Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?

Vierailija
08.08.2021 |

Eikö kaipaa edellistä muka missään vaiheessa?
Tai mieti aiemman suhteen asioita. Miten tuo käytännössä muka onnistuu..

Olen tavannut miehen joka jätti kihlattunsa ollakseen kanssani mutten tiedä voiko suhteesta näin samantien tulla mitään pysyvää..

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö helposti. Suhde on miehille vain seksiä, ei siinä mitään sen erikoisempaa ole. Naiset ne velloo.

Miehet ottavat tutkitusti eron kovemmin kuin naiset, siis noin keskimäärin. Miehillä kestää kauemmin päästä yli suhteesta kuin naisilla.

3/4 mun miehistä on hypännyt sängyn kautta uuteen suhteeseen ennenkun on musta päästäneet irti. Yksi niistä vielä koetti selkäni takana useampaa naista ennenkuin löytyi uhri, jonka kanssa muuttaa yhteen. Edes siinä vaiheessa ei mulle kerrottu.

Vierailija
22/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäinhimillisen kertakäyttökulttuurin ilmenemismuoto on vaihtaa suhde lennosta toiseen. On surullista kuinka moni valehtelee rakkaudesta. Jos on aidosti rakastunut, korjaa suhteen, ei vaihda sitä toiseen. Tarvitasn hetki etäisyyttä ja moleminpuolinrnen halu parantaa. En ottaisi kumppania, joka on kuukausi aiemmin vannonut rakkautta toiselle. Mätä tyyppi selvästi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö helposti. Suhde on miehille vain seksiä, ei siinä mitään sen erikoisempaa ole. Naiset ne velloo.

Miehet ottavat tutkitusti eron kovemmin kuin naiset, siis noin keskimäärin. Miehillä kestää kauemmin päästä yli suhteesta kuin naisilla.

Höpöhöpö. Suurimmalla osalla miehistä jotka eroaa, on ollut uusi suhde samaan aikaan entisen kanssa. Mies ei eroa huonostakaan suhteesta koska haluaa varmistaa ateria-, huolto- ja seksipalveluiden jatkuvuuden.

Vierailija
24/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaminen on aluksi helppoa. Kun itse ihastuu/rakastuu toiseen, niin ei siinä paljon exää ajatella muutenkuin ehkä negatiivisesti.

Jos aiempi suhde on hyvä, niin ei silloin aleta toisiin ihastumaan/rakastumaan.

Mutta kun aikaa alkaa kulumaan ja alkuhuuma alkaa karisemaan, niin sitten saattaa alkaa tulla exää ikävä. Tai sitten ei.

Vierailija
25/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet. Aina?

Taas tätä sukupuoleen kohdistuvaa ennakkoasennetta. On myös niitä, jotka suhteen kariuduttua tekevät itsemurhan. Miehet johtavat itsemurhatilastoja kirkkaasti. Mutta eihän itsemurha ole ongelma, koska ongelma ei kohdistu naisiin. Vain naisten ongelmat ovat yhteiskunnallisesti tärkeitä.

Vierailija
26/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäinhimillisen kertakäyttökulttuurin ilmenemismuoto on vaihtaa suhde lennosta toiseen. On surullista kuinka moni valehtelee rakkaudesta. Jos on aidosti rakastunut, korjaa suhteen, ei vaihda sitä toiseen. Tarvitasn hetki etäisyyttä ja moleminpuolinrnen halu parantaa. En ottaisi kumppania, joka on kuukausi aiemmin vannonut rakkautta toiselle. Mätä tyyppi selvästi...

Valitettavasti (pitkään) parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin rakkautta. Parisuhteen kannalta sitoutuminen on tärkeämpää kuin rakkaus. Joskus sitä saattaa olla rakastunut ja odottaa sitä sitoutumista pidempääkin mutta kun sitä ei sitten tulekaan enää ei jaksa odottaa. Joskus se sitoutuminen vain syystä tai toisesta hiipuu tai loppuu.

Vierailija
27/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Suurimmalla osalla miehistä jotka eroaa, on ollut uusi suhde samaan aikaan entisen kanssa. Mies ei eroa huonostakaan suhteesta koska haluaa varmistaa ateria-, huolto- ja seksipalveluiden jatkuvuuden.

No joo. Minä puhun tutkimustiedosta, sinä mutuilet. Ei jaksa jatkaa.

Vierailija
28/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/4 mun miehistä on hypännyt sängyn kautta uuteen suhteeseen ennenkun on musta päästäneet irti. Yksi niistä vielä koetti selkäni takana useampaa naista ennenkuin löytyi uhri, jonka kanssa muuttaa yhteen. Edes siinä vaiheessa ei mulle kerrottu.

Vika on vain ja ainoastaan miehessä? Miehen sukupuoli on ongelma. Ei sitten tule mieleenkään, etsiä syitä mistään muualta? Mutta entä jos katsoisitkin peiliin? Olisko syytä katsoa maailmaa vähän laajemmin, kuin vain feministisen mehupillin läpi?

Vierailija
29/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaminen on aluksi helppoa. Kun itse ihastuu/rakastuu toiseen, niin ei siinä paljon exää ajatella muutenkuin ehkä negatiivisesti.

Jos aiempi suhde on hyvä, niin ei silloin aleta toisiin ihastumaan/rakastumaan.

Mutta kun aikaa alkaa kulumaan ja alkuhuuma alkaa karisemaan, niin sitten saattaa alkaa tulla exää ikävä. Tai sitten ei.

Ikävä ja luopumisen tuska kuuluu elämään. Eikä sitä voi välttää pitkässäkään suhteessa. Usein on ikävä asioita joita oli silloin joskus ennen.

Vierailija
30/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vaihdoin itse ulkoapäin katsottuna "lennosta", eli virallisen eron jälkeen meni ehkä kuukausi niin olin treffeillä.

Tosin exälle olin jo yli puoli vuotta sitten kertonut että mulla on tunteet häntä kohtaan hukassa, ja halusi silti vielä yrittää. No suostuin, mutta eihän ne tunteet väkidin yrittämällä palaa, etenkään kun ex ei muuttanut YHTÄÄN sitä tärkeintä ongelmaa, eli lojui edelleen 24/7 kotona (no okei,kävi koulussa muutaman tunnin viikossa) eikä tehnyt mitään tai tavannut ketään jos minä en järkännyt meille jotain.

Ts. itse olin sitten virallisen eron aikaan prosessoinut meidän viiden vuoden suhteen MONEEN kertaan. Itkin puoli tuntia sen jälkeen kun hän pakkasi kamansa ja lähti viimeisen kerran, sen jälkeen eroa ajatellessa tuli vain helpotus kun asia oli vihdoin päätöksessä.

Vierailija
31/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti (pitkään) parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin rakkautta. Parisuhteen kannalta sitoutuminen on tärkeämpää kuin rakkaus. Joskus sitä saattaa olla rakastunut ja odottaa sitä sitoutumista pidempääkin mutta kun sitä ei sitten tulekaan enää ei jaksa odottaa. Joskus se sitoutuminen vain syystä tai toisesta hiipuu tai loppuu.

Exäni vaati aina sitoutumista, mutta vaihtoi minut toiseen 2 viikkoa sen jälkeen, kun oli sanonut olevansa aina kanssani. Hän puhui sitoutumisesta, mutta teot olivat jatkuvasti muuta. Hän lähti ja aloitti vieläpä kostotoimet minua vastaan. Jätti minut kärsimään tilanteessa, jossa monella olisi syntynyt halu auttaa ja suojella sen minkä voi.

Toivon silti kaikkea hyvää uuteen suhteeseensa. Uusi nainen ikävä ihminen viestinsä perusteella. Outoa lähetellä sellaisia...

Vierailija
32/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalllisesti ja ilman aitoa sitoutumista.

Vierailija
33/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni vaati aina sitoutumista, mutta vaihtoi minut toiseen 2 viikkoa sen jälkeen, kun oli sanonut olevansa aina kanssani. Hän puhui sitoutumisesta, mutta teot olivat jatkuvasti muuta. Hän lähti ja aloitti vieläpä kostotoimet minua vastaan. Jätti minut kärsimään tilanteessa, jossa monella olisi syntynyt halu auttaa ja suojella sen minkä voi.

Toivon silti kaikkea hyvää uuteen suhteeseensa. Uusi nainen ikävä ihminen viestinsä perusteella. Outoa lähetellä sellaisia...

Sanoja ratkaisevampaa on aina teot. Se miten osoitat sen toiselle että haluat elää yhdessä toisen kanssa siitä huolimatta että ihastuminen ei kestä loputtomiin ja suhteessa tulee eteen monenlaisia vaiheita. Sitoutuminen ei ole kestävää jos molemmat eivät sitä pysty toisilleen osoittamaan. Parisuhde ei koskaan voi olla vain sitä että vaadin asioita toiselta.

Vierailija
34/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viiden vuoden suhde on VAIN seksiä. Se loppuu kun seksi vähenee vaikkapa sairauden vuoksi. Sitten pompataan seuraavan innokkaan helmaan. :D

Noin kävi meillä 4v jälkeen.. Kerran viikossa oli miehelle liian vähän. Hyvä näin.

Vierailija
35/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän porukalla ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Ei parisuhde ole mikään hoitosuhde.

Vierailija
36/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin kokemukseni on että kumppani (miehet) uskalsivat lähteä suhtesta vasta kun toinen nainen on jo katsottu ja sovittu valmiiksi. Ihan kuin eivät kestäisi hetkenkään  yksinoloa. Vai onko kyse siitä, että parisuhdestatus on niin välttämätön miehille, ettei sinkuksi voi jäädä.

Erosuruahan tämä läpsystävaihto ei poista, ainoastaan siirtää. 1-5 vuoden päästä tulee yllättäviä yhteydenottoja, että haluaa puhua kun on jäänyt asiat vaivaamaan ja masentaa. Siihä kohtaa omat kyyneleet jo kuivuneet eikä kiinnostusta toisen masennuksen lohduttamiseen ole. Tinderissä tulee sitten vastaan nämä toisten entiset, jotka käyttää treffi eroahdistuksen purkamiseen, miten on romahdettu ja masennuksessa kieritty.

Vierailija
37/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän porukalla ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Ei parisuhde ole mikään hoitosuhde.

Kyllä parisuhteessa hoidetaan monenlaisia asioita. Ennen kaikkea tulisi hoitaa parisuhdetta.... Jos olet sairas, kyllä parisuhteessa toinen auttaa.

Vierailija
38/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helposti voi! Meidän avioliitto on loppu ja olen sen käsitellyt kokonaan. Nyt odotetaan että lapset kasvaa muutaman vuoden ja sitten laitetaan lusikat jakoon. Valitettavasti asia on nyt näin. Tähän väliin mahtuu kyllä uusi ihminen, vaikka salasuhteena alkaisikin. 20v on oltu yhdessä.

Vierailija
39/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei kykene olemaan yksin. Siksi etsitään uusi ennen kuin lähdetään suhteesta. Pitkissä suhteissa ero voi olla tunnepuolella käsitelty jo kauan ennen eroa.

Vierailija
40/124 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kaverimies sanonut että "voi kuule, miehelle riittää että on joku joka tekee kotityöt ja joku jolta saa säännöllisesti pllua".

Oon tän omalla kohdallani ainakin kokenut oikeaksi. Mies osoittaa suhteen loppuvaiheessa parhaillaan kuukausi/vuositolkulla tyytymättömyyttä kutakuinkin kaikkee mutta erota ei halua missään nimessä. Ennenkuin löytyy se uusi.

Tottakai poikkeuksiakin on. Oma isäni kuoli oman käden kautta kun tuli ero äitini kanssa 20 vuotisesta liitosta ja mitä olen veljeäni seuraillut niin edellisestä erotaan, ollaan yksin ja uutta ei oteta ennenkuin löytyy oikeasti joku todella sopiva. Joskus musta tuntuu, että nää kaksi on maailman viimeiset kunnioitettavat ja naisia kauniisti kohtelevat ja arvostavat miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan