Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian myöhäistä antaa 3,5kk vanha vauva adoptioon :(

Vierailija
21.08.2014 |

Lapsi oli siis silkka vahinko ja huomattiin raskaus niin myöhään etten saanut enää aborttia, menkat tuli normisti ja kaiken tiukimmatkin housut mahtu jalkaan eikä mitään muita oireita. Ajateltiin että kyllä me siihen lapseen kiinnytään mutta mitään kiintymistä ei ole tapahtunut. Olin jo aiemmin varatulla tyttöjen reissulla 5 päivää poissa enkä kaivannut vauvaa yhtään, miestä ja koiraa kylläkin. Samoin mies sanoo että ihana mennä työmatkoille, vaikka kaipaakin mua, mutta ei vauvaa. Mitään kiintymyssuhdetta kummallakaan meistä ei ole vauvaan, lähinnä vaan vituttaa toi ja ollaan jo mietitty et voitais pistää se asuun omilleen kun täyttää 16 :/ Tuntuu ihan hirveältä kirjoittaa tälläistä, mutta me ei oikeesti tiedetä mitä tehdä. Lapsi on isovanhemmilla hoidossa 3-7 päivänä viikossa 3-9 tuntia kerralla, ne on siihen paljon enemmän kiintyneitä kuin me, isovanhempia on siis lapsella 8 kun meidän molempien vanhemmat on mennyt uusiin naimisiin meidän ollessa kouluikäisiä. Lapsi nukkuu pinniksessä eri huoneessa ja koira meidän välissä. Toi on mun mielestä ehkä paras tapa kuvata meidän elämää tällä hetkellä :(

T. Henkisesti edelleen vela

Kommentit (372)

Vierailija
361/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
362/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Me itse olemme kotimaan adoptiojonossa. Adoptiolasta odottavat joutuvat odottamaan useita vuosia, koska kysyntää on vaan tarjontaa enemmän. Nämä adoptiovanhemmat ovat rakastavia ja he haluavat antaa lapselle kodin ja tehdä lapsen elämästä parhaan mahdollisen. Adoptiolapsi on aina odotettu ja rakastettu. Antamalla lapsen lapsen adoptioon, niin annat lapselle hyvän elämän ja teet kahdesta adoptiovanhemmasta onnellisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se nyt menikään kirjoitti:

Ei tuossa mitään itseänsä kehuta,vaan totuutta puhutaan,miksi ihmiset oikeasti harrastavat seksiä,eivätkä hyväksy seurauksia.Sitten tulee vahinko lapsia,mitä ei olla toivottu,missä vastuu ja terve järki on.

Eli seksiä saa harrastaa ainoastaan jos toivoo vauvaa? Toivottavasti teiltäkin loppui seksi kun lapsiluku tuli täyteen..

Vierailija
364/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna adobioon ja mene hotoon. 

Vierailija
365/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:20"]

Voi ei, kamala tilanne :( Älkää nyt ainakaan ihan vieraalle antako adoptioon, olisi varmasti isovanhemmille todella paha paikka. Kannattaa jutella neuvolassa, kyseessä voi olla myös synnytyksen jälkeinen masennus (ja iso elämänmuutos saattaa ihan yhtä lailla masentaa miestäkin).

Ajatteletko sä tässä nyt ensisijaisesti isovanhempia vai sitä vauvaa?!

Voisivatko isovanhemmat adoptoida tai alkaa huoltajiksi? Mielestäni se olisi hyvä, jos onnistuu ja halua isovanhemmilla on.

Vierailija
366/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 ja N36 kirjoitti:

Hei,

Me itse olemme kotimaan adoptiojonossa. Adoptiolasta odottavat joutuvat odottamaan useita vuosia, koska kysyntää on vaan tarjontaa enemmän. Nämä adoptiovanhemmat ovat rakastavia ja he haluavat antaa lapselle kodin ja tehdä lapsen elämästä parhaan mahdollisen. Adoptiolapsi on aina odotettu ja rakastettu. Antamalla lapsen lapsen adoptioon, niin annat lapselle hyvän elämän ja teet kahdesta adoptiovanhemmasta onnellisen.

Adoptio on sosiaalinen itsemurha bioäidille.

nimim. kokemusta on

Vierailija
367/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöhäistä.

Mutta onhan lapsella isovanhempia.Voisivatko he huolehtia lapsesta?Jos omalla lapsellani olisi tuollainen tilanne ottaisin lapsensa itselleni heti.Älä anna pois ikiomaa lastasi.

Vierailija
368/372 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei halua pitää vahinkolasta: ÄLÄ TEE ABORTTIA KOSKA LAPSI ON LAHJA

Jos ihminen haluaa pitää vahinkolapsen: HULLUA HOLTITONTA LISÄÄNTYMISTÄ

Jos ihminen tekee abortin: SÄ OOT ITSEKÄS JA KYLMÄ IHMINEN

Jos ihminen haluaa antaa lapsen adoptioon: SÄ OOT ITSEKÄS JA KYLMÄ IHMINEN

Jos ihminen pitää lapsen eikä välitä hänestä: ANNA LAPSESI POIS JOS ET JAKSA SITÄ

Vierailija
369/372 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnyin mun lapseen vasta kun se oli n 10kk. Ja en edelleenkään ikävöi lasta jos se ei ole mun kanssa. Mä olen parempi äiti jos en oo sen kanssa koko ajan.

Vierailija
370/372 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myöhäistä.

Mutta onhan lapsella isovanhempia.Voisivatko he huolehtia lapsesta?Jos omalla lapsellani olisi tuollainen tilanne ottaisin lapsensa itselleni heti.Älä anna pois ikiomaa lastasi.

TÄMÄ KESKUSTELU ON VUODELTA 2014.

Ettekö te oikeasti vilkaise edes aloituspäivämäärää?

Vierailija
371/372 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aloittaja on varmasti joku teini joka kokeilee että miten tällainen aloitus saa huomioo!! Älkää ihmiset uskoko!!

Vierailija
372/372 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites menee teidän kieroontuneells ”perheellä” nykyään??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä