Heh. Stubbin viestistä suomalaisille miehille ei saa keskustella :D
Kommentit (16)
Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!
Eikä siitäkään että Iltapulu otsikoi Vintedissä olevan nuorempien ihmisten myynti-ilmoituksia
Vierailija kirjoitti:
Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!
Niinpä!
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/c5fdc01b-fd2b-4361-b575-…
Yleiset syyt estävät. Kaikki kyllä tietävät asioiden oikean laidan, mutta on teeskenneltävä ettei kukaan tiedä.
Tämä termi on vuodelta 1979.
Vierailija kirjoitti:
Yleiset syyt estävät. Kaikki kyllä tietävät asioiden oikean laidan, mutta on teeskenneltävä ettei kukaan tiedä.
Tämä termi on vuodelta 1979.
Mutta miksi mammuja nöyristellään? Hehän ovat MEIDÄN maassa eikä päinvastoin
Sama kuin Vornanen alkaisi puhua ammuskelun vaarallisuudesta julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!
Ja sieltähän se ensimmäinen vasuri/venäläinen tulikin kertomaan sen palstalla sallitun mielipiteen stubbista, muut poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!
Ja sieltähän se ensimmäinen vasuri/venäläinen tulikin kertomaan sen palstalla sallitun mielipiteen stubbista, muut poistetaan.
Te fasistithan olette vasemmistolaisia, vaikka kapitalistin munaa imette.
Jaa, ketkäköhän ovat FAKTUAALISESTI vaarallisia naisille? KAIKKI miehet, karhut, vai kenties JOKU MUU ASIA JOTA AIVAN PAKKO ON OLLUT TÄNNE SAADA?!?
#Paluumuutto
Vierailija kirjoitti:
Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!
Älä jaksa tota jankuttaa., olet säälittävä.
Kyllä sen vakavan viestin voi osoittaa myös muiden maiden miehille. Lisäksi heidän omalla äidinkielellään kuten esim. arabiaksi, somaliaksi, irakiksi, afganistaniksi jne.... Että viesti tulee ymmärrettäväksi muillekin kuin suomalaisille.
Muistakaa, että on väkivaltaa jos miehellä on mielipiteitä naisensa vaatteista!
Suomen presidentti kohdistaa vakavan viestin vain Suomalaisille miehille.Hänen tulee lähettää samanlainen viesti myös kaikille niille miehille jotka eivät ole suomalaisia. .Jajotka ovat tulleet tähän maahan muualta.Raiskaamaan sekä tyttöjä,pieniä lapsia ja nuoria naisia Mutta Presidentti omalla viestillä leimaa ja syyllistää tässä tapauksessa suomalaiset miehet.Ja se ei ole oikein!Ryhtiliikkeen tarvitsee myös meidän presidentti!Britanniassa 250 000 valkoista brittityttöä/naista on joutunut raiskauksen,hyväksikäytön ja väkivallan uhriksi.Ja mitä asialle on tehty?Useimmissa tapauksissa ei mitään.Suurin osa syyllisistä on ulkomaalaisia.Joilla ei ole brittiläinen syntyperä.Ne ihmiset on laitettava vastuuseen niistä järkyttävistä teoista mitä he ovat ikinä tehneetHeitä ei tule kohdella muita paremmin.Vaan jokainen saa omien pahojen tekojensa mukaan.Oikeus ja oikeudenmukaisuus tulee tapahtua kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Suomen presidentti kohdistaa vakavan viestin vain Suomalaisille miehille.Hänen tulee lähettää samanlainen viesti myös kaikille niille miehille jotka eivät ole suomalaisia. .Jajotka ovat tulleet tähän maahan muualta.Raiskaamaan sekä tyttöjä,pieniä lapsia ja nuoria naisia Mutta Presidentti omalla viestillä leimaa ja syyllistää tässä tapauksessa suomalaiset miehet.Ja se ei ole oikein!Ryhtiliikkeen tarvitsee myös meidän presidentti!Britanniassa 250 000 valkoista brittityttöä/naista on joutunut raiskauksen,hyväksikäytön ja väkivallan uhriksi.Ja mitä asialle on tehty?Useimmissa tapauksissa ei mitään.Suurin osa syyllisistä on ulkomaalaisia.Joilla ei ole brittiläinen syntyperä.Ne ihmiset on laitettava vastuuseen niistä järkyttävistä teoista mitä he ovat ikinä tehneetHeitä ei tule kohdella muita paremmin.Vaan jokainen saa omien pahojen tekojensa mukaan.Oikeus ja oikeudenmukaisuus tulee tapahtua kaikkialla.
Juuri näin. Ja vielä sellaisilla kielillä, että kaikki, siis KAIKKI muidenkin maiden ruskeat, mustat, mustatukkaiset miehetkin sen kuulevat ja YMMÄRTÄVÄT!
Stubbi on väärästä puolueesta, ei sitä saa tällä palstalla kuin haukkua.