Kannataako kertoi henkilölle, jos on nähnyt hänesta seksuaalissävytteistä unta?
muutamasta naisesta, lähinnä nykyisistä ja enstisitä työkavereista. he kaikki ovat naimisissa ja perheellisiä, mutta kannattaako kertoa? Ja miten saa tietää, onko joku nähnyt minusta vastaavanlaista unta?
Kommentit (10)
Ei kannata kertoa. Minulle työkaveri kertoi ja koin vastenmielisenä häirintänä, tein siitä ilmoituksen esimiehelle.
Mistä aa tietää, onko joku ajatellut minusta seksuaalisia fantasioita?`Pitääkö tehdä päivitys faceen ja pyytää kertomaan yv:llä?
Kerro niiden miehille, voivat tulla mustasuccaisixi.
Minä olen ainakin nähnyt seksiunia niin oudoista henkilöistä, ettei sillä ole mitään tekemistä todellisuuden ja omien toiveiden kanssa. Älä kerro.
Mikä siinä kertomisessa olisi sitten pointtina? Kokeilla, jos sitä vaikka lohkeaisi ihan oikeastikin?
Jos joku onkin nähnyt unta, että sinä saat miesopettajan karttakepistä selkäsaunan. Mikä olisi unen tulkinta?
Ei kannata kertoa. Sigmund Freudin Unien tulkinta -kirjan mukaan unet ovat toiveiden täyttymistä. Jos kertoisit unesta, sinä siis kertoisit kyseisille henkilöille, että haluat olla heidän kanssaan.
Ei kannata kertoa. Älä kerro myöskään äidillesi.