Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.
Kommentit (106)
Ehkä 300, en oo pitäny kirjaa mutta niillämain. Eikä oo mielestäni paljon, n 30v pannu ja seurustelut aina alta vuosi. Mies ikää 45, ja jos löyän vastaavan naisen luku ei haittaa
Meillä on täällä joku pikkunäsis mukana, kiva.
Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73
Vierailija kirjoitti:
Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73
Onnea Teille! Ihanaa kuulla.
Rajataan yhdyntään? Eli nykyinen kumppanini ei ole seksipartneri, vaikka seurustelumme aikana ollaan lukuisia orgasmeja toisillemme annettu? Ok. Sillä laskukaavalla sitten kolme.
Vierailija kirjoitti:
Rajataan yhdyntään? Eli nykyinen kumppanini ei ole seksipartneri, vaikka seurustelumme aikana ollaan lukuisia orgasmeja toisillemme annettu? Ok. Sillä laskukaavalla sitten kolme.
Juu monillakin seksiä montaakin lajia, myös itsellä, Mutta olis vaikea vetää raja sitten siihen mikä se olis ollut, mietin kyllä tuota olen siis AP. Oikeastaan oliskin pitän laitta vaikka se orgasmi hiine rajaksi, sillä olen sitä mieltä, että seksiä on hyvin monta erilaista tapaa harjoittaa, ja se yhdyntä vain yksi pieni osa siitä.'Olet siis oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu monillakin seksiä montaakin lajia, myös itsellä, Mutta olis vaikea vetää raja sitten siihen mikä se olis ollut, mietin kyllä tuota olen siis AP. Oikeastaan oliskin pitän laitta vaikka se orgasmi hiine rajaksi, sillä olen sitä mieltä, että seksiä on hyvin monta erilaista tapaa harjoittaa, ja se yhdyntä vain yksi pieni osa siitä.'Olet siis oikeassa!
Olen eri, mutta tuli mieleen että tuolla laskutavallahan naisten välinen seksi ei ole seksiä lainkaan. Tosin määritelmästä riippuen ei taida olla miestenkään välinen, ainakin välillä kuulee yhdyntää käytettävän synonyyminä nimenomaan peniksen laitolle emättimeen ja anaaliyhdyntä on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tuli mieleen että tuolla laskutavallahan naisten välinen seksi ei ole seksiä lainkaan. Tosin määritelmästä riippuen ei taida olla miestenkään välinen, ainakin välillä kuulee yhdyntää käytettävän synonyyminä nimenomaan peniksen laitolle emättimeen ja anaaliyhdyntä on sitten erikseen.
Juuri tuossa kirjoitinkin edellä että huono oli tuo valinat, mutta kaikkia kohtia e tajunnut laittaa. Se orgasmi olis ollut paras varmaan. Tai sitten joku muu... vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
1, N33
1, M48 (vaimoni)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä!
No ei ole söpöä, van seksikästä!
Ehkä 60-70 yhdyntäkeskeistä. Luku nousisi jonkin verran suikkareista tms seksuaalista jutuista. Maksullisia en ole koskaan käyttänyt.
M42
Nainen 53v
1. Mieheni 31v nyt. Yhdessä.
3. Ja kaikki suomenruotsalaisia naisia.
15-vuotiaasta alkaen yhtä ja samaa satoja kertoja.
N30
Millä kielellä? Metrin lyhenne on Suomessa m