Miten mies onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?
Eikö kaipaa edellistä muka missään vaiheessa?
Tai mieti aiemman suhteen asioita. Miten tuo käytännössä muka onnistuu..
Olen tavannut miehen joka jätti kihlattunsa ollakseen kanssani mutten tiedä voiko suhteesta näin samantien tulla mitään pysyvää..
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja vaihdoin itse ulkoapäin katsottuna "lennosta", eli virallisen eron jälkeen meni ehkä kuukausi niin olin treffeillä.
Tosin exälle olin jo yli puoli vuotta sitten kertonut että mulla on tunteet häntä kohtaan hukassa, ja halusi silti vielä yrittää. No suostuin, mutta eihän ne tunteet väkidin yrittämällä palaa, etenkään kun ex ei muuttanut YHTÄÄN sitä tärkeintä ongelmaa, eli lojui edelleen 24/7 kotona (no okei,kävi koulussa muutaman tunnin viikossa) eikä tehnyt mitään tai tavannut ketään jos minä en järkännyt meille jotain.
Ts. itse olin sitten virallisen eron aikaan prosessoinut meidän viiden vuoden suhteen MONEEN kertaan. Itkin puoli tuntia sen jälkeen kun hän pakkasi kamansa ja lähti viimeisen kerran, sen jälkeen eroa ajatellessa tuli vain helpotus kun asia oli vihdoin päätöksessä.
Siis laitoit miehen pihalle, koska hän viihtyi kotona eikä omannut ystäviä?
Brutaalia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sekoittaa seksin ja rakkauden keskenään, eli luulevat olevansa rakastuneita siihen joka antaa seksiä.
Sitten kun muuttavat yhteen, ja toisen seura joka hetki ei olekaan kivaa, eikä toisen jutut ole fiksuja, niin sitten tulee se herätys, että ehkä vaihto ei ollutkaan hyvä idea.
Sitten vain vaihto toiseen joka antaa seksiä jne. Miehille joka nainen on potentiaalinen rakkaus, mikä kestää muutaman viikon. Sarjarakastujia siis.
Oppivat ehkä eläkeiässä, että jossain vaiheessa toisen seurassa pitäisi viihtyä ihan ilman seksiäkin.
Veljen puoliso teki juuri tuollaisen tempun ja seuraukset olivat täysin samat. Oli pitkässä salasuhteessa velipojan selän takana. Lähti menemään, ja saman tien yritti julkisuhdetta tämän miehen kanssa. Huomasi hyvin nopeasti, että ei tässä ollutkaan mitään hyvää.
Sen jälkeen hänellä taisikin alkaa juomis-biletys-miehenvaihtoviikot, jotka kestivät useita vuosia.
Nyttemmin on jo rauhoittunut jonkun miehen kanssa, ehkäpä vaihdevuodetkin jo kolkuttelevat, niin että nyt sitten kelpaa taas pitempi ja tasaisempi parisuhde.
Pitäkää nyt naiset tuolista kiinni: Ei miehet kaipaa ihmissuhdetta vaan reikää.
Onko se nyt jollain tapaa väärin kun tekeväthän naisetkin ihan samaa että vaihtavat miestä lennosta jos löytyy komeampi tai rikkaampi
Henkisesti olin eronnut jo vuosia ennen fyysistä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta on muuttunut niin itse keskeisiksi ja oma hyväsiksi minä minä minä ihmisiksi niin olet harvinaisen oikeassa. Miehet kun ei nykyaikana parisuhteelta saa mitään muuta kuin palveluvaatimukset ja laskun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö helposti. Suhde on miehille vain seksiä, ei siinä mitään sen erikoisempaa ole. Naiset ne velloo.
Miehet ottavat tutkitusti eron kovemmin kuin naiset, siis noin keskimäärin. Miehillä kestää kauemmin päästä yli suhteesta kuin naisilla.
Niin, koska se seksi.
Ja kodinhoitokone/terapeutti lähtee.
Ei ne naista - ihmisenä - kaipaa,
Vaan se huolto joka lähti ja nyt pitäisi itse hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö helposti. Suhde on miehille vain seksiä, ei siinä mitään sen erikoisempaa ole. Naiset ne velloo.
Miehet ottavat tutkitusti eron kovemmin kuin naiset, siis noin keskimäärin. Miehillä kestää kauemmin päästä yli suhteesta kuin naisilla.
Niin, koska se seksi.
Ja kodinhoitokone/terapeutti lähtee.Ei ne naista - ihmisenä - kaipaa,
Vaan se huolto joka lähti ja nyt pitäisi itse hoitaa.
Ei vaan ne lapset. Naiset ei menetä sitä yhteisasumista lasten kanssa kuten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska se seksi.
Ja kodinhoitokone/terapeutti lähtee.Ei ne naista - ihmisenä - kaipaa,
Vaan se huolto joka lähti ja nyt pitäisi itse hoitaa.Ei vaan ne lapset. Naiset ei menetä sitä yhteisasumista lasten kanssa kuten miehet.
Mistä lähtien on lasten hoitamiset kiinnostanut?
Ja 50/50 huoltajuuden saa helposti, usein se on se mies joka ei sitä vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa maailmassa on on naista, joka ei tätä jo teini iässä oppinut.
En ymmärrä mikä viisaus tämä nyt muka oli.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miehet kaipaavat ihmissuhdetta. Sitä varten kaverit ja sukulaiset ovat.
Ei tuo varmaan miehillä ole sen yleisempää kuin naisillakaan.
Yksi exäni kutsui minut kylään ilmoittaakseen että tarvitsee omaa aikaa miettiä että kannattaako meidän jatkaa, siellä ollessani pisti silmään läjä pahvilaatikoita joihin oli selitys että haluaa laittaa vanhoja vaatteita pois, seuraavana päivänä hän sitten asuikin jo nykyisen ukkonsa talossa :D silloin kyllä harmitti mutta nyt osaa jo nauraa koko jutulle :D
Ne aiemman suhteen asiat voi miettiä ja eron käsitellä henkisesti loppuun saakka jo sen suhteen aikana. Suhde voi olla tosiasiassa loppunut kauan ennen poismuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Suurimmalla osalla miehistä jotka eroaa, on ollut uusi suhde samaan aikaan entisen kanssa. Mies ei eroa huonostakaan suhteesta koska haluaa varmistaa ateria-, huolto- ja seksipalveluiden jatkuvuuden.
Poistu miesvihoinesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3/4 mun miehistä on hypännyt sängyn kautta uuteen suhteeseen ennenkun on musta päästäneet irti. Yksi niistä vielä koetti selkäni takana useampaa naista ennenkuin löytyi uhri, jonka kanssa muuttaa yhteen. Edes siinä vaiheessa ei mulle kerrottu.
Ehkä tämä kertoo enemmän sinusta ja sinun mies maustasi, kuin miehistä. Peilin eteen mars. Miksi keräilet tämänlaisia miehiä.
Aloittaja kirjoitti, että mies jätti kihlattuna hänen takiaan.
Tällaiset naiset itse aiheuttavat tämän koko ongelman, mies luultavasti jättää aloittajankin, jonkin "aloittaja kakkosen" takia.
Eli miksi te naiset viette miehiä toisilta naisilta ja sitten saatte itse maistaa omaa lääkettänne ja kierre sen kun jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vaihtamaan? Fiksuimmat pitää useampaa vakipillua samaan aikaan.
Näin juuri. Iso osa naisista on joka tapauksessa sellaisia pihtareita, että tyytyväisenä pysyäkseen on joskus pakkokin käydä useammalla hunajapurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti olin eronnut jo vuosia ennen fyysistä eroa.
Tämä. En mäkään, vaikka nainen olenkin, ole eronnut silloin, kun on vielä jotain tunteita. Vasta itten, kun tunteita ei ole. Silloin ero tuntuu samalta kuin lemppaisi alivuokralaisen pihalle.
Muutamaan kertaan tuli "vaihdettua", eli exvaimon kanssa kun sukset oli mennyt ristiin jo pitkään, ihastuin toiseen naiseen. Niin ihastui kyllä exäkin, ja samalla oven aukeamala kun muutin yhteisestä kodista pois, muutti tämä uusi mies läpsystä vaihto-tyylisesti sisään exvaimoni ja lasteni kanssa.
Vasta 5v eron jälkeen löysin uuden rakkauden. Ja tämä on nyt kestänyt jo kauemmin kuin exliitto, enkä ole koskaan ollut näin onnellinen.
Itse vaihdoin lennosta yksinhuoltaja naisesta lapsettomaan naiseen ja enkä ole katunut päivääkään.