Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikkunan taakse ilmestyvä tyhjäkatseinen laiha mies :'(

Vierailija
21.09.2014 |

Asun ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoiden edessä on pusikkoaitaus. Noin kuukausi sitten ikkunan taakse ilmestyi tyyppi, joka oli kalpea ja tyhjäkatseinen. Hieman säikähdin, kun ikkunassa seisookin joku tuijottamassa sisälle. Avasin ranskalaisen parvekkeen ovea ja kysyin, onko kaikki hyvin ja mitä etsii. Ei vastausta, ei edes katsettaan kääntänyt. Suljin verhot ja soitin poliisille, tyyppi oli lähtenyt jo pois.

Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmestyi taas ikkunaan, tällä kertaa pudotin lautaset käsistäni ja vedin verhot ikkunaan. Soitin poliisit, tyyppi ehti taas karkuun.

Viime perjantaina hän ilmestyi taas, tällä kertaa koputti ikkunaan. Luojan kiitos olin vessassa meikkaamassa iltaa varten. Puhelin taskussa, vilkaisin käsipeilin avulle kulman taakse; tyyppi ikkunassa. Soitin poliisille ja mitä? Tyyppi katosi. Tässä vaiheessa istuin hysteerisenä vessan lattialla ja soitin äidilleni.

En tunne miestä mitenkään. En uskalla nukkua. Milloinkohan herään siihen, että tyyppi koputtaa makuuhuoneen ikkunaan? :( En uskalla pitää ikkunoita auki. Isännöitsijälle olen soittanut asiasta ja naapureita olen varoittanut myös. Mitä voin tehdä? Olen niin väsynyt, kun en uskalla nukkua. Pahin pelkoni on se, että yhtäkkiä yöllä soi ovikello.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Jos tää totta on.. Aikamoista kerrontaa.. Lähtisin pois, en voisi olla ja elää siinä ja odottaa milloin tyyppi taas ilmestyy.

Vierailija
2/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea. :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa hieman...

Vierailija
4/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikki olis jo liikaa mun hermoille. Sinuna laittaisin kamat kasaan ja lähtisin vaikka äidille tai kaverin luokse bunkkaamaan.

Vierailija
5/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*popcornin rouskutusta*

Vierailija
6/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en koskaan ikinä milloinkaan ole ottanut vastaan asuntoa katukerroksista.

Vierailija
7/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla nukkumaan päälläsi, jotta et pelkäisi.
En siis ole tuo ikkunamies kuitenkaan!!

Vierailija
8/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:00"]Tän takia en koskaan ikinä milloinkaan ole ottanut vastaan asuntoa katukerroksista.
[/quote]

Vierailija
9/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pudotin lautaset käsistäni": PROVO! mulle ei ole koskaan tosielämässä tapahtunut tuollaista, vaikka olisin ollut tiskaamassa, kuten kerran kun saksanpaimenkoiramme hiipi haistamaan nilkkaani, vaikka luulin sen olevan ulkona nukkumassa.

Vierailija
10/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavalla kerralla meneekö kätesi läpi miehestä. Jos menee, hän on aave.

Vierailija
11/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:02"]Voisin tulla nukkumaan päälläsi, jotta et pelkäisi.
En siis ole tuo ikkunamies kuitenkaan!!
[/quote]

:'D

Vierailija
12/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, jatkoa zombitarinalle!

Vierailija
13/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naapureiltasi tai vaikka lähikaupan myyjältä tai joltain kuka tuo omituinen tyyppi on. Kyllä paikalliset kylähullut ja pultsarit tunnetaan.

Vierailija
14/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:03"]"Pudotin lautaset käsistäni": PROVO! mulle ei ole koskaan tosielämässä tapahtunut tuollaista, vaikka olisin ollut tiskaamassa, kuten kerran kun saksanpaimenkoiramme hiipi haistamaan nilkkaani, vaikka luulin sen olevan ulkona nukkumassa.
[/quote]

Höpöhöpö, mulla tippu kerran kun ukkonen jyrähti ihan yhtäkkiä.

Vierailija
15/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaus ovikelloon paljasti tämän provoksi, kehitelty jokin aika sitten olleesta ovikello soi yöllä-ketjusta

Vierailija
16/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muita harhoja? Kuuletko ääniä, joita muut eivät kuule? Näetkö muuta outoa ?

Sinuna menisin lääkäriin.

Vierailija
17/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:03"]"Pudotin lautaset käsistäni": PROVO! mulle ei ole koskaan tosielämässä tapahtunut tuollaista, vaikka olisin ollut tiskaamassa, kuten kerran kun saksanpaimenkoiramme hiipi haistamaan nilkkaani, vaikka luulin sen olevan ulkona nukkumassa. [/quote] Höpöhöpö, mulla tippu kerran kun ukkonen jyrähti ihan yhtäkkiä.

[/quote]

Mulla oli kerran koko sylillinen täynnä astioita (olin viemässä astiakaaappiin) kun ukkonen pamahti yhtäkkiä tosi kovaa. Tein virtsat siihen paikkaan, mutta astiat eivät liikahtaneetkaan otteestani.

Vierailija
18/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, ja mä asun myös ekassa kerroksessa, kylläpä nukuttaa ens yönä.

Vierailija
19/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kukaan seissyt ikkunan takana, ainakan teitääkseni, mutta kerran joku yritti tulla avaimella sisään ja kun ei päässyt, rupesi murtamaan ovea :\ Hätäkeskukseen soitto oli täysin turha, ne olis ilmeisesti tulleet jos tyyppi olisi päässyt siälle. Sitten laitoin valot päälle ja menin tuulikaappiin huutamaan että olen soitanut poliisit paikalle. Huoh. Kauheeta katsella kun ovenkahva vaan heiluu.

Vierailija
20/91 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:03"]"Pudotin lautaset käsistäni": PROVO! mulle ei ole koskaan tosielämässä tapahtunut tuollaista, vaikka olisin ollut tiskaamassa, kuten kerran kun saksanpaimenkoiramme hiipi haistamaan nilkkaani, vaikka luulin sen olevan ulkona nukkumassa. [/quote] Höpöhöpö, mulla tippu kerran kun ukkonen jyrähti ihan yhtäkkiä.

[/quote]

Mulla oli kerran koko sylillinen täynnä astioita (olin viemässä astiakaaappiin) kun ukkonen pamahti yhtäkkiä tosi kovaa. Tein virtsat siihen paikkaan, mutta astiat eivät liikahtaneetkaan otteestani.
[/quote]
Tein virtsat. :`D