Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli aloittaa saliharrastus, mutta se maksaa ihan ÄLYTTÖMÄSTI

Vierailija
20.08.2014 |

Mun lähisali ja muutenkin sopiva olisi Lady Line, mutta halvimmillaankin se maksaa melkein satasen kuussa.

Voi itku sentään, mistä mä oikein tinkisin, että sen jäsenyyden voisin ostaa.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii paremmin, että naiset katsoo pahasti kuin että miehet katsoo yhtään millään tavalla.

Ei kiitos sekasaleille.

Vierailija
22/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:57"]

Helsingissä kannattaa hyödyntää kaupungin liikuntahallit. Salikortti kuukaudeksi 44e ja samalla hinnalla pääsee myös uimaan. Ja voi käydä vaikka kymmenen kertaa päivässä kunhan menee ennen 15.30 sillä kyseessä aamupäiväkortti. Riittää että menee 15.29 portista kortilla niin voi olla vaikka loppu illan jos ei ehdi aiemmin. :)

[/quote]

Eli työssäkäyvät eivät tuota voi käyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksiä selitysten perään, hinnastahan se ei ole kiinni, se kävi selväksi yhdestä kommentistasi. Olisit maininnut otsikossa, että tekisi mieli aloittaa siellä haluamassasi paikassa mutta kun on niin kallista, saliharrastuksen aloittamista sen paikan hinnoitelu ei estä.

Toisista on treenaamaan ja toisista vain selittelemään.

Vierailija
24/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:07"]

Minulle sopii paremmin, että naiset katsoo pahasti kuin että miehet katsoo yhtään millään tavalla.

Ei kiitos sekasaleille.

[/quote]

Mikäs vika miehissä on?

Vierailija
25/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:50"]

Itse kans suosittelen katsomaan kaupungin/kunnan salit. Meillä kaupungin sali maksaa 40 e/kk tai 4 e/kerta. Ja siellä käy monenlaista ihmistä, kukaan ei tunnu kyttäävän toista. 

[/quote]

Paitsi että ne on tasoltaan aivan surkeita. Siellä on myös liikaa väkeä eikä se ne ole edes koskaan auki. Kuntosaliin pitää päästä 7 päivänä viikossa 24/h. Työvuoroja on erilaisia ja aina pitäisi olla mahdollisuus päästä kuntosalille

[/quote]

Oulun kaupungin salit on mun mielestä varusteluiltaan ihan ok, tai siis riittävät mulle aivan mainiosti. Mutta ihan tosi, varmaan riippuu siitäkin, mitä hakee. Meidän lähisali on auki klo 7-23 päivittäin, eli ei sinne tosiaan öisin pääse, eli siinä mielessä ei ehkä palvele ihan kaikkia. Joskus siellä on täyttä, mutta aina mahtuu hyvin tekemään. Kokemusta on melkein kaikista O:n kaupungin saleista ja pakko myöntää, että jotkin on liian täysiä. Ei aina, mutta melko usein.

Mutta jos nämä asiat häiritsee liikaa, niin sitten kannattaa mennä niille kalliimmille saleille :)

Vierailija
26/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut järjettömästi alapeukutuksia. Ensin hän kertoo, että mieleinen sali on hintava. Sen jälkeen hän paljastaa, että salin valintakriteerinä on naistensali koskapa häpeää vartaloaan nykyisessä kunnossa.

Minä haluaisin vaan tietää, mitä alapeukutettavaa näissä avautumisissa on? Molemmat mainitut ovat tunnettuja, yleisiä ongelmia eikä naistensaleja varmaan olisi olemassakaan, mikäli sekasalit olisivat kaikille ok.

Vierailija
27/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt, miksi naiset haluavat sellaiselle salille missä on pelkästään naisia.. Naisethan ne pahimpia toistensa arvostelijoita on..

Vierailija
28/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän asenne ap:ta kohtaan on niin aggressiivinen? Olisi minustakin kivaa käydä "hienolla" salilla jo aukioloaikojenkin takia, mutta hinnan ja pakkojäsenyyden takia en sitä tee. Liikun sitten muulla tavoin.

Vierailija
29/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Ovat ällöjä.

Vierailija
30/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27: Minua ei ole kukaan tuntematon nainen tullut kadulla haukkumaan rumaksi, mutta lukemattomat miehet kyllä. Kyse ei ole ollut painosta, vaan naamasta, joka ei selvästikään miellytä ja se seikka on miesten aina tuotava esille.

29

Vierailija
31/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aiemmin sekasalilla, jossa kävi vain tietyssä toimistossa työskenteleviä ihmisiä. Osa miehistä haisi niin kuvottavalle, että minun oli pakko siirtyä naisten salille.

Likaisten liikuntavaatteiden käyttäminen salilla on ala-arvoista.

Vierailija
32/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olikin kyse kuntosalilla käynnistä eikä kadulla kävelystä! Mä en ainakaan ole koskaan kuullut, että kukaan mies olisi kenellekkään salilla jotain rumaa sanonut/arvostellut.. 

Vierailija
33/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli täällä Ladyline ennen kuin konkkasi. Se oli paljon huonommin varusteltu kuin tuo kaupungin sali, jolla nyt käyn. Vapaita painoja ei ollut muuta kuin käsipainot ja 4 kg kahvakuula. Kaupungin salilta ei puutu mitään. Lisäksi se on auki 7-21. Riittää aivan hyvin kun en ole vuorotyöläinen.[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 08:50"]

Itse kans suosittelen katsomaan kaupungin/kunnan salit. Meillä kaupungin sali maksaa 40 e/kk tai 4 e/kerta. Ja siellä käy monenlaista ihmistä, kukaan ei tunnu kyttäävän toista. 

[/quote]

Paitsi että ne on tasoltaan aivan surkeita. Siellä on myös liikaa väkeä eikä se ne ole edes koskaan auki. Kuntosaliin pitää päästä 7 päivänä viikossa 24/h. Työvuoroja on erilaisia ja aina pitäisi olla mahdollisuus päästä kuntosalille

[/quote]

Vierailija
34/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32: Samoja mieheiä ne ovat.

Oletko niitä, joiden mielestä mitään ei ole tapahtunut, jos sinulle ei ole tapahtunut?

Vierailija
35/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en käynyt sekasaleilla kun se miesten tuijotus häiritsi. Lisäksi he tulivat koko ajan "neuvomaan", enkä minä ollut siellä seuraa etsimässä.

Nyt olen yli 30 ja käyn jo sekasaleilla, "neuvojat" ovat vähentyneet, tuijotus ei. Tuijotan takaisin. Jotkuthan ovat ihan sympaattisia ja tarkoittavat hyvää, mutta kyllä niitä limaisesti persettä kyylääviä on iso osa. Flirttaileva katse voi olla kivakin, mutta nuo mittailijat ällöttää.

Vierailija
36/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat salit ovat olleet sellaisia kellarisaleja, joissa isot miehet risaisissa housuissaan keskittyvät treenaamiseen ja antavat muiden myös treenata omassa rauhassa. Kierrän kaikki ketjusalit ja jäsenyydenostopakkosalit kaukaa, siellä löytyy niitä pikkutipuja jotka supsuttavat keskenään kun joku nainen erehtyy oiekasti salilla treenaamaan. Tämänhetkinen sali on sekasali, paljon vapaita painoja ja porukkaa eläkeläisistä opiskelijoihin ja siellä saa treenata ihan kivasti omassa rauhassa.

Vierailija
37/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 01:30"]

Kiitti kakkonen. Minä vaan haluaisin naiset only -salille, kun olen pullea ja häpeän itseäni.

[/quote]

Se Lady Line on se ainoa paikka, jossa sinulle ehkä naureskeltaisiin!  "Oikeille" saleille mennään treenaaman eikä katselemaan muita, niillä saat olla rauhassa. Hinta suunnilleen 20€/kk eikä saleilla ole hierovia tuoleja, infrapunasaunoja ja vinoa pinoa naistenlehtiä viemässä huomiota treeeneistä...

Vierailija
38/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:31"]

Nuorena en käynyt sekasaleilla kun se miesten tuijotus häiritsi. Lisäksi he tulivat koko ajan "neuvomaan", enkä minä ollut siellä seuraa etsimässä.

Nyt olen yli 30 ja käyn jo sekasaleilla, "neuvojat" ovat vähentyneet, tuijotus ei. Tuijotan takaisin. Jotkuthan ovat ihan sympaattisia ja tarkoittavat hyvää, mutta kyllä niitä limaisesti persettä kyylääviä on iso osa. Flirttaileva katse voi olla kivakin, mutta nuo mittailijat ällöttää.

[/quote]

Nyt taidat vähän kuvitella... :) t. helvetin hyvännäköinen, joka ei ole koskaan huomannut tuijotusta salilla (tai ehkä käyn sellaisella salilla, jossa ihmiset treenaavat tosissaan?!)

Vierailija
39/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijottamista on oikeasti, niin siitä voi ja pitää ilmoittaa henkilökunnalle. Vähemmästäkin saa porttikieltoja salille.

Vierailija
40/116 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 09:31"]

Parhaat salit ovat olleet sellaisia kellarisaleja, joissa isot miehet risaisissa housuissaan keskittyvät treenaamiseen ja antavat muiden myös treenata omassa rauhassa. Kierrän kaikki ketjusalit ja jäsenyydenostopakkosalit kaukaa, siellä löytyy niitä pikkutipuja jotka supsuttavat keskenään kun joku nainen erehtyy oiekasti salilla treenaamaan. Tämänhetkinen sali on sekasali, paljon vapaita painoja ja porukkaa eläkeläisistä opiskelijoihin ja siellä saa treenata ihan kivasti omassa rauhassa.

[/quote]

Tämä! Mun salilla käy kaikenlaista porukkaa ikivanhoista tatuoiduista painonnostajista kehonrakentajiin, bikinikilpailijoihin ja jumppaaviin äiteihin ja todellakin kaikki saavat treenata rauhassa. Paras sali! Oikeasti kokeneet harrastajat eivät tule tyrkyttämään neuvojaan, oli tyyli mikä tahansa vaan keskittyvät omiin juttuihinsa. Vaikka muuten on tosi erilaista lähtökohtaa ja tavoitteita, kaikkia näitä henkilöitä yhdistää sali ja kiinnostus urheiluun ja terveyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi