Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?

Vierailija
08.08.2021 |

Eikö kaipaa edellistä muka missään vaiheessa?
Tai mieti aiemman suhteen asioita. Miten tuo käytännössä muka onnistuu..

Olen tavannut miehen joka jätti kihlattunsa ollakseen kanssani mutten tiedä voiko suhteesta näin samantien tulla mitään pysyvää..

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä surutyö olisi hyvä tehdä ensin, muuten huomaamattaan pilaa mahdollisuudet onnistua uudessa suhteessa.

Millä tavalla esim. minä olen pilannut mahdollisuuteni nykyisessä suhteessa? Vielä se ei ole tullut esille millään tavalla ja uskoakseni surutyökin (monikin surutyö) on tullut yli 20 vuodessa tehtyä.

Vaihdoitko lennosta? Kuinka pitkä suhde takana?

Vaihdoin joo. Nykyistä suhdetta takana on reilut 20 vuotta, edellistä 3-4 vuotta.

Vierailija
62/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä surutyö olisi hyvä tehdä ensin, muuten huomaamattaan pilaa mahdollisuudet onnistua uudessa suhteessa.

Millä tavalla esim. minä olen pilannut mahdollisuuteni nykyisessä suhteessa? Vielä se ei ole tullut esille millään tavalla ja uskoakseni surutyökin (monikin surutyö) on tullut yli 20 vuodessa tehtyä.

Vaihdoin joo. Nykyistä suhdetta takana on reilut 20 vuotta, edellistä 3-4 vuotta.

No onhan toikin varmasti mahdollista, mutta harvemmin. Jos mietitään kuinka moni eroaa uuden takia ja pysyy yhdessä niin reippaasti enemmän niitä on joilla uusi suhde karahtaa kiville kuin niitä joilla siitä tulisi jotain pysyvää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelimies......

Vierailija
64/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muistelen kaipauksella paria poikamiesvuosien/opiskeluaikojen exää.

Totuus on kuitenkin se, etten varsinaisesti kaipaa noita naisia vaan seksiä heidän kanssaan. Muitakin on ollut, nämå vaan ovat jääneet mieleen kiihkeytensä ja innokkuutensa vuoksi. Kuten toisessa ketjussa tuskailtiin,varmaan näistäkin on tullut nunnia...

Vierailija
65/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toikin varmasti mahdollista, mutta harvemmin. Jos mietitään kuinka moni eroaa uuden takia ja pysyy yhdessä niin reippaasti enemmän niitä on joilla uusi suhde karahtaa kiville kuin niitä joilla siitä tulisi jotain pysyvää :)

Etsiikö kaikki nykyisin pysyvää suhdetta? Onko kaikkien pakko sitä etsiä?

En usko että sitä etsin itsekään edes nykyisen suhteen alussa ajatellut että sen olisi oltava jotain pysyvää. Todennäköisesti nykyinen kumppani oli alussa minua sitoutuneempi suhteeseen. Oikeastaan ajattelen että en etsinyt suhdetta ollenkaan, se vain löytyi sattumalta samaan aikaan kun edellinen ei antanut sitä mitä suhteelta odotin.

Vierailija
66/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muistelen kaipauksella paria poikamiesvuosien/opiskeluaikojen exää.

Totuus on kuitenkin se, etten varsinaisesti kaipaa noita naisia vaan seksiä heidän kanssaan. Muitakin on ollut, nämå vaan ovat jääneet mieleen kiihkeytensä ja innokkuutensa vuoksi. Kuten toisessa ketjussa tuskailtiin,varmaan näistäkin on tullut nunnia...

Ei oo tullut nunnia. Kiihko ja into edelleen tallella 😘

Vierailija
67/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi loukkaava otsikko. Sen pitäisi olla "Miten henkilö onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?" sillä asia koskee tasapuolisesti kaikkia henkilöitä.

Vierailija
68/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ihmiset edes löytää noita parisuhteita kokoajan. Itse en ole ollut parisuhteessa koskaan ja tuntuisi jotenkin oudolta, että olisi edes "mahdollisuus" vaan hypätä suhteesta toiseen lennosta.

N30

Vierailija
69/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin sen osaa.. Yks tuttu erosi pitkästä liitosta ja heti muuttaessaan pois hän etsi uuden, erokaan ei ollut vielä virallinen. Ennen eroa hän pauhasi kovaan ääneen miten tarvitsee omaa aikaa ja vapautta mutta eipä tainnut sitä kuitenkaan uskaltaa kohdata. Erostaan ei puhu mitään, lähinnä haukkuu exää. Uusi suhde on nyt koko elämä.

Miten erosta pitäisi puhua?

Ero on iso elämänmuutos joka voi nostaa pintaan hyvin monen tunteita ja ajatuksia. Ja ajatuksia suhteessa itseen, mitä olen erosta oppinut ja miten haluan ehkä muuttaa itseäni etten vie samoja ongelmia uuteen suhteeseen. Miten se vaikuttaa lapsiin. Oliko se oikea ratkaisu vai katuuko. Mikä johti tähän tilanteeseen. Jne.. Asioita eroprosessiin liittyy valtavasti. Mutta tosiasia on että kaikki ei niistä puhu tai edes mieti.

Aika tylsä ja masentava keskustelu suhteen alkuvaiheessa, milloin ei pitäisi olla muuta kuin hauskaa....

Vierailija
70/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö helposti. Suhde on miehille vain seksiä, ei siinä mitään sen erikoisempaa ole. Naiset ne velloo.

Miehet ottavat tutkitusti eron kovemmin kuin naiset, siis noin keskimäärin. Miehillä kestää kauemmin päästä yli suhteesta kuin naisilla.

Höpöhöpö. Suurimmalla osalla miehistä jotka eroaa, on ollut uusi suhde samaan aikaan entisen kanssa. Mies ei eroa huonostakaan suhteesta koska haluaa varmistaa ateria-, huolto- ja seksipalveluiden jatkuvuuden.

Mulle on kaverimies sanonut että "voi kuule, miehelle riittää että on joku joka tekee kotityöt ja joku jolta saa säännöllisesti pllua".

Oon tän omalla kohdallani ainakin kokenut oikeaksi. Mies osoittaa suhteen loppuvaiheessa parhaillaan kuukausi/vuositolkulla tyytymättömyyttä kutakuinkin kaikkee mutta erota ei halua missään nimessä. Ennenkuin löytyy se uusi.

Tottakai poikkeuksiakin on. Oma isäni kuoli oman käden kautta kun tuli ero äitini kanssa 20 vuotisesta liitosta ja mitä olen veljeäni seuraillut niin edellisestä erotaan, ollaan yksin ja uutta ei oteta ennenkuin löytyy oikeasti joku todella sopiva. Joskus musta tuntuu, että nää kaksi on maailman viimeiset kunnioitettavat ja naisia kauniisti kohtelevat ja arvostavat miehet.

Arvostaako nykynainen miestä tai miehiä. Palstalla se ainakin tulee esille hyvin harvoin.

Ainakin hemmetin paljon enemmän kuin miehet naisia.

Taitaa sulla olla aika valikoiva lukutyyli.

Vierailija
71/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin sen osaa.. Yks tuttu erosi pitkästä liitosta ja heti muuttaessaan pois hän etsi uuden, erokaan ei ollut vielä virallinen. Ennen eroa hän pauhasi kovaan ääneen miten tarvitsee omaa aikaa ja vapautta mutta eipä tainnut sitä kuitenkaan uskaltaa kohdata. Erostaan ei puhu mitään, lähinnä haukkuu exää. Uusi suhde on nyt koko elämä.

Miten erosta pitäisi puhua?

Ero on iso elämänmuutos joka voi nostaa pintaan hyvin monen tunteita ja ajatuksia. Ja ajatuksia suhteessa itseen, mitä olen erosta oppinut ja miten haluan ehkä muuttaa itseäni etten vie samoja ongelmia uuteen suhteeseen. Miten se vaikuttaa lapsiin. Oliko se oikea ratkaisu vai katuuko. Mikä johti tähän tilanteeseen. Jne.. Asioita eroprosessiin liittyy valtavasti. Mutta tosiasia on että kaikki ei niistä puhu tai edes mieti.

Aika tylsä ja masentava keskustelu suhteen alkuvaiheessa, milloin ei pitäisi olla muuta kuin hauskaa....

Miksi tuo keskustelu olisi käytävä sen uuden suhteen kanssa?

Vierailija
72/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies jää aikaisempaa suhdetta murehtimaan, vaan on valmis uuteen kun vanha suhde kuolee. Ei kai tämä mikään uusi tieto naisille ole?

Joo aivan näin. Mutta voisiko sen suhteen kuolemisen ilmoittaa myös sille vanhalle naiselle ennenkuin sen uuden suhteen aloittaa? Tai edes jossain vaiheessa?

Vierailija
73/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies usein aloittaa uuden suhteen ennen kun vanha on loppunutkaan.

Vierailija
74/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas tavannut ja tiedän aika monta naista, joilla on ollut salasuhde toisen miehen kanssa ja eron tullen se on jatkunut suhteena. Miksi ap yleistää, että tämä koskee vain miehiä?

Minulla on itse ennen nykyistä parisuhdetta kaksi suhdetta takana, joissa molemmissa on nainen jättäjänä. Molemmissa tapauksissa myös oli jo uusi jätkä lennosta tiedossa ja juttua oltiin pedattu jo meidän suhteemme aikana.

Varsinkin ensimmäisessä tapauksessa nainen yritti luoda eron, joka olisi ikään kuin mukamas yhteispäätös ja sen jälkeen voitaisiin jatkaa hyvän päivän tuttuina. Mikään muu pointti siinä ei ollut, kuin että yritti pestä kätensä siitä, kuinka sikamaisesti itse toimi. Vihaan kyseistä ämmää verisesti vielä yli 10 vuoden jälkeenkin, vaikka nyt on jo vuosia kestänyt suhde mahtavan nykyisen naiseni kanssa. Vihan tasolla vaan en koskaan tule pääsemään yli ex-ämmän toiminnasta ja toisaalta hyvä niin. Se muistuttaa olemaan elämässä sopivasti varpaillaan ja varautunut.

Vierailija
75/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse täydellistä henkistä yhteyttä halutakseen seksiä.

Vierailija
76/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sekoittaa seksin ja rakkauden keskenään, eli luulevat olevansa rakastuneita siihen joka antaa seksiä.

Sitten kun muuttavat yhteen, ja toisen seura joka hetki ei olekaan kivaa, eikä toisen jutut ole fiksuja, niin sitten tulee se herätys, että ehkä vaihto ei ollutkaan hyvä idea.

Sitten vain vaihto toiseen joka antaa seksiä jne. Miehille joka nainen on potentiaalinen rakkaus, mikä kestää muutaman viikon. Sarjarakastujia siis.

Oppivat ehkä eläkeiässä, että jossain vaiheessa toisen seurassa pitäisi viihtyä ihan ilman seksiäkin.

Naisen logiikka jaksaa naurattaa...

Vierailija
77/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todennut entisen olevan epäkelpo hänelle ja odottanut parempaa jotta voi siirtyä uuteen hoitokotiin. Pakene.

Vierailija
78/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella levitti pakaroitaan paljastaen kiimasta kimmeltävän posliinipillunsa. Nussimua Joni, en kestä enää jos en saa sun kyrpäämun pilluun. Jonia ei tarvinnut kahdesti kehottaa, hän työntyi paljaalla kivikovalla kullillaan hupakon litimärkäänvittuun ja aloitti raivoisan naimisen samalla hölskyviä lolloja puristellen. Huoneen täytty huohotus ja pillunäänekäs litinä.

namskis

Vierailija
79/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen pari tällaista tyyppiä, joilla kumppani aina vaihtuu lennossa. Yhteistä näille ihmisille jo se, että vastuunkantokyky on nolla. Ei kiinnosta edes omat lapset. Heti jos pitäisi ottaa jotain vastuuta omista valinnoista ja tekemisistä, niin alkaa hirveä kiukuttelu ja muiden syyttely.

Vierailija
80/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas tavannut ja tiedän aika monta naista, joilla on ollut salasuhde toisen miehen kanssa ja eron tullen se on jatkunut suhteena. Miksi ap yleistää, että tämä koskee vain miehiä?

Minulla on itse ennen nykyistä parisuhdetta kaksi suhdetta takana, joissa molemmissa on nainen jättäjänä. Molemmissa tapauksissa myös oli jo uusi jätkä lennosta tiedossa ja juttua oltiin pedattu jo meidän suhteemme aikana.

Varsinkin ensimmäisessä tapauksessa nainen yritti luoda eron, joka olisi ikään kuin mukamas yhteispäätös ja sen jälkeen voitaisiin jatkaa hyvän päivän tuttuina. Mikään muu pointti siinä ei ollut, kuin että yritti pestä kätensä siitä, kuinka sikamaisesti itse toimi. Vihaan kyseistä ämmää verisesti vielä yli 10 vuoden jälkeenkin, vaikka nyt on jo vuosia kestänyt suhde mahtavan nykyisen naiseni kanssa. Vihan tasolla vaan en koskaan tule pääsemään yli ex-ämmän toiminnasta ja toisaalta hyvä niin. Se muistuttaa olemaan elämässä sopivasti varpaillaan ja varautunut.

Unohda koko ämmä, ei ole vihaamisen arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan