Siis tilaako joku aikuinen vaatteensa oikeasti EMP.fi hevikaupasta?
Ihan käsittämätöntä. Just kuuntelin miten tuttavapariskunnan MOLEMMAT osapuolet tilaavat vaatteensa kuulemma sieltä. Ikää heillä 25-vuotta.
Kommentit (96)
Meillä tilaa koko lähipiiri. Ollaan kaikki yli 35v. Laatu on omasta mielestäni tosi hyvä.
Siis tilaa vielä 59-vuotiaat! Ihan vainsiksi, että toimii sillä alalla, jossa paljonlapsia tai/januoriatai sittentilaaja itseon nuorekas´niinkuin minä!
oletko ikinä käynyt tutustumassa kys. kaupan valikoimiin?!! siellä on kuule muutakin kuin pelkkiä niittejä & pääkalloja!! t. 42v tuleva mummo, jolla juuri nyt päällä emp:n turkoosi perushuppari
Ootsä tosissas? :D ei emp ole pelkkä rock/hevi kauppa vaan sieltä löytyy kaikenlaisille tyyleille omaa vaatetta. Itse ilen kyllä rock henkinen ihminen eikä sitä voi kukaan muuttaa :D terv. 26v parisuhteessa oleva nainen jossa ollaan rock/rockabilly tyylisiä
Olen tilannut 43 vuotiaanakin ja nyt 44 ja haluisin kaikenlaista. Voi voi sielä joku 2 kypänen pikkuvanha taas ajattelee. Mummeli ehtii olla kyllä myöhemminkin.
No itse ainakin tilaan, hui kauheaa olenko nyt WT? Ei ne kaikki ole mitään liekkipaitoja ja niittihousuja, katso esim. tätä Emp:n mekkoa ja muutenkin tätä kirjoitusta jossa puhutaan OMASTA tyylistä ja sen tärkeydestä: http://www.emp.fi/blog/vaatteet_ja_tyyli/vaatteet_ja_muut_tuotteet/schools-summer/
Onko tuo nainen WT? Voiko akateemisesti koulutettu ostaa hevivaatteita? Aaveemamman maailma kääntyy ylösalaisin!
Tästä ketjusta tulee varmasti hyvin suosittu nyt kun EMP jakoi tämän facebook sivuillaan ;D
Kyllähän se niinkin tosiaikuisen kuin 25 v, pitäisi jo ostaa vain Dressmannilta. Siellä on ne aikuisille sopivat vaatetyylit. Ihmisten pitäisi elää ja olla niinkuin ikäiselleen kuuluu.
JA VITUT!! :) Kukin ostaa sieltä mistä mieleisiään löytää.
- M40, ei EMP:n asiakas, mutta asenne näkyy vaatteissa.
Ostaako joku oikeasti vaatteita jostain H&Mltä?! Sit kaikki näyttää tarkalleen samanlaisilta niissä ylihintaisissa trendiällövaatteissa.. XD
Voi apua, oon 24 v ÄITI ja mun pukeutuminen on pääsääntöisesti just emp-tyylistä!!! ;)
Mä oon 23-vuotias ja mulla on tällä hetkellä emp:ltä tilattu raidallinen neuletunika. :D Kaiken lisäksi mulla on kaks eempltä tilattua t-paitaa ja pyjama :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 16:30"]
Mä oon 23-vuotias ja mulla on tällä hetkellä emp:ltä tilattu raidallinen neuletunika. :D Kaiken lisäksi mulla on kaks eempltä tilattua t-paitaa ja pyjama :D
[/quote]
Ai niin. Mulla o sieltä ostettu kukkamekkoki. Ja kaikki kehuu.
Tilasin 71v äidilleni gootti vaatteita syksyllä lahjaksi. Tykkäs kovasti, ja kyseli et oisko lisää jotain hänelle.
Ei ole pilaa. Hameen ja boleron ostin.
Minä tilaan paljonkin. Samoin varustelekasta. Ikää mulla ihan vaan 46 vuotta. Katsos, sitä ostetaan mistä tykätään eikä kukaan ole minua haukkunut saati vinoon katsonut. Pitäisikö minun pukeutua kaltaistesi mieliksi johonkin sarkapukuun tai liituraitaan? Suorat housut ja villapleiseri? Tukka jakaukselle ja nappaskengät jalkaan ettei vaan ole yksilöllinen ja tyytyväinen omaan swagiinsä?
Meillä kyllä tilataan EMP:ltä koko perheelle kerralla, sekä murkkuikäiselle sekä molemmille vanhemmille +35v :D ollaan me sitten varmaan jotenkin omituisia. Ja laatukin on merkistä kiinni :)