Hitto toi Laura Räty oksettaa mua.
On ihan normaalia, että lääkärit ansaitsevat tulonsa pääomatuloina. Minkä takia kaikki muut ammattiryhmät sitten joutuvat maksamaan tuloistaan ja sivutuloistaan ihan normaalisti? Ylipäänsä asioiden perusteleminen sillä, että "muutkin tekee" on ministeriltä todella ala-arvoista. Ministerin pitäis ihan oikeasti jo miettiä mikä on reilua, mikä on hyväksi tälle valtiolle ja sen kansalle.
Luulen, että Laura Räty tiesti tarkalleen Merja Ailuksen kämpän remonteista, pesi vaan kauniisti kätensä koko vyyhdistä vierittämällä syyt kaverin niskoille.
Kommentit (63)
Pahimmat pyrkyrit ei päästä vallasta irti.
Totta kai se tiesi Ailuksesta, olihan hän KEVAn puheenjohtajana silloin ja päätökset kulkivat hänen kauttaan. Kun asia tuli julkisuteen, Ailus uhrattiin ja Räty rupesi ministeriksi. Näin se homma toimii.
Ja kansa sen kun äänestää kokkareita. Ettekö jo pian tajua?
Pelottava eukko, vaikuttaa täysin empatiakyvyttömältä.
Ja sitten vielä samaan aikaan nosti apulaiskaupunginjohtajan jättimäistä palkaa, joka maksetaan niistä VEROTULOISTA!!! Aivan uskomatonta! Miksi ihmeessä ei kieltäytynyt tuosta apulaiskaupungin johtajan palkasta, jos on kerran sitä mieltä ettei niitä veroja tarvitse maksaa? Kyllä on kaksinaamainen ämmä!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]
Ja kansa sen kun äänestää kokkareita. Ettekö jo pian tajua?
[/quote]
Kokoomuksen kannatus on hyvin vakaata ei sen takia että Kokoomus olisi hyvä, vaan koska muut puolueet ovat huonoja. Kokoomuksesta on pienin riesa verot maksavalle keskiluokalle.
kuka kummassa muka tienaa vain 2600e/kk, kun kuka tahansa voi muttaa palkat osingoiksi??
Kyllä on niin tragikoomista seurata tämän tädin touhua... Silloin aikoinaan kommentoi Merja Ailuksen etuveivailuja näin: "Näiden viimeaikaisten tapahtumien ja toimitusjohtajan kanssa käymieni keskustelujen perusteella totean, että toimitusjohtajalla ei ole sellaista arvostelukykyä, jota julkisen eläkelaitoksen johtajalta itse edellytän."
Hmm...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:36"]
Ja sitten vielä samaan aikaan nosti apulaiskaupunginjohtajan jättimäistä palkaa, joka maksetaan niistä VEROTULOISTA!!! Aivan uskomatonta! Miksi ihmeessä ei kieltäytynyt tuosta apulaiskaupungin johtajan palkasta, jos on kerran sitä mieltä ettei niitä veroja tarvitse maksaa? Kyllä on kaksinaamainen ämmä!
[/quote]
Tässä puhutaan nyt osinkotuloista vuosilta 2007-11. Laura Räty ei ollut tuolloin vielä apulaiskaupunginjohtaja. En sano, etteikö olisi nostanut osinkoja, jos siihen mahdollisuus olisi ollut, mutta virkamiehiä koskevat Suomessa sentään vielä jotkut jääviyssäännökset.
Erottakaa se Räty! Minusta Rädyn pitäisi erota. Ei tuollainen halpamainen keinottelu ole sallittua. Tai jos on niin sitten kaikkien pitää saada tehdä noin ja se joka ei osaa saa ilmaista neuvontaa vaikka Kelasta.
Luulisi nyt, että osaisi pitää sen tyhmän turpansa kiinni. Kun tekee isompaa hallaa puolueelleen, joka ikinen kerta kun sen avaa. Voisiko Stubb vetää pellepotkun sen persuksiin ja sanoa HILJAA!?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:04"]
Luulisi nyt, että osaisi pitää sen tyhmän turpansa kiinni. Kun tekee isompaa hallaa puolueelleen, joka ikinen kerta kun sen avaa. Voisiko Stubb vetää pellepotkun sen persuksiin ja sanoa HILJAA!?
[/quote]
Ja huvittavinta on, että tämä täti on ollut ministerinä vasta kolme kuukautta josta suurimman osan kesälomalla. Eli muutaman hassun viikon oikeasti töissä ja nyt jo saanut tällaiset kohut aikaiseksi.
EROA LAURA RÄTY!
Ei mulla muuta tähän.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:04"] Luulisi nyt, että osaisi pitää sen tyhmän turpansa kiinni. Kun tekee isompaa hallaa puolueelleen, joka ikinen kerta kun sen avaa. Voisiko Stubb vetää pellepotkun sen persuksiin ja sanoa HILJAA!? [/quote] Ja huvittavinta on, että tämä täti on ollut ministerinä vasta kolme kuukautta josta suurimman osan kesälomalla. Eli muutaman hassun viikon oikeasti töissä ja nyt jo saanut tällaiset kohut aikaiseksi. [/quote]
"Drink more coffee do stupid things faster." :-D
Kevan hallitus valvoo toimitusjohtajan tekemiset eli tiesi tai piti tietää. Saihan Laura Räty palkkioksi ystävänsä Lasse Männistön isän Keva johtajaksi, vaikka tarjolla oli runsaasti pätevämpiä tarjokkaita. Ja nyt tarjolla on Rädyn sijaiseksi Helsin sote-johtajaksi vain yksi ehdokas, Lasee Männistö. Ja mitä Räty saa siitä? Hänestä tulee kansanedustaja! Että sillä lailla.
Ei voisi Alexia vähempää kiinnostaa Lauran yhtiöjärjestelyt tai muutkan kotimaan asiat! Hän kun on vaan kiinnostunut suuresta kuvasta pitkässä juoksussa.
Onko Laura Räty pahin vehkeilijä mitä pitkään aikaan Suomen politiikassa on ollut? Vähän vaikuttaa siltä.
Kokoomuksen kiintiömissistä tulikin odotetusti puolueen taakka.
Äläs nyt. Laura Rädyn tietojen mukaan ketään ei voi oksettaa. Kuinka monta ihmistä muka oksettaisi??
Katotaan kuinka kauan keikkuu ministerinä. Hamaan tappiin varmaan.