Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?
Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.
Kommentit (292)
Ei hätää ap! Sama juttu kun asiat on toisin päin eli kun nainen pettää niin miehet on aina ensimmäisenä menossa vetämään sitä toista miestä pataan vaikka se toinen mies ei edes tietäisi, että tuli sutaistua suhteessa olevaa. Tasa-arvo toteutuu tässä asiassa.
Kaipa se nyt mieskin on kovaa vauhtia menossa tempaisemaan sitä ukkoa tur piin jonka kanssa oma eukko on humpsutellut? Sen jälkeen kun eukko on saanut ympäri korvia, tietenkin.
Ajattelevat, ettei mies tietenkään olisi pettänyt ilman tuota naista... Sitä omaa miestä rakastaa kuitenkin yhä, ulkopuolista ihmistä taas on helppo vihata ja syyttää. Varsinkin jos tietää, että toinen nainen on tiennyt miehen olevan parisuhteessa.
Ei paljon kiinnosta kuka syyttää ketä. Siinä vaiheessa kun on rakastajatar, niin suhde on jo finaalissa. Yleensä rakastajattaren hankkiminen on helppo keino päästä eroon vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.
Mun tapauksessa olen reilusti vaimoa vanhempi ja lihavampi (vaimo S-kokoa, minä XL). Ei tosin tiedä meidän touhuista. Mies arvelee, että vaimo syyttäisi vain häntä, mutta enpä usko...
Aika useat miehet tykkää kun läskeiltä saa varmasti ja kilpailevat sillä kuka on pannut läskeintä ja ruminta.
Siinähän se tulikin, en "anna" kenellekään vaan saan itse, yleensä monta kertaa. :) Luulen että miehet pitävät naisista, jotka aidosti nauttivat monipuolisesta seksistä. Ehkä se hoikka vaimo on hapan pihtaaja.
Ainahan se kotona oleva vaimo on pihtari. Ja jos ei ole pihtari, on jotain muuta pielessä. Ei ota suihin, ei anna anaalia, näitähän kuulee usein esimerkkinä😆. Ja sitten se nalkuttaa tietenkin ja lihoo ja vanhenee. Kyllä syitä löytyy aina.
Mutta miksei kukaan kerro syytä sille ettei mies halua EROTA? Jos kerran se vaimo on niin kauhea ja kaikkea.
Tää on niin totta: mies pettää vaimoaan, kun se on pihtari, läski, tylsä, ruma..... mutta mies ei missään tapauksessa vaimosta eroa, koska mies on pelkuri. Kotipesää ukko ei uskalla jättää, sinne on niiiiiin turvallista palata. Miehille kotikolokulissit on tärkeä pitää pystyssä. Mies ei uskalla hypätä uuteen, eikä ikinä, ikinä vaimoaan jätä. Pelkuri.
Mä syyttäisin kyllä ihanmolempia. Paitsi jos nainen luuli mieheni olevan sinkku.
Mutta jos nainen pettää vika on aina siinä omassa miehessä jota petettiin. Ei omien korvien- tai jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa se nyt mieskin on kovaa vauhtia menossa tempaisemaan sitä ukkoa tur piin jonka kanssa oma eukko on humpsutellut? Sen jälkeen kun eukko on saanut ympäri korvia, tietenkin.
Paitsi jos niin nynny mies joka ei pärjää tappelussa naiselleen saati toiselle miehelle. Eikä ihme, että sellaista sitten nainen pettää kun on niin epämies.
Vierailija kirjoitti:
Mä syyttäisin kyllä ihanmolempia. Paitsi jos nainen luuli mieheni olevan sinkku.
Aha. Ikinä ei siis ole mitään vikaa siinä alkuperäisessä suhteessa? Jos homma olisi toiminut, niin harvemmin sitä tuohon tilanteeseen oltaisiin sitten päädytty. Tämä näyttää olevan monelle vaikea myöntää, ja lähipiirikin aina syyllistää sivusuhteen osallisia tai toista niistä.
ja kun banaani ei näytä vastaavan pääkaupunkiseudun korttelissa huutamiisi loviosoituksiin, helpompaa on on mennä esim. diskoon hakemaan paniikissa uutta banaania ongelmiinsa ja "tarpeisiin".
kun olisi voinut välttää viranomaiskäsittelyä selvittämällä jo sekoilunsa alussa häirintänsä.
tyhmä kuitenkin täydentää tyhmää,oli rahapussia enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Ikinä ei siis ole mitään vikaa siinä alkuperäisessä suhteessa? Jos homma olisi toiminut, niin harvemmin sitä tuohon tilanteeseen oltaisiin sitten päädytty. Tämä näyttää olevan monelle vaikea myöntää, ja lähipiirikin aina syyllistää sivusuhteen osallisia tai toista niistä.
Jos suhteess aon ongelmia niin ensin erotaan ja sitten vasta etsitään toinen. Ei petetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet pettää ihan vaan vaihtelun vuoksi. Ei tarvi vaikeuksiakaan olla. Pettäminen on väärin aina voi erota ensin.
Pakko kommentoida. Tuo pettävä aviomies voi olla naisen elämän rakkaus. Petetty nainen on sokissa. Petetty nainen haukkuu usein toisen naisen ja sen käräyttäjän (viestintuojan). Harva petetty pystyy siihen suositeltuun toimintatapaan: välinpitämättömyys on paras toimintatapa. Usein petetyltä menee useita vuosia toipumiseen. The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.
Mun tapauksessa olen reilusti vaimoa vanhempi ja lihavampi (vaimo S-kokoa, minä XL). Ei tosin tiedä meidän touhuista. Mies arvelee, että vaimo syyttäisi vain häntä, mutta enpä usko...
Aika useat miehet tykkää kun läskeiltä saa varmasti ja kilpailevat sillä kuka on pannut läskeintä ja ruminta.
Siinähän se tulikin, en "anna" kenellekään vaan saan itse, yleensä monta kertaa. :) Luulen että miehet pitävät naisista, jotka aidosti nauttivat monipuolisesta seksistä. Ehkä se hoikka vaimo on hapan pihtaaja.
Ainahan se kotona oleva vaimo on pihtari. Ja jos ei ole pihtari, on jotain muuta pielessä. Ei ota suihin, ei anna anaalia, näitähän kuulee usein esimerkkinä😆. Ja sitten se nalkuttaa tietenkin ja lihoo ja vanhenee. Kyllä syitä löytyy aina.
Mutta miksei kukaan kerro syytä sille ettei mies halua EROTA? Jos kerran se vaimo on niin kauhea ja kaikkea.Tää on niin totta: mies pettää vaimoaan, kun se on pihtari, läski, tylsä, ruma..... mutta mies ei missään tapauksessa vaimosta eroa, koska mies on pelkuri. Kotipesää ukko ei uskalla jättää, sinne on niiiiiin turvallista palata. Miehille kotikolokulissit on tärkeä pitää pystyssä. Mies ei uskalla hypätä uuteen, eikä ikinä, ikinä vaimoaan jätä. Pelkuri.
😂 Vitsi sä oot rohkea. Rohkeasti uskallat odottaa, että mies jättää eli tekee kaiken työn siinäkin asiassa. Rohkeasti uskallat syyttää kaikkia muita kuin itseäsi. Rohkeasti uskallat kirjoittaa anonyymisti tänne palstalle. Sä et ainakaan ole mikään pelkuri. On tainnut pelkuri joskus hurmata sut ja pettää kun noin kovat angstit.
Moni täällä kuvittelee, että sinkku-naiset ehdoin tahdoin etsivät ja viettelevät varattuja miehiä. Voi käydä myös niin, että sinkku ja varattu (onneton) mies tapaavat sattumalta ja sitten rakastuvat. Asiahan on niin, että onnellisessa parisuhteessa oleva ei yleensä rakastu toiseen. Ketä tuossa siis voi syyttää. Tietenkin nainen syyttää sitä toista naista, koska koskee liikaa ajatella, että oma mies rakastui toiseen, mikä tarkoittaa sitä, että sen avioliiton tunneside on hävinnyt. Ihan kaikki ymmärtävät, että kun kaksi ihmistä himoitsee ja rakastaa toisiaan, siihen väliin ei muita tule, eikä mahdu. Jos tulee ja mahtuu, jotain on siinä suhteessa vialla.
Nämä pettämisketjut sen aina osoittavat, vaikka seksin merkitystä pyritään vähättelemään: seksi on edelleen kaikista merkityksellisin asia elämässä ja se ohjaa päätöksentekoa elämän suurissa ja pienissä asioissa.
”Olet tuikannut sitä.” En ajattele mitään, vaan lähdöt samantien. Näin iso valtako seksillä on?
Koska Chadejä on harvassa ja niitä potetniaalisia sivupanoja on näille halutuimmille miehille paljon. Nainen ennemmin syyttää toista naista kuin menettää ykköspaikkansa Chadin haaremissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat helvetin tyhmiä typeryksiä. Mies pettää aina mutta miestähän ei koskaan syytetä mistään.
Juu, ei koskaan. KOS-KAAN.
Kumman valitset: kaikesta nalkuttavan ja palveluita vaativan homssuisen akan vai buduaarissaan odottavan itseään kaunistaneen halukkaan naisen?
Ehkä sen ensimmäisen