Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun ois rahaa

Vierailija
13.12.2025 |

ostaa uudet rillit, ehjät kengät, ehjiä vaatteita ja kunnon ruokaa. Nim. työtön, 595 euroa per kuu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintedistä voi saada ehjiä kenkiä parilla eurolla.

Vierailija
2/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu kuluttajapaneeleihin. Niihin saa vastata netissä kuka vain. 50 euron lahjakortit ruokakauppaan on ihan kiva palkkio. Jos menet paikan päälle keskustelupaneeliin, saat palkkion lisäksi syötävää. Osallistu ruokapaneeleihin, joissa arvioit tuotteita, niin saat niitä ilmaiseksi kotiisi.

Kerää jokainen panttipullo talteen, mikä tulee vastaan.

Pidä kestokassi mukana kaupassa. Älä laita rahaa kertakäyttöisiin.

Käy ilmaisruokailuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä verkkojuttuja.

Vierailija
4/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tehty laulu. Jo kauan sitten. 

Vierailija
5/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistu kuluttajapaneeleihin. Niihin saa vastata netissä kuka vain. 50 euron lahjakortit ruokakauppaan on ihan kiva palkkio. Jos menet paikan päälle keskustelupaneeliin, saat palkkion lisäksi syötävää. Osallistu ruokapaneeleihin, joissa arvioit tuotteita, niin saat niitä ilmaiseksi kotiisi.

Käy ilmaisruokailuissa.

Noita on vain kaupungeissa. Työttömät on ajettu asumaan muualle. Ja juna/bussilippu on 4,80 e suuntaansa. 

Vierailija
6/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ilmaisruokailuissa.

Kiitos vastauksesta. En käytä nettiä mutta jokaisen pullon/tölkin kerään mitä vastaan tulee. Reppu on selässä eli sinne mahtuu tarjoukset/laputetut tuotteet. Mukavaa päivää Sulle!

Vierailija
7/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois muutamat kengät kokoa 38-39 mitkä ei omaan jalkaan sopinut, saa tulla hakemaan.

Jääkaappi näytti punajuuria ja porkkanaa, niin ajattelin ehkä käydä jauhelihaa ja tehdä pihvejä, ruokaseura ois kiva kun oon tosi huono kokkaamaan vaan itselle.

Jotain talvitakkejakin on kokoa S.

Oon kans köyhä työtön ja nää vaatteet on ostettu halvalla tai noukittu jostain ilmaiskorista tai roskiksesta, mutta siistejä ja hyväkuntoisia.

Silmälaseissa tosin en voi auttaa, kun ei mulla rahaa ole.

Tuukko hakee?

Voitais kans askarrella jotain jouluista, ei ole oikein tämä vuonna kiinnostanut.

Vierailija
8/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä verkkojuttuja.

No suosittelen käyttämään. Itse myyn siellä kerran käytettyjä lenkkareita vitosella. Kerran käytetyt luistimet meni Puolaan. Tosin osa ei mene edes liki ilmaiseksi vaikka ovat hyviä,niin taidan kantaa ne vaan kierrätyskeskukseen,sitten ne menee jossain myyntiin paljon kalliimmalla.

Vierailija
9/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ilmaisruokailuissa.

Kiitos vastauksesta. En käytä nettiä mutta jokaisen pullon/tölkin kerään mitä vastaan tulee. Reppu on selässä eli sinne mahtuu tarjoukset/laputetut tuotteet. Mukavaa päivää Sulle!

Et käytä nettiä? Et kai sä sentään faksilla mammapalstalle lähettele?

Vierailija
10/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä verkkojuttuja.

No suosittelen käyttämään. Itse myyn siellä kerran käytettyjä lenkkareita vitosella. Kerran käytetyt luistimet meni Puolaan. Tosin osa ei mene edes liki ilmaiseksi vaikka ovat hyviä,niin taidan kantaa ne vaan kierrätyskeskukseen,sitten ne menee jossain myyntiin paljon kalliimmalla.

Vie diakonialle niin ne osaa jakaa ne oikeasti tarvitseville jotka osaa oikeasti iloita niistä.

UFFit, ekotorit ja muut vetää törkeät voitot käyttämällä ilmaistyövoimana työttömiä eikä palkkaa ketään ja rahat valuu jonnekin, mistä kukaan ei tiedä.

Vierailija
11/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap puoliso. Aina jonkun saa. 

Vierailija
12/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ! En kestä muutoksia !

Vierailija
13/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois muutamat kengät kokoa 38-39 mitkä ei omaan jalkaan sopinut, saa tulla hakemaan.

Jääkaappi näytti punajuuria ja porkkanaa, niin ajattelin ehkä käydä jauhelihaa ja tehdä pihvejä, ruokaseura ois kiva kun oon tosi huono kokkaamaan vaan itselle.

Oon kans köyhä työtön ja nää vaatteet on ostettu halvalla tai noukittu jostain ilmaiskorista tai roskiksesta, mutta siistejä ja hyväkuntoisia.

Tuukko hakee?

Voitais kans askarrella jotain jouluista, ei ole oikein tämä vuonna kiinnostanut.

Ootko Tampereella?

Vierailija
14/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ilmaisruokailuissa.

Et käytä nettiä? Et kai sä sentään faksilla mammapalstalle lähettele?

Kirjastossa olen kun oma tietsikka hajosi. Mutta muuten en kuulu mihinkään someihin tai sovelluksiin.

Vierailija
15/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voimme antaa ilmaisen neuvon. Nouse sohvalta lojumasta, ota itseäsi niskasta kiinni ja MENE TÖIHIN !  Ei rahattomuuttaan pidä valittaa ellei pidä siitä. Silloin on valittava olemaan rahakas ! Kaikki on vain itsestä kiinni kun kaikilla on samat mahdollisuudet.  SUOMI NOUSUUN !

Vierailija
16/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap puoliso. Aina jonkun saa. 

Vaikka saakin, niin mikä takuu se on ja mille?

Itsellä ainakin hassusti jäänyt enemmän rahaa kun mies on lähtenyt. Saanut jopa toimeentulotuella säästettyä vähän, kun ei ole miestä ruokittavana ja kun se tarviaa millon mitäkin.

Vierailija
17/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukko hakee?

Ootko Tampereella?

Pohjois-savo :/

Vierailija
18/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, että niin usea valitsee köyhyyden elämäntavakseen vaikka varmasti tietävät, että rikkaampana on paljon helpompaa, hauskempaakin.

Esimerkiksi tänään voin lähteä kaupungille shoppaileen. ostaa mitä haluan ja hemmotella itseäni vaikkapa cappuzinolla ja läkkaviinerillä.

Vierailija
19/19 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, että niin usea valitsee köyhyyden elämäntavakseen vaikka varmasti tietävät, että rikkaampana on paljon helpompaa, hauskempaakin.

Esimerkiksi tänään voin lähteä kaupungille shoppaileen. ostaa mitä haluan ja hemmotella itseäni vaikkapa cappuzinolla ja läkkaviinerillä.

Aika köyhää on elämä, jos ei ole elämässä muuta kuin rahaa ja sillä saatavat asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän