Miten yksi ainoa kommentoija voi pilata koko palstan?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt pilattu? N54 kyselee
Vaikka mitä.
N55 vastaa
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokaisessa keskustelussa yksi huomionkipeä vauva huutelee ihme kommenttejaan. Ei vissiin ole saanut äidiltään riittävästi läheisyyttä.
Ap
mieheni on insinööri. onko kysyttävää? saa kysyä mitä vaan.
nyt on kesäloma kouluista ja jonnet jotka ei pääse ylikselle riekkuu täällä
Palstalla ei ole pakko olla. Täältä pääsee poiskin ja ihan ilman minkäänlaisia ongelmia. Ei siis tarvetta kehittää kommentoijista ongelmaa eikä repiä itselleen uutta prsereikää.
ei saa rauhassa edes homoja vihata kun joku vääräleuka alkaa lässyyttään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokaisessa keskustelussa yksi huomionkipeä vauva huutelee ihme kommenttejaan. Ei vissiin ole saanut äidiltään riittävästi läheisyyttä.
Ap
Miksi se pilaa päivän?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sulla oikeasti ole kauniina kesäpäivänä muuta elämää kuin riehua aikuisten (naisten) keskustelupalstalla? Aika surullista.
Ps. Laita edes isot alkukirjaimet ja välimerkit paikoilleen ennen kuin alat esittää mua.. Ai et osaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taidat olla aivan vi tun tyhmä olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa ihan sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi se pilaa päivän?
Häiritsee keskustelun kulkua samalla tavalla kuin pikkulapsi kasvokkain tapahtuvan keskustelun aikana roikkumalla hihassa ja huutamassa "Kato mua! Kato mua! Äitii! Kato nyt!".
Ap
Puoli palstaahan täällä etsii heti aamusta lähtien "persuaihetta" jossa pääsee oksentamaan kaiken päänsisäisen kaunansa kommenttispämmillään ja persuttelullaan. Joka aihe muuttuu tuolle porukalle hetkessä persuaiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikö sulla oikeasti ole kauniina kesäpäivänä muuta elämää kuin riehua aikuisten (naisten) keskustelupalstalla? Aika surullista.
Ps. Laita edes isot alkukirjaimet ja välimerkit paikoilleen ennen kuin alat esittää mua.. Ai et osaa?
Ap
ketä mää esitän? kuka olet idän trolli
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole ap.
Ap, olet itse vastuussa omista tunteistasi ja reaktioistasi.
Miksi annat jollekin vallan pahoittaa mielesi ja pilata päiväsi?
Kehotan vahvasti itsereflektointia.
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu kuuluisi hoitoon.
Mähän olen ihan terve. Köyhtä uuniin.
T:Riikka