Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh. Stubbin viestistä suomalaisille miehille ei saa keskustella :D

Vierailija
25.06.2026 |

Miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi on väärästä puolueesta, ei sitä saa tällä palstalla kuin haukkua. 

Vierailija
2/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitäkään että Iltapulu otsikoi Vintedissä olevan nuorempien ihmisten myynti-ilmoituksia

Vierailija
4/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!

Niinpä!

 

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/c5fdc01b-fd2b-4361-b575-…

Vierailija
5/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset syyt estävät. Kaikki kyllä tietävät asioiden oikean laidan, mutta on teeskenneltävä ettei kukaan tiedä.

Tämä termi on vuodelta 1979.

Vierailija
6/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleiset syyt estävät. Kaikki kyllä tietävät asioiden oikean laidan, mutta on teeskenneltävä ettei kukaan tiedä.

Tämä termi on vuodelta 1979.

Mutta miksi mammuja nöyristellään? Hehän ovat MEIDÄN maassa eikä päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Vornanen alkaisi puhua ammuskelun vaarallisuudesta julkisilla paikoilla.

Vierailija
8/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!

Ja sieltähän se ensimmäinen vasuri/venäläinen tulikin kertomaan sen palstalla sallitun mielipiteen stubbista, muut poistetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!

Ja sieltähän se ensimmäinen vasuri/venäläinen tulikin kertomaan sen palstalla sallitun mielipiteen stubbista, muut poistetaan. 

Te fasistithan olette vasemmistolaisia, vaikka kapitalistin munaa imette.

Vierailija
10/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ketkäköhän ovat FAKTUAALISESTI vaarallisia naisille? KAIKKI miehet, karhut, vai kenties JOKU MUU ASIA JOTA AIVAN PAKKO ON OLLUT TÄNNE SAADA?!?

#Paluumuutto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekopyhä Stubbiabina kiusasi itse niin poikia kuin tyttöjä jo 40 -vuotta sitten. Mitä se nyt koettaa todistella kenellekään!

Älä jaksa tota jankuttaa., olet säälittävä.

Vierailija
12/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vakavan viestin voi osoittaa myös muiden maiden miehille. Lisäksi heidän omalla äidinkielellään kuten esim. arabiaksi, somaliaksi, irakiksi, afganistaniksi jne.... Että viesti tulee ymmärrettäväksi muillekin kuin suomalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH AH ALLAH

Vierailija
14/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että on väkivaltaa jos miehellä on mielipiteitä naisensa vaatteista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen presidentti kohdistaa vakavan viestin vain Suomalaisille miehille.Hänen tulee lähettää samanlainen viesti myös kaikille niille miehille jotka eivät ole suomalaisia. .Jajotka ovat tulleet tähän maahan muualta.Raiskaamaan sekä tyttöjä,pieniä lapsia ja nuoria naisia Mutta Presidentti omalla viestillä leimaa ja syyllistää tässä tapauksessa suomalaiset miehet.Ja se ei ole oikein!Ryhtiliikkeen tarvitsee myös meidän presidentti!Britanniassa 250 000 valkoista brittityttöä/naista on joutunut raiskauksen,hyväksikäytön ja väkivallan uhriksi.Ja mitä asialle on tehty?Useimmissa tapauksissa ei mitään.Suurin osa syyllisistä on ulkomaalaisia.Joilla ei ole brittiläinen syntyperä.Ne ihmiset on laitettava vastuuseen niistä järkyttävistä teoista mitä he ovat ikinä tehneetHeitä ei tule kohdella muita paremmin.Vaan jokainen saa omien pahojen tekojensa mukaan.Oikeus ja oikeudenmukaisuus tulee tapahtua kaikkialla.

Vierailija
16/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen presidentti kohdistaa vakavan viestin vain Suomalaisille miehille.Hänen tulee lähettää samanlainen viesti myös kaikille niille miehille jotka eivät ole suomalaisia. .Jajotka ovat tulleet tähän maahan muualta.Raiskaamaan sekä tyttöjä,pieniä lapsia ja nuoria naisia Mutta Presidentti omalla viestillä leimaa ja syyllistää tässä tapauksessa suomalaiset miehet.Ja se ei ole oikein!Ryhtiliikkeen tarvitsee myös meidän presidentti!Britanniassa 250 000 valkoista brittityttöä/naista on joutunut raiskauksen,hyväksikäytön ja väkivallan uhriksi.Ja mitä asialle on tehty?Useimmissa tapauksissa ei mitään.Suurin osa syyllisistä on ulkomaalaisia.Joilla ei ole brittiläinen syntyperä.Ne ihmiset on laitettava vastuuseen niistä järkyttävistä teoista mitä he ovat ikinä tehneetHeitä ei tule kohdella muita paremmin.Vaan jokainen saa omien pahojen tekojensa mukaan.Oikeus ja oikeudenmukaisuus tulee tapahtua kaikkialla.

Juuri näin.  Ja vielä sellaisilla kielillä, että kaikki, siis KAIKKI muidenkin maiden ruskeat, mustat, mustatukkaiset miehetkin sen kuulevat ja YMMÄRTÄVÄT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän