Kuinka monta seksipartneria ollut elämässä? Jos rajataan se siihen yhdyntään.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Yli 100 reippaasti. Vaimollani ennen minua 1 säätö. Alussa kun tiesin vaimoni kautta rantain että aika viaton on, en koskaan kertonut asiasta ja suorastaan kaunistelin totuutta. Alkuun piti vaimonkin olla muutaman kerran juttu, mutta vei jalat totaalisesti alta ja rakastuin. Vaimo löysi vanhan "listani". Se paskamyrsky oli jäätävä. Kokee (oikeutetusti) että huijasin häntä. Hänen elämän katsomuksensa on aika eri luokkaa omani kanssa kyseisessä asiassa ja kokee että häntä huijattu. No, asia jota en tässä keississä ymmärrä on se, että jos 13 vuoden avioliiton jälkeen tuollainen haittaa niin missä menee vikaan? Sama mies minä olen kuin olin vuosi sitten. Ei ne oikeat vanhat panot miestä muuta. Vaimo näkee asian eri tavalla. Tätä aihetta on nyt vatvottu kohta 3kk.
Olet pimittänyt vaimoltasi 13 vuotta sellaista asiaa, jonka tiesit vaikuttavan olennaisesti hänen näkemykseensä sinusta ja suhteestanne. Olet riistänyt häneltä oikeuden päättää itse. Ei sinulla ollut mitään oikeutta päättää, että vaimosi arvot ja parinvalintaperusteet on vääriä. Tuo on pahempaa kuin pettäminen. Toivon että hän tajuaa antaa sinulle kenkää. Kaikki mokaa, mutta se ettei vielä kiinni jäätyäänkään tajua mikä meni pieleen ja edelleen vähättelee tekoaan on kyllä täysin paatuneen ihmisen merkki. Eihän se rehellisyys merkitse sinulle edelleenkään mitään. Jos merkkaisi, sinä ymmärtäisit miksi vaimosi on vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 100 reippaasti. Vaimollani ennen minua 1 säätö. Alussa kun tiesin vaimoni kautta rantain että aika viaton on, en koskaan kertonut asiasta ja suorastaan kaunistelin totuutta. Alkuun piti vaimonkin olla muutaman kerran juttu, mutta vei jalat totaalisesti alta ja rakastuin. Vaimo löysi vanhan "listani". Se paskamyrsky oli jäätävä. Kokee (oikeutetusti) että huijasin häntä. Hänen elämän katsomuksensa on aika eri luokkaa omani kanssa kyseisessä asiassa ja kokee että häntä huijattu. No, asia jota en tässä keississä ymmärrä on se, että jos 13 vuoden avioliiton jälkeen tuollainen haittaa niin missä menee vikaan? Sama mies minä olen kuin olin vuosi sitten. Ei ne oikeat vanhat panot miestä muuta. Vaimo näkee asian eri tavalla. Tätä aihetta on nyt vatvottu kohta 3kk.
Ymmärrän vaimoasi, todellakin. Ei ne vanhat panot miestä muuta, sepä se. Vaimosi ehkä luuli menneensä eri miehen kanssa naimisiin? Vielä listatkin jäljellä? Te ympäriinsä paneskelijat, niin miehet kuin naisetkin, ette tämän asian merkitystä näytä tajuavan, joku sokea piste varmaan. Reilua olisi, että näissä asioissa saman kaltaiset löytäisivät toisensa ja pariutuisivat, mutta ei oikein näytä reaalimaailmassa onnistuvan. Sen kokeneemman on helppo vähätellä asiaa, mutta kokemattomalle voi olla äärimmäisen rankka juttu.
Minusta se kokemusero taas on sivuseikka. Olennaista on se, että puoliso on tietoisesti ja tahallisesti ollut epärehellinen asiassa jonka tietää toiselle tärkeäksi.
Olen 45v mies ja seksipartnereita on ollut n.10kpl.
Olen tosin ollut pitkään naimisissa. Vaimolla taas oli ollut 2kpl miehiä ennen minua.
Lukumäärällähän ei ole väliä. Pikapano satunnaisen naisen kanssa on aika eri kuin 10 kertaa seksiä naisen kanssa johon on ihastunut.
Olen pannut 20 naista. Olen 50 vuotias mies.
Kuka kannustaa? Mutta minäkin pidän seksinä muutakin kivaa kuin vaan sitäyhdyntää.