Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.
Kommentit (106)
5 yhdyntäkumppania, joista vain 1 yhden illan juttu. Toisessa ääripäässä 20 vuoden suhde. M42
Vierailija kirjoitti:
Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73
Omituista, ettei sinulle ole 50 vuoden aikana selvinnyt onko kumppanisi nainen vai mies.
Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe. Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia. M64
Yhdyntään jos rajataan, niin pyöreä 0 :D
Vierailija kirjoitti:
Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe. Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia. M64
Miksi ihmeessä et tunnusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et tunnusta?
Hän on oli ja on ollut siinä luulossa, että olin bilettäessä saanut pillua. No en ollut. Existä ei ollut puhetta, muuta kuin vähän hänen historiastaan. En kertonut, koska hän olisi saanut pelätä, että sorrun ennen pitkään vieraisiin. On riittänyt, että olen itse pelännyt koko ikäni. Oma pää on onneksi kestänyt eikä seireenien kutsu ei ole tehonnut. Onneksi on riittänyt rakkautta ja seksiä joten alan olemaan jo kuivilla. Yhdyntöjä on varmasti ollut enemmän nyt, kuin vaihtamalla naisia ja metsästämällä uusia. Tottunut siihen, että seksi on rakastelua ja on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä.
Elänyt onnellisten tähtien alla koko ikäni. Näin ei aina ole ollut tutuilla tai kavereilla, saati täältä tarinoita lukiessa. Elämä on valintoja ja huonomminkin olisi voinut käydä.
1. Mies, 43 vee. Parisuhdetta takana hyvän matkaa kolmatta vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-100
M60
Desimaalivirhe…. Piti olla 8-10. Tai noh. 0,8-1,0
Sinänsä ihan sama minulle mitä ajattelet(te), mutta ihan vaan huomiona että minulla on seksielämää takana noin 45 vuotta, joten en ainakaan itse osaa pitää tuota lukua kovinkaan erikoisena. Monta vaihetta on ollut, tähän ikään, ja joskus on ollut seksiä hyvinkin aktiivisesti, joskus olen ollut pitkässä parisuhteessa tai on ollut muuten vaan rauhallisempaa. En usko että olen kovinkaan poikkeuksellinen, varsinkaan nykyisen nettideittailun aikakaudella. Toisaalta, olen aina pitänyt naisista ja olen aina saanut heihin melko helposti kontaktin. Tiedä sitten, kukin taaplaa tavallaan.
Kokonaan toinen asia on se, olenko ollut naisten kanssa onnellinen. Monta kertaa olen ollut kateellinen tuttaville joilla on paljon rauhallisempi naismaailma, mutta pysyvä ja stabiili suhde, että ei se seksipartnereiden määrä kyllä kerro juuri mitään. Minun historiaani on sattuma vaikuttanut vähintään yhtä paljon kuin omat valinnat. Sellaista elämä taitaa olla. Naiset ovat ihania.
M75. Naispartnereita tähän mennessä noin 25, joista yhden yön juttuja noin 15. En mene sänkyyn kuin ajatuksella, että tästä tulee vakisuhde. Mutta jompikumpi on pistänyt pelin poikki yhden yön jälkeen. Yli 20 yötä olen ollut viiden naisen kanssa. Ja kahden kanssa yli 4000 yötä. Miessuhteita ei vielä ole ollut.
Niitä keskiarvotilastoja mies-ja naispanoista ihmettelen. Oikean luvunhan saa vasta kuolinvuoteella, ei ennen.
En pysty missään tapauksessa sanomaan tarkkaa lukua mutta yli 2000 on aivan varmasti ollut.
M58.
Kuutisenkymmentä. Eron jälkeen elin villejä vuosia, jolloin tuo lukumäärä kertyi. Nyt vakiintunut ja aviossa.
M58
5 mieskumppania. Näistä neljän kanssa olen tai olen ollut parisuhteessa, yksi oli eron jälkeinen säätö.
N36
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntään jos rajataan, niin pyöreä 0 :D
Sama.
T. Lesbo.
Vierailija kirjoitti:
En pysty missään tapauksessa sanomaan tarkkaa lukua mutta yli 2000 on aivan varmasti ollut.
M58.
Polkupyörääjä!
Hyötyä? Vauva.fi saitista hyötyä ….. buuuaaahhh.
Kun hyötymistarkoituksessa teen jotakin, aloitan menemällä töihin. Se on vastikkeellista toimintaa.