Siis tilaako joku aikuinen vaatteensa oikeasti EMP.fi hevikaupasta?
Ihan käsittämätöntä. Just kuuntelin miten tuttavapariskunnan MOLEMMAT osapuolet tilaavat vaatteensa kuulemma sieltä. Ikää heillä 25-vuotta.
Kommentit (96)
Ei se ole mikään hevikauppa enää, mutta aika kammottavan ylihintaisia ja huonolaatuisia ne vaatteet ovat. Tilatkoon mistä haluavat, onko tällä pariskunnalla sitten joku rock-imago? Kauniita vaatteita sieltä saa, mutta laatuunsa nähden todella kalliita.
Niin onhan se ihan hirveetä ettö ihmiset käyttävät vaatteita joista tykkäävät..
Voisin ajatella laittavani jotain tuontyylistä päälleni vaikka töihinkin. Vaikka räväkämpi yläosa ja simppelit farkut.
t. 42v insinööri
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:11"]
Niin onhan se ihan hirveetä ettö ihmiset käyttävät vaatteita joista tykkäävät..
[/quote]
Joo, näyttää kamalalta kun ihmiset ovat vaatteissa joissa viihtyvät. Kyllä kaikkien pitäisi olla kolttu päällä ja miesten puvuissaan.
Eihän persoonallinen ja massasta erottuva pukeutuminen ole sallittua aikuisille! Ei ei ei!
Siis kiinnostaako jotain AIKUISTA oikeasti noin paljon mitä muut päällään pitävät? OMG!
Ja ei, en tilaa kyseisestä kaupasta, mutta ihan sama jos joku tilaa. Ei kaivele mun anusta millään tavalla.
Oho, tantalla meni herne nenuun... No, päivän paheksunnat on nyt hoidettu ja voit keskittyä elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:15"]
Voisin ajatella laittavani jotain tuontyylistä päälleni vaikka töihinkin. Vaikka räväkämpi yläosa ja simppelit farkut.
t. 42v insinööri
[/quote] Minä tilaan sieltä aina itselleni myös jotain, kun tilaan nuorilleni
nainen 52v
Hyi! Siis käyttääkö joku aikuinen oikeasti jotain muutakin kuin Marimekon raitapaitoja ja Anttilan farkkuja?!? Varsinkin joku 25-vuotias?? Hyi järkytys!! Mä olen 34v enkä ole 10 vuoteen shoppaillut enää mitään, kun ei ole normaalin aikuisen hommaa se. Hävettäis kulkea jossain mustassa tiukassa topissa!
Ja oletteko nähneet niitä pitsipuseroita, joita on nykyisin kaupat pullollaan?? Ne on vielä aikuisten osastolla vaikka kuka aikuinen nyt mitään sellasia goottivaatteita käyttää?!
Ihania siellä ovat korsettimaiset yläosat ja nyöripaidat, pitsit, mekot, takit. Aina joku tuontyylinen yhdistettynä "tavalliseen" tuo kivan säväyksen, en toki päästä varpaisiin enää 38 vuotiaana siihen tyyliin pukeudu. Itseä vaan viehättää ultrafeminiinisyys, verkkosukkahousut, kesällä ripaus hippityyliä jne. Siellä EMP:llä kun on niin monenlaista vaatetta :) Myönnän kyllä että eroan muista mammoista jos on mustaa pitsiä ja korkeat nilkkurit jalassa, niin ja tukkakin on puoleen selkään, huo kauhistus!Soisin näkeväni enemmänkin ko. tyyliä suomimammoilla!
Eipä ole paljon huolia nykyihmisillä, kun jaksavat jauhaa jostain pukeutumisesta. Yksilöllisyys kunniaan ja mitä väliä toisten vatteista. Mummeli 63v ja ostin hupparit EMP:ltä :) Naurakaa ihan vapaasti :D
Pakko oli heti mennä "hevikauppaa" kauhistelemaan :)). t. rva 47
ps. Tilaan jotain, kiitos vinkistä.
Ihanan räväkkää, säväyttävää ja massasta erottuvaa vaatetta! Tärkeimmät kriteerit mun vaatevalinnoissa.
Mun sieltä tilaamat vaatteet ovat kyllä aina olleet hyvälaatuisia. Koitan kyllä aina valita puuvillaisia tekokuitujen sijasta, niin ei heti tarvitse pelätä nukkaantumista. Ai nii, ja ikää kohta 25v....
Mä pukeudun sen verran klassisesti, ettei tuolla ole kyllä mitään mulle, mutta 2 -kymppinen minä olisi innostunut noista ihan varmasti.
Eli siis tämä aikuinen ei ainakaan ostaisi sieltä mittään.
En viitsi ostaa EMP:ltä enää mitään, kun hinta-laatusuhde on oikeasti huono. Nykyään kiertelen kirppareita ja ostan samat vaatteet, tai jopa laadukkaampiakin murto-osan hinnoista. Näen laadunkin heti, toisin kuin netistä ostettaessa.
Mutta vastauksena ihmetykseesi: Kyllä, tämä 25-vuotias ostaa EMP:n näköisiä vaatteita kaappiinsa.
Kyllä minä olen tilannut sieltä mekkoja, hameita ja muutaman t-paidankin. Onhan siellä ihan tavallisiakin vaatteita. Mitä kauhistuttavaa tuossa nyt on?