Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.

Vierailija
03.08.2021 |

Ikä ja sukupuoli olis kivat kuulla.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokkakaveri, kollega ja vaimo. Siis kolme.

Kannattiko julkaista… oikeasti

Onneksi sä ja mä osataan sentään harkita, että milloin viestin lähettämisestä on hyötyä!

Hyötyä? Vauva.fi saitista hyötyä ….. buuuaaahhh.

Kun hyötymistarkoituksessa teen jotakin, aloitan menemällä töihin. Se on vastikkeellista toimintaa.

Vierailija
62/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 yhdyntäkumppania, joista vain 1 yhden illan juttu. Toisessa ääripäässä 20 vuoden suhde. M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73

Omituista, ettei sinulle ole 50 vuoden aikana selvinnyt onko kumppanisi nainen vai mies.

Vierailija
64/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe.  Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia.  M64

Vierailija
65/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntään jos rajataan, niin pyöreä 0 :D

Vierailija
66/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe.  Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia.  M64

Miksi ihmeessä et tunnusta?

Vierailija
67/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 miehellä yli 200.

Vierailija
68/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

N50

Vierailija
69/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

N26

Vierailija
70/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et tunnusta?

Hän on oli ja on ollut siinä luulossa, että olin bilettäessä saanut pillua.  No en ollut. Existä ei ollut puhetta, muuta kuin vähän hänen historiastaan. En kertonut, koska hän olisi saanut pelätä, että sorrun ennen pitkään vieraisiin. On riittänyt, että olen itse pelännyt koko ikäni.  Oma pää on onneksi kestänyt eikä seireenien kutsu ei ole tehonnut. Onneksi on riittänyt rakkautta ja seksiä  joten alan olemaan jo kuivilla.  Yhdyntöjä on varmasti ollut enemmän nyt, kuin vaihtamalla naisia ja metsästämällä uusia.  Tottunut siihen, että seksi  on rakastelua ja on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä. 

Elänyt onnellisten tähtien alla koko ikäni. Näin ei aina ole ollut tutuilla tai kavereilla, saati täältä tarinoita lukiessa. Elämä on valintoja ja huonomminkin olisi voinut käydä.

Vierailija
71/106 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies, 43 vee. Parisuhdetta takana hyvän matkaa kolmatta vuosikymmentä.

Vierailija
72/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-100

M60

Desimaalivirhe…. Piti olla 8-10. Tai noh. 0,8-1,0

Sinänsä ihan sama minulle mitä ajattelet(te), mutta ihan vaan huomiona että minulla on seksielämää takana noin 45 vuotta, joten en ainakaan itse osaa pitää tuota lukua kovinkaan erikoisena. Monta vaihetta on ollut, tähän ikään, ja joskus on ollut seksiä hyvinkin aktiivisesti, joskus olen ollut pitkässä parisuhteessa tai on ollut muuten vaan rauhallisempaa. En usko että olen kovinkaan poikkeuksellinen, varsinkaan nykyisen nettideittailun aikakaudella. Toisaalta, olen aina pitänyt naisista ja olen aina saanut heihin melko helposti kontaktin. Tiedä sitten, kukin taaplaa tavallaan.

Kokonaan toinen asia on se, olenko ollut naisten kanssa onnellinen. Monta kertaa olen ollut kateellinen tuttaville joilla on paljon rauhallisempi naismaailma, mutta pysyvä ja stabiili suhde, että ei se seksipartnereiden määrä kyllä kerro juuri mitään. Minun historiaani on sattuma vaikuttanut vähintään yhtä paljon kuin omat valinnat. Sellaista elämä taitaa olla.  Naiset ovat ihania.

Vierailija
73/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.

M50

Vierailija
74/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 250.

Vierailija
75/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M75. Naispartnereita tähän mennessä noin 25, joista yhden yön juttuja noin 15. En mene sänkyyn kuin ajatuksella, että tästä tulee vakisuhde. Mutta jompikumpi on pistänyt pelin poikki yhden yön jälkeen. Yli 20 yötä olen ollut viiden naisen kanssa. Ja kahden kanssa yli 4000 yötä. Miessuhteita ei vielä ole ollut.

Niitä keskiarvotilastoja mies-ja naispanoista ihmettelen. Oikean luvunhan saa vasta kuolinvuoteella, ei ennen.

Vierailija
76/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty missään tapauksessa sanomaan tarkkaa lukua mutta yli 2000 on aivan varmasti ollut.

M58.

Vierailija
77/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutisenkymmentä. Eron jälkeen elin villejä vuosia, jolloin tuo lukumäärä kertyi. Nyt vakiintunut ja aviossa.

M58

Vierailija
78/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 mieskumppania. Näistä neljän kanssa olen tai olen ollut parisuhteessa, yksi oli eron jälkeinen säätö.

N36

Vierailija
79/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntään jos rajataan, niin pyöreä 0 :D

Sama.

T. Lesbo.

Vierailija
80/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty missään tapauksessa sanomaan tarkkaa lukua mutta yli 2000 on aivan varmasti ollut.

M58.

Polkupyörääjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi