Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.

Vierailija
03.08.2021 |

Ikä ja sukupuoli olis kivat kuulla.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 45v

32 eri miestä olut sisässä.

Samalla kertaa vuoteessa kerran kolme miestä. Kaksi kimppaa.

Naimisissa onnellisesti.

Vierailija
82/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35. M58

Vierailija
84/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-100

M60

Desimaalivirhe…. Piti olla 8-10. Tai noh. 0,8-1,0

Sinänsä ihan sama minulle mitä ajattelet(te), mutta ihan vaan huomiona että minulla on seksielämää takana noin 45 vuotta, joten en ainakaan itse osaa pitää tuota lukua kovinkaan erikoisena. Monta vaihetta on ollut, tähän ikään, ja joskus on ollut seksiä hyvinkin aktiivisesti, joskus olen ollut pitkässä parisuhteessa tai on ollut muuten vaan rauhallisempaa. En usko että olen kovinkaan poikkeuksellinen, varsinkaan nykyisen nettideittailun aikakaudella. Toisaalta, olen aina pitänyt naisista ja olen aina saanut heihin melko helposti kontaktin. Tiedä sitten, kukin taaplaa tavallaan.

Kokonaan toinen asia on se, olenko ollut naisten kanssa onnellinen. Monta kertaa olen ollut kateellinen tuttaville joilla on paljon rauhallisempi naismaailma, mutta pysyvä ja stabiili suhde, että ei se seksipartnereiden määrä kyllä kerro juuri mitään. Minun historiaani on sattuma vaikuttanut vähintään yhtä paljon kuin omat valinnat. Sellaista elämä taitaa olla.  Naiset ovat ihania.

Tässä se juju ehkä piilee. Kuka nainen haluaa miehen jolla monta s kymppania ja ajatus että kaikki naiset ovat ihania. Ei siinä tee mieli sellaisen miehen kanssa stabiilia suhdetta perustaa. Olet vain yksi muiden ihanien naisien joukossa.

Vierailija
85/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe.  Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia.  M64

Miksi ihmeessä et tunnusta?

Hän on oli ja on ollut siinä luulossa, että olin bilettäessä saanut pillua.  No en ollut. Existä ei ollut puhetta, muuta kuin vähän hänen historiastaan. En kertonut, koska hän olisi saanut pelätä, että sorrun ennen pitkään vieraisiin. On riittänyt, että olen itse pelännyt koko ikäni.  Oma pää on onneksi kestänyt eikä seireenien kutsu ei ole tehonnut. Onneksi on riittänyt rakkautta ja seksiä  joten alan olemaan jo kuivilla.  Yhdyntöjä on varmasti ollut enemmän nyt, kuin vaihtamalla naisia ja metsästämällä uusia.  Tottunut siihen, että seksi  on rakastelua ja on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä. 

Elänyt onnellisten tähtien alla koko ikäni. Näin ei aina ole ollut tutuilla tai kavereilla, saati täältä tarinoita lukiessa. Elämä on valintoja ja huonomminkin olisi voinut käydä.

Olen eri, mutta tuollainen epärehellisyys olisi minulle kyllä lähes pettämisen veroinen ongelma. En ymmärrä miksi aviopuolisoiden pitäisi pimittää toisiltaan tuollaisia asioita. Tavallaan ymmärrän paremmin jopa pettämisestä valehtelun, koska siihen on sentään hyvä syy, tieto että suhde katkeaisi jos tunnustaa. Mutta tuollainen täysin turha salailu ja epärehellisyys? Tulisi mieleen, että mistä kaikesta muusta tuo valehtelee. Jokainen voi joskus valehdella hyvästä syystä, mutta tarpeeton hupivalehtelu/-epärehellisyys on kyllä usein patologisen valehtelijan merkki. Saadaan kiksit siitä ettei toinen tiedä jotain. Yök.

Vierailija
86/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 tuli täyteen viime viikolla. Viimeiset 16 aviossa, jonka aika 12 muuta kuin oma mies. Ikähaitari on ollut 18v nuorempi ja 29 v vanhempi. Eikä tietenkään saa unohtaa 3 ihanaa naiskokeilua...

Vierailija
87/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja naisia jotain kymmeniä miehiä. Vaimolla olen nähnyt ainakin sata miestä.

