Hitto toi Laura Räty oksettaa mua.
On ihan normaalia, että lääkärit ansaitsevat tulonsa pääomatuloina. Minkä takia kaikki muut ammattiryhmät sitten joutuvat maksamaan tuloistaan ja sivutuloistaan ihan normaalisti? Ylipäänsä asioiden perusteleminen sillä, että "muutkin tekee" on ministeriltä todella ala-arvoista. Ministerin pitäis ihan oikeasti jo miettiä mikä on reilua, mikä on hyväksi tälle valtiolle ja sen kansalle.
Luulen, että Laura Räty tiesti tarkalleen Merja Ailuksen kämpän remonteista, pesi vaan kauniisti kätensä koko vyyhdistä vierittämällä syyt kaverin niskoille.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:59"]
Jos hirveää kamppanjaa netissä aloittelee
[/quote]
Minä en aloittele "hirveää kamppanjaa", minä vain totesin, että Rädyn toimet ovat olleet moraalittomia, vaikkakin "laillisia". Tuloja on pimitetty verottajalta, siinäpä se pähkinänkuoressa.
[/quote]
Lakeja tulee ja menee. Moraali on tärkeämpää - ahneus ei ole eettisesti hyväksyttävä tapa.
[/quote]
Ei tule ja mene. Harmi että on tämä käsitys. Laki on valtava kokonaisuus ja tottakai vaatii päivittämistä välillä, mutta se on kuitenkin sen perusta, että yhteiskunta toimii. Valitettavasti sitä moraalia on niin monenlaista, kuin on ihmistäkin. Ja ihmisen perusluonne on ahne, senkin hillitsemiseen lakeja tarvitaan.
Oikeasti moraalista väkeä on varmaan yksi prosentti, jos oikein ahtaat rajat vedetään. Et kuulu niihin todennäköisesti kaikilta osin itsekään. Enkä minäkään. Eikä suurin osa lääkäreistä. Suurin osa kuvittelee kuuluvansa, silti Suomessa puhtaasti laitonta veronkiertoa, pimeää työtä on niin paljon, että veromiinus on vuodessa miljardeja.
Tähän nähden en jaksaisi kouhkata jonkun ministerin edellisessä elämässään tehtyjä muutaman sadan euron laillisia voittoja verosta. Kyse ei ole edes tulojen pimittämisestä verottajalta, joka merkitsee laitonta veronkiertoa.
Siitä vaan lakialoitetta tekemään.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:59"]
Jos hirveää kamppanjaa netissä aloittelee
[/quote]
Minä en aloittele "hirveää kamppanjaa", minä vain totesin, että Rädyn toimet ovat olleet moraalittomia, vaikkakin "laillisia". Tuloja on pimitetty verottajalta, siinäpä se pähkinänkuoressa.
[/quote]
Lakeja tulee ja menee. Moraali on tärkeämpää - ahneus ei ole eettisesti hyväksyttävä tapa.
[/quote]
Ei tule ja mene. Harmi että on tämä käsitys. Laki on valtava kokonaisuus ja tottakai vaatii päivittämistä välillä, mutta se on kuitenkin sen perusta, että yhteiskunta toimii. Valitettavasti sitä moraalia on niin monenlaista, kuin on ihmistäkin. Ja ihmisen perusluonne on ahne, senkin hillitsemiseen lakeja tarvitaan.
Oikeasti moraalista väkeä on varmaan yksi prosentti, jos oikein ahtaat rajat vedetään. Et kuulu niihin todennäköisesti kaikilta osin itsekään. Enkä minäkään. Eikä suurin osa lääkäreistä. Suurin osa kuvittelee kuuluvansa, silti Suomessa puhtaasti laitonta veronkiertoa, pimeää työtä on niin paljon, että veromiinus on vuodessa miljardeja.
Tähän nähden en jaksaisi kouhkata jonkun ministerin edellisessä elämässään tehtyjä muutaman sadan euron laillisia voittoja verosta. Kyse ei ole edes tulojen pimittämisestä verottajalta, joka merkitsee laitonta veronkiertoa.
Siitä vaan lakialoitetta tekemään.
[/quote]
Lakeja on monenlaisia, kussakin maassa omansa (+ jotain ylikansallista). Moraaliset periaatteet ovat sen sijaan yleisiä. Vaikutusetiikka on yleisesti hyväksytty länsimaissa, vaikkei sitä eksplisiittisesti aina sanotakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]
Ja kansa sen kun äänestää kokkareita. Ettekö jo pian tajua?
[/quote]
Kokoomuksen kannatus on hyvin vakaata ei sen takia että Kokoomus olisi hyvä, vaan koska muut puolueet ovat huonoja. Kokoomuksesta on pienin riesa verot maksavalle keskiluokalle.
[/quote]
Hyvin sanottu!
Palkansaajalle pahinta olisi jos Keskusta tai Vihreät nousisivat valtaan. Kokoomus ajaa etuja ja verovapauksia rikkaille, mutta on kuitenkin palkansaajille se harmittomin puolue koska Demarit on tällä hetkellä lyöty maahan.
Suomen talouden hirttää a) maataloustuet sekä vanhakantainen aluepolitiikka jolla keinotekoisesti pidetään koko maa asuttuna, b) vihreät tuet, tuulimyllyihin, biopolttoaineisiin, ilmastontutkimukseen ym. ilmastohumppaan(vaikka kaikki tunnustaa ettei maapallon ilmasto ole lämmennyt 20 vuoteen, jäätiköt kasvaa ym. l. ihmisperäinen ilmastonlämeneminen on valetta) c) ruotsinkielen tukeminen, pakkoruotsi ym. Näihin kaikkiin menee niin valtavat määrät rahaa budjetista, että se kuristaa Suomen talouden.