Midsomerin murhat -tunnusbiisi. Miten voi olla noin karmea ujellus?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sopii tuohon hyvin.
Minusta taas ei yhtään. Kammottava :)
No murhat ovat kammottavia.
Pitäiskö olla vaikka Vesivehmaan jenkka?
Vierailija kirjoitti:
No murhat ovat kammottavia.
Pitäiskö olla vaikka Vesivehmaan jenkka?
Vaik
Sopii sarjaan. Itse käytän kielitv:nä kuuntelen hyvää englantia.
Hiljainen todistaja. Siinä vasta kammottava tunnari onkin.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen todistaja. Siinä vasta kammottava tunnari onkin.
Hitsi en muista..
Tää on jotenkin junttimaisen kammottava
Jos jo musiikki on kammottava, miten pystyt katsomaan itse sarjaa?
Hmm...
Se alkuperäinen ujeltava tunnari soitettiin theremin-nimisellä soittimella. Nykyjaksoissa on joku tavan soitin.
Vierailija kirjoitti:
Se alkuperäinen ujeltava tunnari soitettiin theremin-nimisellä soittimella. Nykyjaksoissa on joku tavan soitin.
Tukholman musiikkimuseossa on tuommoinen theremin, olen kokeillut soittaa sillä. Aika jännä vekotin.
Theremin-soittimen voi vaikka ostaa soitinkaupasta, jos haluaa. Ei ole historiaan painunut.
Johonkinhan se kamala ujelluskin on ollut pakko tunkea ja tuossa nyt sattui olemaan sopivasti tilaa tarjolla ja sopiihan se siihen sarjaan kuin nyrkki silmään.
Hyvinhän tuo sopii, mutta taannoin katselin kirjastosta lainattuna sarjaa maratonina, ja jossain jaksossa jossain tapahtumassa orkesteri soitti ko. tunnaria, niin tunnarista tuli ihan kammokamaa omaan päähän, ja jatkossa skippasin tunnarin, tai katsoin äänettömällä.
Palataan tähän. - Minun mielestäni Midsomerin murhien tunnusmusiikki on aivan ihana. Kun huomaan, että ohjelma alkaa, haluan ehdottomasti kuunnella tuon musiikkikappaleen, vaikka en ehtisi ohjelmaa katsoakaan. Se on nykyään lempimusiikkini.
Sopii tuohon hyvin.