Vierailija
88/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Aloitimme yhdynnät 2kk seurustelun jälkeen 1976. Tyttöystävä olisi halunnut vähän aikaisemmin mutta vedätin tahallani, jotta tekisin hyvän vaikutuksen ja hän kävisi tarpeeksi kuumana. Näin kävikin paitsi että vaikutus oli vähän liian pysyvä. Tuli arviointivirhe.  Vieläkin vaimon kanssa naidaan säännöllisesti. Koskaan en ole vaimolle tunnustanut, että hän on esimmäinen, enkä tunnusta. Hänellä oli ollut useampia.  M64

Miksi ihmeessä et tunnusta?

Hän on oli ja on ollut siinä luulossa, että olin bilettäessä saanut pillua.  No en ollut. Existä ei ollut puhetta, muuta kuin vähän hänen historiastaan. En kertonut, koska hän olisi saanut pelätä, että sorrun ennen pitkään vieraisiin. On riittänyt, että olen itse pelännyt koko ikäni.  Oma pää on onneksi kestänyt eikä seireenien kutsu ei ole tehonnut. Onneksi on riittänyt rakkautta ja seksiä  joten alan olemaan jo kuivilla.  Yhdyntöjä on varmasti ollut enemmän nyt, kuin vaihtamalla naisia ja metsästämällä uusia.  Tottunut siihen, että seksi  on rakastelua ja on enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä. 

Elänyt onnellisten tähtien alla koko ikäni. Näin ei aina ole ollut tutuilla tai kavereilla, saati täältä tarinoita lukiessa. Elämä on valintoja ja huonomminkin olisi voinut käydä.

Olen eri, mutta tuollainen epärehellisyys olisi minulle kyllä lähes pettämisen veroinen ongelma. En ymmärrä miksi aviopuolisoiden pitäisi pimittää toisiltaan tuollaisia asioita. Tavallaan ymmärrän paremmin jopa pettämisestä valehtelun, koska siihen on sentään hyvä syy, tieto että suhde katkeaisi jos tunnustaa. Mutta tuollainen täysin turha salailu ja epärehellisyys? Tulisi mieleen, että mistä kaikesta muusta tuo valehtelee. Jokainen voi joskus valehdella hyvästä syystä, mutta tarpeeton hupivalehtelu/-epärehellisyys on kyllä usein patologisen valehtelijan merkki. Saadaan kiksit siitä ettei toinen tiedä jotain. Yök.

Mitä mussutat. Mikä ihmeen epärehellisyys.  Miten kummankaan vanhempi historia liittyy miteenkään meidän nykyiseen parisuhteeseen. Ei mitenkään. En ole vaimon kanssa keskustellut tai kysellyt mitään hänen edellisistä suhteistaan tai tapahtumista. Ihan on itse jotain joskus maininnut. Ei kiinnostanut suhteen alussa eikä voisi vähempää kiinnostaa vieläkään.  Vaimo ei ole myöskään koskaan kysynyt mitään minun tyttöystävistä tai mitä olin puuhaillut tyttöjen kanssa. Ei ole häntä kiinnostanut pätkääkään minun menneisyyteni naisten kanssa.  Heti parisuhteen alussa karistimme vanhat pölyt jaloista ja jäi vanhat kaveritkin enemmän tai vähemmän sivummalle. 

Vierailija
89/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 miestä, mutta miten ihmeessä minä naiset ilmoitan jos rajataan yhdyntään? Toisen naisen kanssa strappäri? Jos kuitenkin seksikin on kelvollinen tähän listaan, niin 17 miehen lisäksi 9 naista.

N36

Vierailija
90/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mussutat. Mikä ihmeen epärehellisyys.  Miten kummankaan vanhempi historia liittyy miteenkään meidän nykyiseen parisuhteeseen. Ei mitenkään. En ole vaimon kanssa keskustellut tai kysellyt mitään hänen edellisistä suhteistaan tai tapahtumista. Ihan on itse jotain joskus maininnut. Ei kiinnostanut suhteen alussa eikä voisi vähempää kiinnostaa vieläkään.  Vaimo ei ole myöskään koskaan kysynyt mitään minun tyttöystävistä tai mitä olin puuhaillut tyttöjen kanssa. Ei ole häntä kiinnostanut pätkääkään minun menneisyyteni naisten kanssa.  Heti parisuhteen alussa karistimme vanhat pölyt jaloista ja jäi vanhat kaveritkin enemmän tai vähemmän sivummalle. 

Jos näin, me mentiin yhteen 80-luvun lopulla ja silloinen neiti oli yhjelmatoimistossa duunissa, missä muusikkoja pörräsi, neidillä taisi olla vientiä, en kysellyt ja hän oli käynyt  Nykissä(silloin se ei ollut jokapäiväistä) kertoi olleensa afromiehen kanssa, myönnän että se kiihoitti minua. On rouva vähän kertonut ohjematoimistovuosistaan(kuuntelisin enenmänkin), mutta on minullakin oma sekoillun vuodet. 

Vierailija
91/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kpl naisia

M50+

Pitkiä suhteita, pitkiä selibaatteja mahtuu vuosiin.

Vierailija
92/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä

Nainen, 33 v.

Vierailija
93/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kpl. N53

Vierailija
94/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 n38

Vierailija
95/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100 reippaasti. Vaimollani ennen minua 1 säätö. Alussa kun tiesin vaimoni kautta rantain että aika viaton on, en koskaan kertonut asiasta ja suorastaan kaunistelin totuutta. Alkuun piti vaimonkin olla muutaman kerran juttu, mutta vei jalat totaalisesti alta ja rakastuin. Vaimo löysi vanhan "listani". Se paskamyrsky oli jäätävä. Kokee (oikeutetusti) että huijasin häntä. Hänen elämän katsomuksensa on aika eri luokkaa omani kanssa kyseisessä asiassa ja kokee että häntä huijattu. No, asia jota en tässä keississä ymmärrä on se, että jos 13 vuoden avioliiton jälkeen tuollainen haittaa niin missä menee vikaan? Sama mies minä olen kuin olin vuosi sitten. Ei ne oikeat vanhat panot miestä muuta. Vaimo näkee asian eri tavalla. Tätä aihetta on nyt vatvottu kohta 3kk.

Vierailija
96/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 100 reippaasti. Vaimollani ennen minua 1 säätö. Alussa kun tiesin vaimoni kautta rantain että aika viaton on, en koskaan kertonut asiasta ja suorastaan kaunistelin totuutta. Alkuun piti vaimonkin olla muutaman kerran juttu, mutta vei jalat totaalisesti alta ja rakastuin. Vaimo löysi vanhan "listani". Se paskamyrsky oli jäätävä. Kokee (oikeutetusti) että huijasin häntä. Hänen elämän katsomuksensa on aika eri luokkaa omani kanssa kyseisessä asiassa ja kokee että häntä huijattu. No, asia jota en tässä keississä ymmärrä on se, että jos 13 vuoden avioliiton jälkeen tuollainen haittaa niin missä menee vikaan? Sama mies minä olen kuin olin vuosi sitten. Ei ne oikeat vanhat panot miestä muuta. Vaimo näkee asian eri tavalla. Tätä aihetta on nyt vatvottu kohta 3kk.

Ymmärrän vaimoasi, todellakin. Ei ne vanhat panot miestä muuta, sepä se. Vaimosi ehkä luuli menneensä eri miehen kanssa naimisiin? Vielä listatkin jäljellä? Te ympäriinsä paneskelijat, niin miehet kuin naisetkin, ette tämän asian merkitystä näytä tajuavan, joku sokea piste varmaan. Reilua olisi, että näissä asioissa saman kaltaiset löytäisivät toisensa ja pariutuisivat, mutta ei oikein näytä reaalimaailmassa onnistuvan. Sen kokeneemman on helppo vähätellä asiaa, mutta kokemattomalle voi olla äärimmäisen rankka juttu.

Vierailija
97/106 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

50 tuli täyteen viime viikolla. Viimeiset 16 aviossa, jonka aika 12 muuta kuin oma mies. Ikähaitari on ollut 18v nuorempi ja 29 v vanhempi. Eikä tietenkään saa unohtaa 3 ihanaa naiskokeilua...

Et sovi avioon. Olet täysin paatunut pettäjä. Toivottavasti miehesi pettää myös Sinua.

Vierailija
98/106 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 56v ja olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen.

Partnereita on kertynyt laskujeni mukaan jonkun verran yli 400 kaikki naisia.

10 viime vuotta onnellisesti naimisissa ja sinä aikana ei vaimon lisäksi ole muita ollut.

Vierailija
99/106 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v mies ja yhdyntäkumppaneita noin 90. Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, joten en ymmärrä miksi vain ne lasketaan. Kaikki noin 120. Oloni on ristiriitainen luvustani. Tähänhän meitä kannustetaan, mutta ei silti tunnu ihan oikealta.

Vierailija
100/106 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mut yli 50. M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä