikä sitä voi kukaan muuttaa :D terv. 26v parisuhteessa oleva nainen jossa ollaan rock/rockabilly tyylisiä
Rockabilly rules ok!
t. Setzer
niinpä. meidän vaatteet tilataan varustelekasta ja kärkkäiseltä. sotilaskäyttöön tarkoitetut vaatteet kestää vuosia, kun ukkokin osaa paikata pöksynsä, jos reikä yllättää. aluskertana merinovillaa, päälivaatteena menee maastokuvio, vihreä tai musta. kenkänä käy vain maiharit.
Vierailija kirjoitti:
niinpä. meidän vaatteet tilataan varustelekasta ja kärkkäiseltä. sotilaskäyttöön tarkoitetut vaatteet kestää vuosia, kun ukkokin osaa paikata pöksynsä, jos reikä yllättää. aluskertana merinovillaa, päälivaatteena menee maastokuvio, vihreä tai musta. kenkänä käy vain maiharit.
Kesähelteillä maiharit?? Onneksi olkoon, mahtaa dunkata hirveälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesähelteillä maiharit?? Onneksi olkoon, mahtaa dunkata hirveälle.
Ympäri vuodenhan niitä maihareita puolustusvoimissakin käytetään. Tuntuvat mukavilta jalassa eivätkä haise, kun tuulettaa käyttökertojen välissä. Toki jos tykkää olla 24/7 kengät jalassa niin mikäpä siinä.
Minä olen sieltä tilannut mm. Talvitakkeja (hyviä ja kestäviä) sekä yksivärisiä puseroita. En välitä niistä bändi- kuvio- tai tekstipaidoista. En pidä kiireistä tai gootti tyylistä, mutta silti ole löytänyt sieltä ihan kivoja vaatteita.
Tilaan tavallisia paitoja. Ovat riittävän pituisia ja istuvia. Nykyään on napapaitamuoti ja tavallisia paitoja on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kavereista monikin. Kunnon white trash kamaa! 😂 Toinen on Leather Heaven.
P.S. Täällä kun kirjoitat tällaiseen ketjuun, kohta sulle pamahtaa kyseisen puljun googlemainoksia.
Vain white trash ihmisillä on white trash kavereita
Olen myös siis white trash kohderyhmää kun pidän Skyrim paitaa.
Pitäis hankkia pian uusi Metallica paita.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen tilannut varustelekasta hyviä ja kestäviä kamppeita. Laatuero markettivaatteisiin on selvä. Armeijavaatteet kestää paremmin kuluttamista.
Vierailija kirjoitti:
Siis kiinnostaako jotain AIKUISTA oikeasti noin paljon mitä muut päällään pitävät? OMG!
Ja ei, en tilaa kyseisestä kaupasta, mutta ihan sama jos joku tilaa. Ei kaivele mun anusta millään tavalla.
Joo, enpä ole koskaan huomannut, että mistä vaatteet on tilattu.
Merkit huomaa, jos logot tai tekstit on pinnassa - merkistä huolimatta. Samoin huomaan kantajalleen hyvin istuvan leikkauksen - saattaapi olla empiltä, mistäs minä tiedän, kun en ole kysynyt. Kehua olen saattanut, jos tilanne on ollut sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kiinnostaako jotain AIKUISTA oikeasti noin paljon mitä muut päällään pitävät? OMG!
Ja ei, en tilaa kyseisestä kaupasta, mutta ihan sama jos joku tilaa. Ei kaivele mun anusta millään tavalla.Joo, enpä ole koskaan huomannut, että mistä vaatteet on tilattu.
Merkit huomaa, jos logot tai tekstit on pinnassa - merkistä huolimatta. Samoin huomaan kantajalleen hyvin istuvan leikkauksen - saattaapi olla empiltä, mistäs minä tiedän, kun en ole kysynyt. Kehua olen saattanut, jos tilanne on ollut sopiva.
Kävinpä nyt ihan piruuttani katsomassa, että mitä siellä myydään.
Kenkiä merkeiltä: Dr. Martens, Adidas, Vans
Vaatteita merkeiltä: Champion, Dr. Denim, Noisy May, Only, Puma
Näiden merkkien osalta ei ainakaan eroa Zalandosta ja Stockasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään hevikauppa enää, mutta aika kammottavan ylihintaisia ja huonolaatuisia ne vaatteet ovat. Tilatkoon mistä haluavat, onko tällä pariskunnalla sitten joku rock-imago? Kauniita vaatteita sieltä saa, mutta laatuunsa nähden todella kalliita.
No suurin osa kamasta on just sitä kiinakamaa kalliilla hinnalla, mitä ei ikinä kukaan ostaisi suoraan Kiinasta yli puolet halvemmalla jos tietäis mistä ne on.
Pari yksiväristä, pitkää hupparia olen tilannut eri värisinä.