Mikä on paras älypuhelin tällähetkellä?
Kommentit (24)
Mulle iPhone on paras, koska meillä kaikki muutkin laitteet on kotona Applea. Ihan loistava puhelinhan tää 5s on, mutta voipi olla, että jos mulla ois läppärinä joku muu ku mäkki, niin en raaskis ihan näin kallista maksaa. Tietenkään ei oo myöskään vertailukohtaa mihinkään muuhun, ennen iPhoneja mulla oli vaan jotain satasen samsungeja.
Minulla Lumia, muttavtiedän monia joilla vuosia ollut iPhone ja nyt Samsung Galaxi (en tiedä mikä versio). Kaikki nämä ovat kehuneet Samsungin paljon paremmaksi kuin IPhonen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:39"]Mulle iPhone on paras, koska meillä kaikki muutkin laitteet on kotona Applea. Ihan loistava puhelinhan tää 5s on, mutta voipi olla, että jos mulla ois läppärinä joku muu ku mäkki, niin en raaskis ihan näin kallista maksaa. Tietenkään ei oo myöskään vertailukohtaa mihinkään muuhun, ennen iPhoneja mulla oli vaan jotain satasen samsungeja.
[/quote]
Munkin mielestä iPhone on paras. Siinä on jotain tyylikkyyttä, mitä muissa puhelimissa ei ole. Kun sen ottaa käteen se tuntuu ihan erilaiselta kun jotkut Samsungin muoviläpyskät. Mulla on ollut Samsung aiemmin, mutta en ota kantaa uudempiin malleihin, mitä teknisiä ominaisuuksia verrattuna iPhoneen yms. Tää on vaan mun mielipide, iPhonessa on mun mielestä enemmän "luksusta" verrattuna muiden merkkien samanhintaisiin laitteisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:39"]Mulle iPhone on paras, koska meillä kaikki muutkin laitteet on kotona Applea. Ihan loistava puhelinhan tää 5s on, mutta voipi olla, että jos mulla ois läppärinä joku muu ku mäkki, niin en raaskis ihan näin kallista maksaa. Tietenkään ei oo myöskään vertailukohtaa mihinkään muuhun, ennen iPhoneja mulla oli vaan jotain satasen samsungeja.
[/quote]
Munkin mielestä iPhone on paras. Siinä on jotain tyylikkyyttä, mitä muissa puhelimissa ei ole. Kun sen ottaa käteen se tuntuu ihan erilaiselta kun jotkut Samsungin muoviläpyskät. Mulla on ollut Samsung aiemmin, mutta en ota kantaa uudempiin malleihin, mitä teknisiä ominaisuuksia verrattuna iPhoneen yms. Tää on vaan mun mielipide, iPhonessa on mun mielestä enemmän "luksusta" verrattuna muiden merkkien samanhintaisiin laitteisiin.
[/quote]
minulla on kolme, kaksi iPhonea työkäytössä ja hlökoht. Samsung galaxy s 3. Samsung pieksee mennen tullen nuo phonet, vaikka on jo, mitä kaksi-kolme vuotta vanha! Phonet uudehkoja.
Itselläni tällä hetkellä Samsung galaxy s5. Kovasti tykkään, siinä mm. askel- ja sykemittari, voi myös pitää ruokapäiväkirjaa sillä, myös ilmeisesti personal trainerkin on, mutta en ole kokeillut vielä. Kestää pölyä ja vettä. Ennestään minulla oli s3 käytössä pari vuotta, johon olin muuten tyytyväinen mutta akku oli lyhytkestoinen.
Itse en varmaan iphonea ostaisi jos esim. tietokone on jonkun muun merkkinen kuin applen macci. Joskus opiskeluaikana macin omistaneena ärsytti etsiä sopivia ohjelmia mitkä kävivät koulun tietokoneiden kanssa yhteen ynnä muuta mukavaa, melko helposti aina tietysti löysin sopivat ohjelmat netistä, mutta se tuotti tietenkin aina ylimääräistä päänvaivaa. Iphonessa jotkin android-sovellukset ovat maksullisia, esim. suosittu whatsapp taitaa olla maksullinen, kun eräs hipster-kaveri ei sitä periaattesta ala iphoneensa hankkimaan - tosi rasittavaa kun haluaisi kuitenkin olla häneen yhteyksissä muutenkin kuin facebookin kautta.
Se on nykyään mennny jo siihen näitten puhelimien kanssa että mikä vaan ison merkin lippulaiva on lähestulkoon yhtä hyvä. Valintaan vaikuttaa oikeastaan enää omat intressit. Jos esim pieni koko on must iPhone tai Sony xperia z2 mini. Toiset tykkää iPhonen ios käyttiksestä ja toisille Android sopii paremmin. Itse valitsin samsung galaxy s5 ja htc one m8 välillä ja päädyin samsungiin koska omalla operaattorilla ei ollut htctä valikoimassa. Erittäin tyytyväinen olen. Eli jos et oo mikään hc tekniikka nörtti niin voit vain miettiä mitkä ominaisuudet itselle on tärkeitä, ja valita sen mukaan niistä lippulaiva malleista jotka miellyttää. Käytännössä ja varsinkin tavalliselle kuluttajalle kaikki isojen merkkien mallit on hyviä valintoja.
Mulla on Samsung S5, en tiedä onko tämä paras, ihan ok mielestäni.
No ipod on varmaan se suosituin ja jos rahalla ei ole väliä, niin sovellukset taitaa maksaa aina siihen.
Itse suosin samsungia. Teknisesti en tiedä kumpi parempi. Nokia on surkein.
Niin että jos tarkoitus on näytellä puhelinta niin ipod
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:57"]
No ipod on varmaan se suosituin ja jos rahalla ei ole väliä, niin sovellukset taitaa maksaa aina siihen.
Itse suosin samsungia. Teknisesti en tiedä kumpi parempi. Nokia on surkein.
[/quote]
Ipod suosituin puhelin? :D
Samsungia suosittelen, galaxy s4 tai s5
Yleensä ihmiset suosittelevat omaansa. On vaikea sanoa, kun ei ole viittä, kuutta erilaista. Silloin voisi jo vähän sanoakin niiden paremmuusjärjestyksestä.
Up