Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.

Vierailija
03.08.2021 |

Ikä ja sukupuoli olis kivat kuulla.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M on metrin merkki

Millä kielellä? Metrin lyhenne on Suomessa m

22/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 300, en oo pitäny kirjaa mutta niillämain. Eikä oo mielestäni paljon, n 30v pannu ja seurustelut aina alta vuosi. Mies ikää 45, ja jos löyän vastaavan naisen luku ei haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste puuttuu lopusta.

Vierailija
24/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä joku pikkunäsis mukana, kiva.

Vierailija
25/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Vierailija
26/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73

Vierailija
27/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kumppani . Naisoletettu. Yhdynnät aloitimme 3 v seurustelun jälkeen elokuussa 1971, siis tasan 50 vuotta sitten. Jatkamme edelleen. M73

Onnea Teille! Ihanaa kuulla.

Vierailija
28/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajataan yhdyntään? Eli nykyinen kumppanini ei ole seksipartneri, vaikka seurustelumme aikana ollaan lukuisia orgasmeja toisillemme annettu? Ok. Sillä laskukaavalla sitten kolme.

Vierailija
29/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajataan yhdyntään? Eli nykyinen kumppanini ei ole seksipartneri, vaikka seurustelumme aikana ollaan lukuisia orgasmeja toisillemme annettu? Ok. Sillä laskukaavalla sitten kolme.

Juu monillakin seksiä montaakin lajia, myös itsellä, Mutta olis vaikea vetää raja sitten siihen mikä se olis ollut, mietin kyllä tuota olen siis AP. Oikeastaan oliskin pitän laitta vaikka se orgasmi hiine rajaksi, sillä olen sitä mieltä, että seksiä on hyvin monta erilaista tapaa harjoittaa, ja se yhdyntä vain yksi pieni osa siitä.'Olet siis oikeassa!

Vierailija
30/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä!

Vierailija
31/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu monillakin seksiä montaakin lajia, myös itsellä, Mutta olis vaikea vetää raja sitten siihen mikä se olis ollut, mietin kyllä tuota olen siis AP. Oikeastaan oliskin pitän laitta vaikka se orgasmi hiine rajaksi, sillä olen sitä mieltä, että seksiä on hyvin monta erilaista tapaa harjoittaa, ja se yhdyntä vain yksi pieni osa siitä.'Olet siis oikeassa!

Olen eri, mutta tuli mieleen että tuolla laskutavallahan naisten välinen seksi ei ole seksiä lainkaan. Tosin määritelmästä riippuen ei taida olla miestenkään välinen, ainakin välillä kuulee yhdyntää käytettävän synonyyminä nimenomaan peniksen laitolle emättimeen ja anaaliyhdyntä on sitten erikseen.

Vierailija
32/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tuli mieleen että tuolla laskutavallahan naisten välinen seksi ei ole seksiä lainkaan. Tosin määritelmästä riippuen ei taida olla miestenkään välinen, ainakin välillä kuulee yhdyntää käytettävän synonyyminä nimenomaan peniksen laitolle emättimeen ja anaaliyhdyntä on sitten erikseen.

Juuri tuossa kirjoitinkin edellä että huono oli tuo valinat, mutta kaikkia kohtia e tajunnut laittaa. Se orgasmi olis ollut paras varmaan. Tai sitten joku muu... vaikeeta.

Vierailija
33/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, N33

Vierailija
34/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, N33

1, M48 (vaimoni)

Vierailija
35/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä!

No ei ole söpöä, van seksikästä!

Vierailija
36/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 60-70 yhdyntäkeskeistä. Luku nousisi jonkin verran suikkareista tms seksuaalista jutuista. Maksullisia en ole koskaan käyttänyt.

M42

Vierailija
37/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 53v

1. Mieheni 31v nyt. Yhdessä.

Vierailija
38/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, N 42

Vierailija
39/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Ja kaikki suomenruotsalaisia naisia.

Vierailija
40/106 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaasta alkaen yhtä ja samaa satoja kertoja.

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi