Siis tilaako joku aikuinen vaatteensa oikeasti EMP.fi hevikaupasta?
Ihan käsittämätöntä. Just kuuntelin miten tuttavapariskunnan MOLEMMAT osapuolet tilaavat vaatteensa kuulemma sieltä. Ikää heillä 25-vuotta.
Kommentit (96)
Siis jaksaako joku aikuinen kauhistella sitä, mistä toiset tilaavat vaatteensa? Koetas koulukiusaaja kasvaa jo.
Olen tilannut, tosi kiva huppari ja muutama t-paita. Harmi vaan kun esim naisten t-paidat ovat lähes aina isolla, venyvällä kaula-aukolla enkä näin 55-vuotiaana enää välitä esitellä ryppyistä decolteeta :D Sen verran teen "ikämyönnytystä" etten osta printtikuvioituja vaatteita, ainoastaan yksivärisiä.
Siellähän on ihania vaatteita! En ole ostanut, koska materiaalit/laatu epäilyttää. Kaikki on akryyliä tai polyesteria... :/
Oon tilannut sieltä kyllä pari söpöä mukia! My Little Pony ja Pusheen! :3 Ihania ja varmasti tällee 27-vuotialle sopivia ;D
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on ihania vaatteita! En ole ostanut, koska materiaalit/laatu epäilyttää. Kaikki on akryyliä tai polyesteria... :/
Oon tilannut sieltä kyllä pari söpöä mukia! My Little Pony ja Pusheen! :3 Ihania ja varmasti tällee 27-vuotialle sopivia ;D
Akryyli ja polyesteri ym. ovat halpismateriaaleja. Sen kyllä huomaa käytössä ja pesujen jälkeen. Vaikka olisi miten hienoja vaatteita niin en valitettavasti huolisi edes ilmaiseksi. Se hiostavuus, sähköisyys, koirankarvojen kerääminen, nyppyyntyminen... :/ Paitsi jotkut ulkovaatteet ehkä poikkeuksena.
Omista vaatteista noin 90% on sataprosenttista puuvillaa ja kestävät vuodesta toiseen jatkuvaa käyttöä ilman oleellista rumentumista. Inhottaisikin nakella heikkolaatuista nukkaantunutta vaatetta tuon tuosta pois. Ja mitä lie mikromuovejakin irtoilee erilaisista akryylivillapaidoista ja päätyy sitten luontoon ja vesistöihin ym. >:(
Mä heitin nyt emp:ltä ostetun t-paidan roskiin. Kyllähän mä sit neljä vuotta käytinkin, ennen kuin alkoi kulumaan puhki. Kankaan materiaali oli bambua ja soijaa ja oli ihanan pehmeä ja viileä päällä.
Tiedän yhden noin 60-vuotiaan mamman, joka tilaa sieltä vaatteita. Ihan ylpeänä niitä sitten esittelee FB-ryhmässämme.
Minäkin tilaan myös noit Rock vaatteita tuolta koska Rock pukeutuminen on elämäntapa. Ei tulis kuulonkaan pukeutuu mihkää tavallisiin vaatteisiin :) jos ostan tavallisia vaatteita ni eivät kauaa ole tavallisia ,kun niitä sitten tuunaan :)
Kyllä. Viimeksi tilasin tällaisen ja on muuten aivan ihana.
https://www.emp.fi/p/floral-lace-longtop/322180.html#sz=60&start=472 .
Minä kolmekymppinen tilasin sieltä kesäksi Harry Potter ja Star Wars -t-paitoja. Jo on maailman kirjat sekaisin! Mitähän kaikki ihmiset oikein ajattelivat kun ihan pokalla tepastelin wookie-paidassani uimarannalla, luullen olevani joku teini? Tämän takia en ole vieläkään päässyt naimisiin...
Uskallakohan tähän vastata.. Olen 63 ja juuri tänään tuli Empiltä paketti, kolmas kuukauden aikana.
Hirsi, mun pitää varmaan pitää Lynyrd Skynyrd free bird paitaa yksin kotona, olenhan 50+. Olen tosi lapsellinen ja en osaa pukeutua niin kuin aikuiset. Veljeni lapsille ostin vielä AC/DC paidat ja tyttö vasta 2v. Tytön kanssa rokataan pianolla aina kun nähdään, eikä kumpikaan osaa soittaa.
Kyllä nyt hävettää!
Vaikka keskustelijan aloittelija kauhisteli alle kolmekymppisen pariskunnan tilalleen E.M.P:ltä niin jakaessani vanhaa viestiketjua ja kommentointia, että täällä on monen ikäistä tilaajaa jotka tilaavat kyseisestä firmasta vaatteita.
Meillä jokaisella on tyylimme pukeutua ja pukeudumme mihin haluamme. Ei se tarkoita sitä, että kun tulee tiettyyn ikää niin täytyy pukeutua "mummomaisesti" vaan vapaus olla sellaisia kuin tahdomme. Pukeutumistyyli on siis jokaisen oma asia sekä ihannoin vanhempia ihmisiä jotka uskaltautuvat pukeutua rajummin ja näyttävämmin.
En tilaa eikä edusta mun vaatemakua. Toisaalta ei kaiva mun äässiä miltään osin.
Herää kysymys miksi se AP:ta niin paljon vaivaa että teki siitä avauksen tänne. Get a life.
No voihan jessus. Olen 40 ja tilaan silloin tällöin EMP:stä. Olen saanut sieltä ihan hyvälaatuisia vaatteita. Eräs lempineuleistani on sieltä, jopa muotoonommellut T-paidat ovat olleet ryhdikkäitä. EMP:ssä on paljon hyvännäköisiä mustia vaatteita eivätkä ne kaikki ole mitään bänditeemaisia tai goottia.
Päivitin juuri vaatekaappini kesää varten EMPn kautta (tilaan toki muualtakin, kuten Pahis ja Underground mm.)
Ainiin ja ikää on 32v. Mies on 37v ja tyyli on sama. :)
Ei ole siitä asti kiinnostanut pätkääkään mitä muut miettii mun pukeutumisesta kun ikää oli sen verran että sain itse päättää mitä päälleni pistän. Mulla ei ole nimittäin minkäänlaista tarvetta miellyttää muita ihmisiä. ;) Kun lopputulos on se, ettet koskaan kelpaa kaikille, vaikka miten yrittäisit.
Jos se jonkun rectumia kutittaa, mitä mulla on päällä niin eipä ole mun ongelma.
Kaikki EMPin käyttäjät pitäis kerätä leireille, jossa opetettaisiin arvokonservatiivisesti ikään sopivaa pukeutumista, jos sen jälkeenkin vielä haluaa käyttää EMPpiä, niin pitää keksiä jokulopullinen ratkaisu.
Olen joskus tilannut jonkun 1 tai2 pelibrändi t-paidan ja ihan hyviä. Ulkotakit ovat niin paskaa materiaalia että eivät kestä normaalia käyttöä. Yksi takki ja pari brandit merkkistä pitkähihaista puseroa revenneet normaalissa arkikäytössä.
Olen kasvanut ulos goottimuodista. En halua leimaantua johonkin trendiryhmään ja sekin että skenestä on tullut jo osa valtavirtaa.
Eri asia ostaa 50-vuotiaana rokkivaatteita kuin teininä. Vaatteiden pitää kestää.
Pikamuoti ei kestä kunnolla arkikäyttöä.
En osta puseroita tai käyttövaatteita enää ainakaan emp:ltä.
Niitä kun ei mitenkään voi tunnustella tai kokeilla päälle kuten vaateliikkeessä.
Viime vuonna tilasin ja ikää oli jo 25 vuotta. Sepä tosin saattoikin olla ensimmäinen ja viimeinen tilaus. Tuotteet tulivat kuukauden myöhässä ja olivat laadultaan kuraa. Hintaa niillä oli tietenkin reippaasti, kun ollaan niin uniikki-lumihiutale-gootti-kauppaa. Materiaalit olivat nyppyyntyviä ja heikkolaatuisia keinokuituja, printit rakeista koppuraa jne. Rumaa ja epäesteettistä. Parempaa laatua löytyy H&M:stä ja tuunaamallakin tulee halvemmaksi kuin ostaa EMP:stä yhtään mitään.