Miten mies onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?
Eikö kaipaa edellistä muka missään vaiheessa?
Tai mieti aiemman suhteen asioita. Miten tuo käytännössä muka onnistuu..
Olen tavannut miehen joka jätti kihlattunsa ollakseen kanssani mutten tiedä voiko suhteesta näin samantien tulla mitään pysyvää..
Kommentit (124)
Sellaisaet miehet jotka vaihtaa, onnistuu samalla tavalla kuin vastaavat naisetki.
Jos suhteessa ei ole enää tunteet mukana niin vaihto menee helposti. Been there, done that.
En tiedä, miten lennosta vaihto ei onnistuisi? Aina on ollut kiinnostuneita miehiä parisuhdestatuksestani riippumatta. En vain itse pidä sellaista rehellisenä ja itselleni sopivana tapana toimia.
Ex-avomies olisi halunnut pitää sekä minut että sivusuhdenaisen, meni puoli vuotta, että sain ex-avomiehen ulos omistamastani asunnosta, josta käsin hän kävi naisreissuillaan. Muun ajan ruikutti parisängynpohjalla elämänsä surkeutta. Viivyttelyyn käyttämässään puolessa vuodessa sivusuhdenainenkin jätti miehen ja se oli kuulemma minun vika.
Seksiä ei anneta vaan sitä harrastetaan yhdessä ja molemmat nauttii siitä yhtä paljon, sen kun opettelette ensimmäisenä niin olette matkalla johonkin, Ehkä jopa parisuhteeseen vaikka enemmän kyllä epäilen.