Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian myöhäistä antaa 3,5kk vanha vauva adoptioon :(

Vierailija
21.08.2014 |

Lapsi oli siis silkka vahinko ja huomattiin raskaus niin myöhään etten saanut enää aborttia, menkat tuli normisti ja kaiken tiukimmatkin housut mahtu jalkaan eikä mitään muita oireita. Ajateltiin että kyllä me siihen lapseen kiinnytään mutta mitään kiintymistä ei ole tapahtunut. Olin jo aiemmin varatulla tyttöjen reissulla 5 päivää poissa enkä kaivannut vauvaa yhtään, miestä ja koiraa kylläkin. Samoin mies sanoo että ihana mennä työmatkoille, vaikka kaipaakin mua, mutta ei vauvaa. Mitään kiintymyssuhdetta kummallakaan meistä ei ole vauvaan, lähinnä vaan vituttaa toi ja ollaan jo mietitty et voitais pistää se asuun omilleen kun täyttää 16 :/ Tuntuu ihan hirveältä kirjoittaa tälläistä, mutta me ei oikeesti tiedetä mitä tehdä. Lapsi on isovanhemmilla hoidossa 3-7 päivänä viikossa 3-9 tuntia kerralla, ne on siihen paljon enemmän kiintyneitä kuin me, isovanhempia on siis lapsella 8 kun meidän molempien vanhemmat on mennyt uusiin naimisiin meidän ollessa kouluikäisiä. Lapsi nukkuu pinniksessä eri huoneessa ja koira meidän välissä. Toi on mun mielestä ehkä paras tapa kuvata meidän elämää tällä hetkellä :(

T. Henkisesti edelleen vela

Kommentit (372)

Vierailija
101/372 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi mitään tekstejä totena mitä nimimerkki "AP" kirjoittaa. Ilmeisesti mieleltään sairas ja kieroutunut henkilö. Kirjoittelee näitä juttujansa eri viestiketjuihin ja kommentit eivät ole mitenkään linjassa toistensa kanssa. Kirjoittelee ilmeisesti provosoidakseen ihmisiä ja nähdäkseen heidän reaktiot.

Vierailija
102/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette noin tuomitsevia ap:tä kohtaan? On hienoa, että ymmärtää antaa lapsen pois. Liikaa on maailmassa esim. Baby Britannian kaltaisia tapauksia. Googlatkaa kuvia baby brianna, jos ette tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lapseton pari ottaisi mielellään.

Vierailija
104/372 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap: asia on kyllä aivan hirvittävä. Minulla on nyt 9kk tyttövauva josta en luopuisi mistään hinnasta. Olen valmis laittamaan kaiken likoon hänen hyvinvoinnin puolestaan. Tuommoisen käärön kun sai synnytysalissa ekan kerran käsiinsä ,ei tarvitse hetkeäkään miettiä sen jälkeen mitään välittämistä ta hoivaviettiä,kaikki on automaatiota psyykkisesti terveellä ihmisellä.

Isä

Vierailija
105/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Baby Britannia vaan Brianna.

Vierailija
106/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se maalle imettäjälle

Vierailija
107/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ap ei tekisi mitään hätiköityä. Toivottavasti päätätte huolehtia lapsestanne yhdessä isovanhempien kanssa, vaikkei kiintymystä ole vielä juurikaan muodostunut. Hän on kuitenkin teidän lapsenne. Tulette katumaan adoptiota mitä luultavimmin. Lapsi kasvaa nopeasti isommaksi, 9 kuukautisen voi viedä päivähoitoon. Kun kuitenkin hoidatte lasta hyvin, ei hän kärsi ollessaan kanssanne. Anna itsesi kokea millaista on olla äiti, tulet vielä jossakin vaiheessa rakastamaan lastasi kuten hän sinua. Älä mieti liikaa lapsen isän sanoja. Tsemppiä, vaikea tilanne! Todella surullinen, tulee kyynel silmään :(

Vierailija
108/372 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni ja autuus ei ole ainoat tunteet mitkä lapsen syntyessä voi tuntea. Kukaan vaan ei uskalla muita tunteita ääneen sanoa.

Vierailija
109/372 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kyllä kaikkein kamalin ketju mitä mä olen palstailuni aikana nähnyt! joku kysyi miksi ollaan tuomitsevia ap.ta kohtaan? minä siksi koska olen nähnyt, miten lapsena hylätyksi tuleminen vaikuttaa ihmiseen viellä aikuisenakin. vuonna -84 mun ollessa jo teini-iässä vanhempani adobtoivat 1v ja 2v sisarukset jotka heidän äiti oli itse maha jälleen pystyssä vienyt lastenkotiin koska ei enää jaksanut näitä lapsia hoitaa. kyllä vaan se hylätyksi tulemisen pelko on varjostanut kummankin elämää, vaikka kolmekymppisiä jo ovatkin.

Vierailija
110/372 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upskeikkaa

Vierailija
111/372 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
112/372 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ajatella kummin päin tahansa, että tämä oli totta tai että joku saa tyydytystä provoillessaan tällaisella.

Vierailija
113/372 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa asiasta lastensuojeluun!!!!

Vierailija
114/372 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ap on oikea ihminen, niin sillä ja sen miehellä on jotain pahasti psyykessä vinossa. Ei kaikki rakastu vauvoihin heti ja itsekin koin hämmennystä pitkään esikoisesta. Mutta velvollisuudentunto oli niin kova, että tottakai vauvaa piti hoitaa ja tavallaan suojeluvaistokin heräsi. Ehkä 1-2 kk syntymän jälkeen vasta huomasin, että rakastankin vauvaa.:)

Vierailija
115/372 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:32"]

Mä en oikein ymmärrä, mitä ap vinkuu. Siis vastauksena kysymykseen, onko adoptio mahdollinen - On. Ja lapselle ehdottomasti parempi vaihtoehto kasvaa toivottuna kuin kahden psykopaatin hoivissa. Adoptiopäätös on normaalisti hyvin raskas ja vaikea, mutta tässä tapauksessa ap varmasti jatkaa vain tyytyväisenä omaan naapansa tujottelua. Lapsi kasvaa autuaan tietämättömänä biovanhemmistaan ja ap toipuu, kun mitään tunnesidettä lapseen ei ole olemassakaan. Sen pituinen se.

[/quote]

Mä en ymmärrä, mikä tekee ap:sta psykopaatin (tai  tunnevammaisen). Eikö ole vain hyvä juttu, että ap ja hänen miehensä ovat todenneet, ettei heistä ole vanhemmiksi ja yrittävät hoitaa tilanteen niin hyvin kuin voivat. Ei, lapsi ei ole mikään esine jonka voi halutessaan antaa pois mutta tässä tapauksessa lapsi on niin pieni että en näe eroa ns. normaaliin adoptioon (jossa harkinta-aika on kaksi kuukautta ja sen aikana vauva sijaisperheessä kunnes sitten siirtyy adoptioperheeseen).

Meistä kukaan ei ole voinut tietää, onko vanhemmuus juuri meidän "juttu". Parempi tässä vaiheessa todeta faktat, eikä "leikkiä" vanhempaa seuraavat 18 vuotta jolloin kärsii niin vanhemmat kuin lapsikin.
[/quote]

Olen samaa mieltä!

Vierailija
116/372 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:20"]

Voi ei, kamala tilanne :( Älkää nyt ainakaan ihan vieraalle antako adoptioon, olisi varmasti isovanhemmille todella paha paikka. Kannattaa jutella neuvolassa, kyseessä voi olla myös synnytyksen jälkeinen masennus (ja iso elämänmuutos saattaa ihan yhtä lailla masentaa miestäkin).

[/quote]

Et ole tosissasi? Todellakin lapsi heti huostaan. Ei tollasten räkisten tulisikaan lisääntyä ja mielellään putket poikki.

Vierailija
117/372 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä? Mihin tilanteeseen päädyitte?
Ihmettelijä

Vierailija
118/372 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/372 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko tarinaan. Porvoossa taas tapahtuu.

Vierailija
120/372 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä voin ottaa hänet. Mitenhän järjestyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän