Tekisi mieli aloittaa saliharrastus, mutta se maksaa ihan ÄLYTTÖMÄSTI
Mun lähisali ja muutenkin sopiva olisi Lady Line, mutta halvimmillaankin se maksaa melkein satasen kuussa.
Voi itku sentään, mistä mä oikein tinkisin, että sen jäsenyyden voisin ostaa.
Kommentit (116)
se on sitä kun haaveet ja unelmat jäävät toteuttamatta ankean mielen takia.
anna olla suosiolla ja lopeta itsesi kiusaaminen
ap on vaan ennakkoluulonen nysvääjä. "tahtosin mut ku..diipa daapa"
toivottavasti muuli potki sua läskille perseelle että synnyt uudestaan!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:26"]ap on vaan ennakkoluulonen nysvääjä. "tahtosin mut ku..diipa daapa"
toivottavasti muuli potki sua läskille perseelle että synnyt uudestaan!
[/quote]
Ja sua siinä samalla otsaan niin ettet varmasti synny enää ikinä! Kaikenlaisia idiootteja sitä nettiin päästetäänki!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:53"]Miehen näkökulmasta, ketään ei kiinnosta onko siellä pullukka treenaa vai ei. Naissalilla voisin kuvitellakin että pian on kotkat ympärillä kyylää. Lisäksi jos innostut niin sekasalilta voit oikeasti saada miehiltä vielä järkeviä neuvojakin!
[/quote]
Älkää pliis oikeasti miehet (tai naiset, kuinka vain) tulko jakamaan mitään "järkeviä neuvojanne" Antakaa ihmisten treenata rauhassa!!!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 15:34"]
Ap palaa päivittämään kuulumisensa.
Näytin tämän keskusteluketjun miehelleni, joka suutahti puolestani av-palstalle niin, että lupasi maksaa mun lady-line korttini. Ja nyt olen ollut jäsen jo kolme päivää, käynyt kolmessa jumpassa ja kolmasti salilla. LL on todella mukava paikka.
[/quote]
Lady lineilla on yleensä kaunis sisustus ja kaikki on siistiä, monissa myös infrapunasauna, mutta aukioloajat hanurista, epäselvät sopimusehdot, todella korkeat hinnat ja kuntosalilla liian vähän vapaita painoja eikä kaikkia laitteita.
Minun LL-salini on kuulemma muokannut soppariehtojaan ja minusta ne ovat reilut. Ensinnäkin saan tauottaa kulutta ja ilman lääkärintodistusta joka vuosi yhden kuukauden esim kesäloman ajaksi. Sopimuskauden päättyessä soppari muuttuu milloin tahansa irtisanottavaksi 6 viikon irtisanomisajalla. Laitevalikoimaan ja jumppatarjontaankin olen tyytyväinen.
ap
Ajattele se investointina itseesi. Kun maksaa paljon, t ulee helpommin lähdettyä liikkeelle ja kortti ei jää käyttämättä. Kaks euroa päivässä menee äkkiä paljon turhempaankin.
Vantaan kaupungin salit 19,40 €/kk sis. uinti 50 metrin altaassa mikä sekin hyvää treeni lihavalle! Nyt hopi hopi niskasta kiinni ja liikkumaan sieltä tietokoneelta!
Tsekkaa kaupungin/kunnan salit tai fitness 24/7, voin suositella! 24h sali auki, pääset käyttämään kaikkia heidän toimipaikkojaan ja 19,90€ kuussa :) myös naisille oma sali mitä tykkään käyttää :)
Pisteet niille naisille jotka ylipäätään raahautuvat kuntoilemaan ja salille oli kiloja tai ei! :)
Hauskaa: kun on huonot reisilihakset niin ajattelit sitten istumalla hoitaa ne kuntoon, vai et ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:42"]Mun mielestä on selvää jo ihan tämän ketjun perusteella, että ne jotka pätevät vapaiden painojen ryskäämisellä, pätevät sillä koska heillä ei yksinkertaisesti ole muuta millä päteä.
Ja yhtä selvää on se, että juuri tuollaisten halveksuvien pätejien takia ap:ki oli etsiskelemässä naisten salia.
[/quote]
miehetkö täällä on mollaamassa?
Itse käyn Lady Linella ja maksaa 62e kk. Ei ole ollut mitään alottamismaksuja jne. Tykkään kovasti.
Mä maksan 6kk kortista 180€, sali on iso ja löytyy niin laitteita kuin vapaat painot. Tykkään
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:31"]
Hauskaa: kun on huonot reisilihakset niin ajattelit sitten istumalla hoitaa ne kuntoon, vai et ollenkaan?
[/quote]
Niin, miten tosiaan olisi se pakallinen jalkaprässi, jossa voi aloittaa riittävän pienillä painoilla. Ai mut joo, eihän sellaista saanutkaan käyttää kun on niin huonoa ja turhaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:31"]
[/quote]
Niin, miten tosiaan olisi se pakallinen jalkaprässi, jossa voi aloittaa riittävän pienillä painoilla. Ai mut joo, eihän sellaista saanutkaan käyttää kun on niin huonoa ja turhaa.
[/quote]
Sitä nitkuttelemalla meinaat saada reidet kuntoon?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:31"]Hauskaa: kun on huonot reisilihakset niin ajattelit sitten istumalla hoitaa ne kuntoon, vai et ollenkaan?
[/quote]
Mistä näin päättelit?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo heikkoreisi, mutta muistan kyllä hyvin, kun salikäymiseni alussa "nitkutin" jalkaprässillä hädin tuskin mutaman työnnön 50 kilon painolla. Nyt puolitoista vuotta myöhemmin painoa on jo 85 kiloa ja kunnon sarjat. Ihan hyvin nitkuttelemalla saatu lisää voimaa, vai mitä? Vai oliko kuitenkin väärin saatu tämä voima?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli olet sitä mieltä että laitteita saa käyttää. Tämä tuli selväksi.
Naiset ovat ylipainoiselle paljon ilkeämpiä kuin miehet. Ja ei ne kaikki miehetkään ole niin sopusuhtaisia. Mitä tavallisempi sali sen kivempi siellä on käydä.