Miten mies onnistuu vaihtamaan suhteesta toiseen lennossa?
Eikö kaipaa edellistä muka missään vaiheessa?
Tai mieti aiemman suhteen asioita. Miten tuo käytännössä muka onnistuu..
Olen tavannut miehen joka jätti kihlattunsa ollakseen kanssani mutten tiedä voiko suhteesta näin samantien tulla mitään pysyvää..
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Joskus muistelen kaipauksella paria poikamiesvuosien/opiskeluaikojen exää.
Totuus on kuitenkin se, etten varsinaisesti kaipaa noita naisia vaan seksiä heidän kanssaan. Muitakin on ollut, nämå vaan ovat jääneet mieleen kiihkeytensä ja innokkuutensa vuoksi. Kuten toisessa ketjussa tuskailtiin,varmaan näistäkin on tullut nunnia...
Hah! Eksä vuosien takaa soitti ja alkoi muistelemaan mukamas villiä seksielämäämme. Seksi kyseisen tyypin kanssa ei todellakaan ollut mitenkään erityistä, aika idiootti täytyy olla että vuosien jälkeen soittelee ja sönkkää tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, etten varsinaisesti kaipaa noita naisia vaan seksiä heidän kanssaan. Muitakin on ollut, nämå vaan ovat jääneet mieleen kiihkeytensä ja innokkuutensa vuoksi. Kuten toisessa ketjussa tuskailtiin,varmaan näistäkin on tullut nunnia...
Hah! Eksä vuosien takaa soitti ja alkoi muistelemaan mukamas villiä seksielämäämme. Seksi kyseisen tyypin kanssa ei todellakaan ollut mitenkään erityistä, aika idiootti täytyy olla että vuosien jälkeen soittelee ja sönkkää tuollaista.
Älä nyt, jos ei sen jälkeen ole saanut seksiä ollenkaan voihan tuo muistua mieleen vaikka kuinka villinä ajanjaksona vielä vuosienkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä surutyö olisi hyvä tehdä ensin, muuten huomaamattaan pilaa mahdollisuudet onnistua uudessa suhteessa.
Millä tavalla esim. minä olen pilannut mahdollisuuteni nykyisessä suhteessa? Vielä se ei ole tullut esille millään tavalla ja uskoakseni surutyökin (monikin surutyö) on tullut yli 20 vuodessa tehtyä.
Tähän ei vielä kukaan ole vastausta antanut.
Toiset nyt vaan ovat niin vauhdikkaita, että löytävät heti uuden rakkauden "lennosta" tulee ehkä nopeasti sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa 🎙🎵🎶🎼🎹 ja elämä on liian lyhyt odottelemiseen.
Mulle kaikki heti tässä ja nyt.
Ja esim miehissä aina samat tyypit löytää uuden naisen heti edellisen perään. Riittää kun on kalju pää, käy mukamas salilla ja ajaa yli 10 vuotta vanhalla Bemarilla. Nämä on naisten mielestä muka niin ihania 😂
Olin itse vähän aikaa suhteessa jossa mies pyöritti samaan aikaan kolmea naista. Sain tämän vahingossa tietää ja otin eron välittömästi. Oli siis ykkönen ( oma puoliso ), kakkonen eli minä ja sitten vielä kolmonen. Eron jälkeen mies soitteli ja viestitteli vielä pitkään perääni. Ei olisi millään halunnut minusta luopua. Kolmonen ei tiedä vieläkään mitään puolisosta eikä minusta eli entisestä kakkosesta. Parempi nyt elää sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.
Oli kihloissa. Koko kihlat ja naimisiinmeno on nykypäivänä naurettava pila. Tämäkin sen vahvistaa, jos huvin vuoksi kihlataan toinen. Todellinen rakkaus on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeehan tämä myös naissönkkääjiä joilla oli tapana soitella yöllisiä kännipuheluita "sä olit niin paskiainen mutta iiiihana sängyssä..." ?
Kunnon pelimies pyörittää samaan aikaan vaikka viittä naista, olen kuullut. Kun ei koskaan minun kohdalle tuollaista miestä sattuisi. Sinkkuna pitää olla koko ajan varuillaan ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, jos ei sen jälkeen ole saanut seksiä ollenkaan voihan tuo muistua mieleen vaikka kuinka villinä ajanjaksona vielä vuosienkin päästä.
Valitettavasti olen saanut vain väljähtänyttä avioseksiä (käytännössä jo alusta asti ennen aviota...) niin kummasti nuo kaukaiset sessiot tuntuvat varsin kiihkeiltä. Ja olihan se kuva tavata The Exä lentokentän loungessa, vaikka pöxyt pysyi päällä niin puolin ja toisin taisi olla seksikkäin kohtaaminen pitkiin aikoihin. Oi miksen ehdottanut hotellihuonetta...hyihyi, eihän sellaiseen kunnon perheeniskä voi houkutella valtion virkanaista jolla on kolme lasta. Ei edes vaikka joskus muinaisuudessa naitu viikonlopussa saman verran kuin siippojen kanssa vuodessa.
Pinpi kuin pinpi. Kun vanha kyllästyttää, niin uusi etsintään ja, kun se on löytynyt, hylätään vanha.
Kaikille miehille se pinpi ei ole tärkeintä, tosin näitä miehiä harvemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille miehille se pinpi ei ole tärkeintä, tosin näitä miehiä harvemmassa.
Miten tää liittyy ketjun aiheeseen? Kyllä mä tiedän monta jotka on vaihtanut ilman että syy olisi ollut tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Pinpi kuin pinpi. Kun vanha kyllästyttää, niin uusi etsintään ja, kun se on löytynyt, hylätään vanha.
Parempi kai niin kuin että yrittää pitää sekä uuden että vanhan.
Sairaimmilla nämä kostofantasiat.
Exäni seukkaa harakaksi haukkumansa 5 vuotta vanhemman naisen kanssa. Oli helppo kellistää petiin ja exälle riittää kuulemma säännöllinen seksi... Itse kaipasin jämäkkää miestä rinnalleni, jonka kanssa suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Kaikki jäi harteilleni, koska mies oli aina pa. Penistä tarjolla, eipä juuri muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja esim miehissä aina samat tyypit löytää uuden naisen heti edellisen perään. Riittää kun on kalju pää, käy mukamas salilla ja ajaa yli 10 vuotta vanhalla Bemarilla. Nämä on naisten mielestä muka niin ihania 😂
Ei tarvii edes Bemaria. Mikä tahansa vetelä 50 v lerppak...i ja möhömaha löytää aina uuden naisen, monet vieläpä itseään paljon nuoremman,timmin ja kauniin. Ja taas mennään seuraavan perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies usein aloittaa uuden suhteen ennen kun vanha on loppunutkaan.
Osa jopa yrittää pitää rinnakkaissuhteita.
Onneksi naiset eivät tee näin. 😂🤣
Sen verran voin kertoa, että pitkäaikainen ihastus, nainen, kertoi sitten ei edes yhdestä, vaan kahdesta sivusuhteestaan aviomiehensä ja perheensä ohella. Silmäni avautuivat, enkä enää voinut nähdä häntä muuna kuin kaverina.
Juu, varmasti tulenpalavasti vihdoin minuun rakastuttuaan hän olisi alkanut uskolliseksi. 🤣😂🤣😂
Osa jopa yrittää pitää rinnakkaissuhteita.