Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellisen parisuhteen salaisuus, paljon seksiä niin mies on onnellinen.

Vierailija
18.08.2014 |

Tietysti on miehiä joilla matala libido eikä tämä silloin toimi, mutta näin olen itse ollut havaitsevinani empiirissä tutkimuksissani. Mulla on ehkä aika hankala mies: mustavalkoinen ajattelu, vähän jopa as-piirteitä, on helposti ärtyisä ja vetäytyvä, taipuvainen juomaan... Ei mitenkään väkivaltainen mutta aika rasittava pahimmillaan.

Jos ei ole seksiä, oli syy mikä tahansa, niin kaikki on vaikeampaa. Jos on seksiä, mies on kaikin puolin ihanampi. Nukkuu paremmin ja sekin tietysti jo vaikuttaa kaikkeen. Hankalammillaankin mies haluaa seksiä, mutta mua tietysti harvemmin kiinnostaa sellasen pässin kanssa sitä harrastaa. Mutta yleensä se kannattaa, mitä enemmän harrastetaan seksiä sitä enemmän mullakin tekee mieli, sitä tyytyväisempi mies on, ja niin ees päin. Mies taitaa olla sillä tavalla rajoittunut, ettei pysty sitä huonoa kierrettä kääntämään itse muuttumalla huomaavaisemmaksi ja mukavammaksi, jos menee huonosti. Mutta reagoi kyllä kiitettävästi siihen jos tulen vastaan olemalla innokas sängyssä.

- Ä29 -

Kommentit (213)

Vierailija
1/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, 28 miestä käynyt tykkäämässä alkuperäistä viestiä vissiin.

Vierailija
2/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:24"]

Eikös se ole molempien osapuolien tehtävä pitää suhde toiminnassa, jos naisen täytyy pitää miehen mielentilasta huolta seksin avulla niin jokin on vialla.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:25"]

Kyllä mä kans näkisin että miehellä on vähintään yhtälainen vastuu parisuhteen ilmapiiristä. Seksi on herkkä asia.

[/quote]

Jos nainen pitää huolta miehen mielentilasta miehelle tärkeän asian eli yhteisen seksielämän kautta, se on väärin. Mutta miehen pitää pitää naisen määräämällä tavalla huolta naisen mielentilasta, jotta suhteessa voi olla seksiä, niinkö? Miksei se ole kiristämistä naisen taholta?

-ä29-

[/quote]

Ei kai se voi kiristämistä olla, että kieltäytyy seksistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisiin. Sanotaan, että Seksi on 10% suhteesta, toimimaton seksi 90%. Aika paikkansa pitävä. Libidoiden on oltava samalla aaltopituudella jotta suhde toimii.

Vierailija
4/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:04"]Sama pätee naisiin. Sanotaan, että Seksi on 10% suhteesta, toimimaton seksi 90%. Aika paikkansa pitävä. Libidoiden on oltava samalla aaltopituudella jotta suhde toimii.

[/quote]

Siitä minä juuri puhun, että jos ei ole, niin mitä sitten? En ole saanut muuta vastausta kuin että minun ajatus on käsittämätön ja raivostuttava. Niin ja että kumppani pitää valita oikein, niin näin ei käy. Jos kuitenkin käy, niin onko se vaihtoehto pelkkä ero?

-ä29-

Vierailija
5/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies ei halua yhtä usein kuin nainen? Minä naisena haluan kaksi yhdyntää joka päivä. Muuten olen vihainen ja ärtynyt. Mitä jos miehellä ei seiso kahta kertaa? dildo ei tunnu samalta.

Vierailija
6/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:34"]

Mitä jos mies ei halua yhtä usein kuin nainen? Minä naisena haluan kaksi yhdyntää joka päivä. Muuten olen vihainen ja ärtynyt. Mitä jos miehellä ei seiso kahta kertaa? dildo ei tunnu samalta.

[/quote]

Teillä on sitten ongelma parisuhteessa. Sulla on aika eksaktit toiveet ja ilmeisesti miehellä eksaktit fysiologiset rajat. Tässä mun tarkoittamassa tilanteessa ei ole niin, että pitää just tietty määrä seksiä olla tietyllä tavalla. Vaan nainen vapaaehtoisesti harrastaa miehensä kanssa seksiä useammin, sen minkä voi, sen sijaan että vähentäisi seksin harrastamista niin vähään kuin voi. Jollakin miehellä voi toki olla rigidi käsitys siitä mikä on tarpeeksi ja yhtään vähemmän ei kelpaa, mutta uskon että useimmat arvostaisivat todella korkealle puolison yritystä lisätä seksiä toisen toiveita vastaavammaksi. Kovin spesifit vaatimukset on minusta kohtuuttomia.

-ä29-

Vierailija
7/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina paketteja postista, kun annan vähän märkää.

Vierailija
8/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se pointti, että onnellinen mies -> onnellinen muukin perhe.

Vierailija
9/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:24"]

Eikös se ole molempien osapuolien tehtävä pitää suhde toiminnassa, jos naisen täytyy pitää miehen mielentilasta huolta seksin avulla niin jokin on vialla.

[/quote]

Jos nainen pitää huolta miehen mielentilasta miehelle tärkeän asian eli yhteisen seksielämän kautta, se on väärin. Mutta miehen pitää pitää naisen määräämällä tavalla huolta naisen mielentilasta, jotta suhteessa voi olla seksiä, niinkö? Miksei se ole kiristämistä naisen taholta?

-ä29-

[/quote]

Ei kai se voi kiristämistä olla, että kieltäytyy seksistä!

[/quote]

Katsotaan meniko lainaukset nyt oikein, kun poistin tuon yhden kommentin välistä.

Niin, naisen näkökulma on ettei se voi olla kiristämistä, vaan naisella on kaikki oikeutus toimia niin kuin toimii. Mutta entä jos miehen näkökulmasta se on kiristämistä? Onko teillä joku ulkopuolinen tuomari ratkomassa, että nainen on oikeassa ja mies hyväksyköön hänen näkökulmansa, vai yritättekö pärjäillä ihan keskenänne niin kuin suurin osa pariskunnista? Meillä ei ainakaan ole ketään sanomassa kumpi on oikeassa, vaan ihan itse tässä pitää yrittää pitää parisuhde kasassa. Ja ihan itse sen kärsii, jos se ei onnistu.

En ole saanut pihtaamalla (siis omasta mielestäni ihan oikeutetusti pidättäytymällä seksistä koska en saa ymmärrystä, apua ja hellyyttä tarpeeksi) ja riitelemällä miestä vakuutettua siitä, että kannattaa yrittää kovemmin, kyllä se siitä. Se ei vaan ole toiminut, mulla on varmaankin itsekeskeinen ja tyhmä mies, niin kuin taisin alussa jo sanoa. Jos on erilainen mies, niin se varmaan sitten toimii.

Olen myös yrittänyt neuvotella aikuismaisesti ja järkeen vedoten jotain "diilejä", tyyliin että jos sinä nyt vaikka viikon ajan käyttäydyt näin, niin minä haluan sitten varmasti seksiä viikonloppuna. Ei ne onnistuneet. Olen saanut niihin niin umpimielisiä, epäluuloisia ja vihamielisiä vastauksia, etten niitä tässä viitsi edes tarkemmin muistella. Aluksi se järkytti ja itketti jos ei naurattanutkin, että miten tuo ei tajua tulla yhtään vastaan, mutta tajusin sitten että miehelle se seksielämä on siinä kriisivaiheessa oikeasti elämän ja kuoleman kysymys. Mikään lupailu tai neuvottelu tai yleensäkään puhe ei saanut vastakaikua, koska katkera mies koki että hän on altavastaajana ja kiusattuna eikä oikeastaan välittänyt kuunnella.

Ainoa mikä auttoi, oli se että annoin miehelle avokätisesti sen mitä hän eniten haluaa. En luvannut mitään, mutta aloin tehdä niitä aloitteita järjestelmällisesti. Kun mies huomasi sen, etten ole kiristämässä häneltä mitään, en halua häneltä mitään, hänestäkin tuli paljon hellämielisempi, joustavampi ja rennompi. Minusta sillä ei ole väliä onko se kiristämistä vai ei, jos olet kahdenvälisessä suhteessa jossa toinen kokee sen tilanteen kiristämisenä. Vaikka koko muu maailma olisi sitä mieltä, että hän on väärässä, niin ei se muuta hänen tuntemuksiaan asiasta.

-ä29-

Vierailija
10/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä se kyllä menee niin päin, että mitä ihanampi ja huomaavaisempi mies on naista kohtaan, niin sitä enemmän on seksiä ja sitä paremmin suhde voi. Tämän kun kaikki miehet hoksaisivat, niin eipä tarvis niin kauheasti valittaa kun nainen ei anna.

Vierailija
11/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
12/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies valittaa, että seksiä on liikaa :(

Vierailija
13/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:08"]

No yleensä se kyllä menee niin päin, että mitä ihanampi ja huomaavaisempi mies on naista kohtaan, niin sitä enemmän on seksiä ja sitä paremmin suhde voi. Tämän kun kaikki miehet hoksaisivat, niin eipä tarvis niin kauheasti valittaa kun nainen ei anna.

[/quote]

Kerro tämä mielistelevälle ystävälleni, jolta nainen pihtasi ja joka tuli jätetyksi jonkun möreä-äänisen "alfauroksen" takia. On sitä ihmetellyt miten se ei riitä, kun kehuu koko ajan ja tekee kaiken mitä nainen sanoo ja varoo aiheuttamasta mitään harmia.

[/quote]

toi sun käsitys ihanasta miehestä? toi on mun käsitys mielistelevästä tossusta. epätoivoinen mielistely tuskin herättää naisen haluja.

Vierailija
14/213 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:04"]Sama pätee naisiin. Sanotaan, että Seksi on 10% suhteesta, toimimaton seksi 90%. Aika paikkansa pitävä. Libidoiden on oltava samalla aaltopituudella jotta suhde toimii.

[/quote]

Siitä minä juuri puhun, että jos ei ole, niin mitä sitten? En ole saanut muuta vastausta kuin että minun ajatus on käsittämätön ja raivostuttava. Niin ja että kumppani pitää valita oikein, niin näin ei käy. Jos kuitenkin käy, niin onko se vaihtoehto pelkkä ero?

-ä29-

[/quote]

Jos ei ole, seksistä tulee iso kupla joka voi puhjeta koska vaan ja erotaan. Painostava tila, jossa voi ajautua pettämään tai miettii koko ajan syitä mikä toisella on. Lopulta ei jaksa. Tästä tilasta voi myös päästä pois, mutta se on vaikeaa. Libidot on saatava vähintään lähemmäs toisiaan. Muuten liitto ei kestä. Kaksi halutonta sopii tietysti myös toisilleen.

Vierailija
15/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:08"]

[/quote]

Noinhan se usein menee, mutta voisiko se fiksumpi osapuoli hyväksyä että kaikilla ihmisillä ei ole samanlaiset henkiset kyvyt kuin hänellä. Rakkauden kaksoiskäskyn toinen osakin tulee mieleen.

-Ä29-

Vierailija
16/213 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista, kun mies ja nainen eivät voi elää molemmat tyytyväisenä ja kumppaniaan ymmärtäen ja arvostaen.

Vierailija
17/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tuo on toisin päin. Sukupuoliroolit siis.

Vierailija
18/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että näin on, mutta en siltikään pidä siitä. Ihan kuin mies olisi joku kärttyinen lapsi, jonka verensokerista äiti huolehtii. Ällöä.

Vierailija
19/213 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en ole koskaan saanut seksiä tarpeeksi vaikka olen elänyt kaksi kertaa pitkässä suhteessa.

Vierailija
20/213 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:04"]Sama pätee naisiin. Sanotaan, että Seksi on 10% suhteesta, toimimaton seksi 90%. Aika paikkansa pitävä. Libidoiden on oltava samalla aaltopituudella jotta suhde toimii.

[/quote]

-ä29-

[/quote]

Jos ei ole, seksistä tulee iso kupla joka voi puhjeta koska vaan ja erotaan. Painostava tila, jossa voi ajautua pettämään tai miettii koko ajan syitä mikä toisella on. Lopulta ei jaksa. Tästä tilasta voi myös päästä pois, mutta se on vaikeaa. Libidot on saatava vähintään lähemmäs toisiaan. Muuten liitto ei kestä. Kaksi halutonta sopii tietysti myös toisilleen.

[/quote]

Niin siis, tarkoitat että se halukkaampi voi ajautua pettämään ja miettii syitä mikä toisella on? Haluttomampi kärsii ehkä toissijaisesti puolison etääntymisen vuoksi, mutta ei ehkä yhtä paljon ja aktiivisesti koe tilannetta hankalaksi, pitää puolison vaatimuksia ja eroajatuksia kohtuuttomina, niinkö? No mitä ajattelet tästä minun ehdotuksesta, jos olet lukenut ketjua tai minun viestejä? Minua ei ahdista ja mies on tyytyväinen, rakastuneen oloinen. Seksiä on paljon ja olen vapautuneempi ja itsevarmempi, halut on lisääntyneet. Jos olisin pitäytynyt siinä vaatimuksessa, että miehen on muututtava ensin, olisimme eronneet jo kauan sitten.

-ä29-