Hitto toi Laura Räty oksettaa mua.
On ihan normaalia, että lääkärit ansaitsevat tulonsa pääomatuloina. Minkä takia kaikki muut ammattiryhmät sitten joutuvat maksamaan tuloistaan ja sivutuloistaan ihan normaalisti? Ylipäänsä asioiden perusteleminen sillä, että "muutkin tekee" on ministeriltä todella ala-arvoista. Ministerin pitäis ihan oikeasti jo miettiä mikä on reilua, mikä on hyväksi tälle valtiolle ja sen kansalle.
Luulen, että Laura Räty tiesti tarkalleen Merja Ailuksen kämpän remonteista, pesi vaan kauniisti kätensä koko vyyhdistä vierittämällä syyt kaverin niskoille.
Kommentit (63)
Laura tienaa 12 000 euroa kuukaudessa, joten tietenkin alle 2600 euroa tienaavat tuntuvat utopialta, tai alle 2100 tienaavat, eihän sellaisia voi olla, eihän sellaisilla summilla voi tulla toimeen. Näin varmasti ajattelee ihminen, joka tienaa noin paljon.
Entä Tapio Räty?
Entä Päivi Räty?
Miten nyt niin AP? Laura Räty oli teidän suuri suosikkinne kun Ailusta oltiin erottamassa. Miten näin nopeasti ihmisestä tulee vastenmielinen kun muutama kk sitten hän oli teidän suuren ihailunne kohde? Kevan uudella pomolla muuten kalliimpi auto mitä Ailuksella, ottaako päähän?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:08"]
Miten nyt niin AP? Laura Räty oli teidän suuri suosikkinne kun Ailusta oltiin erottamassa. Miten näin nopeasti ihmisestä tulee vastenmielinen kun muutama kk sitten hän oli teidän suuren ihailunne kohde? Kevan uudella pomolla muuten kalliimpi auto mitä Ailuksella, ottaako päähän?
[/quote]
Ai oli suosikki??? Silloinhan vaadittiin molempia eroamaaan, Ailusta ja häntä "valvonutta" Rätyä! Räty oli sössinyt, mutta selvisi puoluekaveriensa turvin kuivin jaloin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]
Ja kansa sen kun äänestää kokkareita. Ettekö jo pian tajua?
[/quote]
Kokoomuksen kannatus on hyvin vakaata ei sen takia että Kokoomus olisi hyvä, vaan koska muut puolueet ovat huonoja. Kokoomuksesta on pienin riesa verot maksavalle keskiluokalle.
[/quote]
Tämä on totta. Huonoista vaihtoehdoista on valittava se vähiten huonoin. Olen Kokoomuksen äänestäjä kolmannessa sukupolvessa. Mutta nyt kyllä, kun mm. tämän Rätyn edesottamuksia ja lausuntoja on kuullut, niin on alkanut jopa minua Kokoomus etomaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:49"]
Laura tienaa 12 000 euroa kuukaudessa, joten tietenkin alle 2600 euroa tienaavat tuntuvat utopialta, tai alle 2100 tienaavat, eihän sellaisia voi olla, eihän sellaisilla summilla voi tulla toimeen. Näin varmasti ajattelee ihminen, joka tienaa noin paljon.
[/quote]
Näin on, kun istuu sen rahakasan päällä niin maan matonen ei ole mitään. se on köyhän oma valinta!
Ongelma on se, että Suomi on tuollaisten virkarätyjen maa. Pienten ja keskisuurten yritysten asiaa ei aja kukaan eikä mikään puolue. Suurin osa suomalaisista on virkakoneistossa töissä, mutta raha sen koneiston pyörittämiseen revitään niistä pk-yrityksistä. Vaikka firman liikevaihto olisi useamman miljoonan ja liikevoittoakin jäisi, ei noin sadankaan työntekijän yrityksen johtaja voi nostaa tuollaisia palkkoja, kuin Räty.
Rädyn pitäisi törttöillä kännissä ja painia velkataakan kanssa niin olisi köyhille mieleen.
Rädyn ja Stubidon hallitus on nyt sensorttinen, ettei enää kokoomusta hallitukseen. Ei todella.
Kuka tahansa voi perustaa yrityksen ja alkaa harjoittaa yritystoimintaa sen kautta. Sitähän tapahtuu normaalisti kaikilla aloilla. Jos vaikka teetät remonttia, ostat palvelun yritykseltä etkä palkkaa remppamiestä työsuhteeseen. Jos menet kampaajalle, tukkasi leikkaa yrittäjä, joka ei ole ko. kampaamon työntekijä vaan vuokraa sieltä tuolia yrittäjänä. Jne jne. Laura Räty ei ole tehnyt mitään laitonta. Aivan ihmeellinen tuo vihanpurkaus, joka häntä kohtaan on mediassa ollut viime aikoina. En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:01"]
Rädyn pitäisi törttöillä kännissä ja painia velkataakan kanssa niin olisi köyhille mieleen.
[/quote]
kokoomuksessa riittää, että osaa kavaltaa, helvetin huono koulussa (vrt Katainen, Stubb jne) ja ajelee kännissä ja nukahtelee rattiin ja tappaa ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:08"]
Miten nyt niin AP? Laura Räty oli teidän suuri suosikkinne kun Ailusta oltiin erottamassa. Miten näin nopeasti ihmisestä tulee vastenmielinen kun muutama kk sitten hän oli teidän suuren ihailunne kohde? Kevan uudella pomolla muuten kalliimpi auto mitä Ailuksella, ottaako päähän?
[/quote]
Ai oli suosikki??? Silloinhan vaadittiin molempia eroamaaan, Ailusta ja häntä "valvonutta" Rätyä! Räty oli sössinyt, mutta selvisi puoluekaveriensa turvin kuivin jaloin.
[/quote]
Älä höpötä, katso vaikka haulla kuinka porukka täällä suu vaahdossa kehuu Rätyä ja moittii Ailusta. Nyt on Kevan johdossa YLLÄTTÄEN Rädyn hyvä ystävä Lasse Männistö ja samaa miestä Räty on ajamassa Helsingin sote-pomoksi. Ihmeellinen sattumus, eikö? Ajelee myös 40 %:a kalliimmalla autolla, ihme, ettei se nyt harmita ketään.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:02"]
Entä Tapio Räty?
Entä Päivi Räty?
[/quote]
Ei vaan Seppo
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]
Ja kansa sen kun äänestää kokkareita. Ettekö jo pian tajua?
[/quote]
Ei ne tajua. Niiden mielestä kaikki on fantastista ja Aleksanterikin tviittaa ja triathloi ja mikä tärkeintä, nauraa hekottaa suu ammollaan hampaat tanassa, mikä on niille se tärkein juttu. Sitä saa, mitä tilaa, juttu on näin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:10"]
Laura Räty ei ole tehnyt mitään laitonta.
[/quote]
Niin kuulemma. Mutta moraalitonta hänen toimintansa on. Se sotii kansan oikeudentajua vastaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:08"]
Miten nyt niin AP? Laura Räty oli teidän suuri suosikkinne kun Ailusta oltiin erottamassa. Miten näin nopeasti ihmisestä tulee vastenmielinen kun muutama kk sitten hän oli teidän suuren ihailunne kohde? Kevan uudella pomolla muuten kalliimpi auto mitä Ailuksella, ottaako päähän?
[/quote]
Ai oli suosikki??? Silloinhan vaadittiin molempia eroamaaan, Ailusta ja häntä "valvonutta" Rätyä! Räty oli sössinyt, mutta selvisi puoluekaveriensa turvin kuivin jaloin.
[/quote]
Älä höpötä, katso vaikka haulla kuinka porukka täällä suu vaahdossa kehuu Rätyä ja moittii Ailusta. Nyt on Kevan johdossa YLLÄTTÄEN Rädyn hyvä ystävä Lasse Männistö ja samaa miestä Räty on ajamassa Helsingin sote-pomoksi. Ihmeellinen sattumus, eikö? Ajelee myös 40 %:a kalliimmalla autolla, ihme, ettei se nyt harmita ketään.
[/quote]
Kevan johtajana on Lassen isä Jukka Männistö.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:02"]
Kevan johtajana on Lassen isä Jukka Männistö.
[/quote]
Katos. Piiri pieni pyörii... Kenen isä/poika/tytär/serkku/kumminkaima seuraavaksi saa töitä "sopivasti"???
Jäipä varsinaiset apulaiskaupunginjohtajan hommat hoitamatta. Asiallisiin sähköposteihin ei vastannut ja Helsingin kotihoito oli täysin rempallaan. Tämähän ei tohtoria kiinnostanut.
LAURA RÄTY PITÄISI EROTTAA!! Ei sovi ministeriksi valehtelemaan enää yhtään lisää..
Räty on ihan Risikon copycat. Risikolla on harakanvarapita silmäkulmissa hiukka enempi, mutta ihan voisivat olla identtiset kaksoset.