Eläkkeeni on suurempi kuin monen duunarin palkka
3300 tällä elelee kohtalaisesti, kun ei oo velkaa
Kommentit (19)
Sitten voitkin viettää ökyillen elämää. Grillaa grillimakkaran sijasta goutertankoa tai jahtimakkaratankoa. Köyhät grillaa tavallisia grillimakkaroita.
Samoin. 3500br mutta myös suuri veroprosentti
Onhan se itse säästämäsi vai se pettureisen eläke?
jos vielä saa tehdä duunia vikat vuodet niin lähellä nelosta ollaan täälläkin..
Pitäähän sitä jollain tavalla itselleen tyydytyksen suoda , jos ei muuten niin brassailemalla.😂.
Eläkkeelle kun pääsen, ei mullakaan ole sit enää velkaa. Sit elelen mukavasti vaikka jäisi vähän yli tonnin kuussa käteen. Vesimaksu,jätemaksu,pari kertaa vuodessa kiinteistöverot yms. Kaupat mulla on kävelymatkan päässä.
Hienoa. Eikä hävetä yhtään että nuoria paljon pienemmillä eläkemaksuilla sitä nostat, samalla kun duunari maksa paljon isommat eläkemaksut jotta voisit tuolla lokoilla?
Hyvää joulua teille varakkaille. Muistakaahan vähävaraisia sukulaisianne ja ystäviänne. Ja olkaa kiitollisia kun pärjäätte taloudellisesti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pettureisen eläke?
Vierailija kirjoitti:
Saan työeläkettä.-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle kun pääsen, ei mullakaan ole sit enää velkaa. Sit elelen mukavasti vaikka jäisi vähän yli tonnin kuussa käteen. Vesimaksu,jätemaksu,pari kertaa vuodessa kiinteistöverot yms. Kaupat mulla on kävelymatkan päässä.
Se on hienoa että maksatte meidän eläkkeet. Täällä Espanjassa kulutamme niitä
Hienoa, kun täällä on tosi isopalkkaisia eläkeläisiä kirjoittelemassa, kivat teille. Mun bruttoeläkkeeni tulee olemaan jotain 1300-1400e/br/kk eli aika tarkkaan puolet mun palkastani, kuten se usein menee. Onneksi mun puolisoni on hyväpalkkainen, saa huomattavasti paremman eläkkeen kuin minä, mutta kyllä se taloudellinen elintaso sitten muutaman vuoden päästä joka tapauksessa tulee laskemaan. Onneksi on velaton asunto, ei muuta velkaa ja rahaa jonkin verran sijoituksissa. Auto pitänee vaihtaa uuteen ennen eläkkeelle jäämistä, joten sillä sitten ajellaan niin kauan kuin ajellaan.
Eläkeläisiä aina sapettaa kun maksavat minun työttömyyskorvaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa että maksatte meidän eläkkeet. Täällä Espanjassa kulutamme niitä
Ei se mua haittaa. Itse nautin enemmän Lapin rauhasta kalastaen. Voisin elellä pitkään teltassa keskellä ei mitään.
Mielummin olen köyhä kun asuisin Helsingissä. Rikkaat täynnä itseään.
Eläke pitäisi saada edes osittain tarveperusteiseksi, otan ääriesimerkin:
Eläkeläinen makaa hengityskoneessa 30 vuotta ja nostaa 50 tonnia kuussa, vaikka käyttötililläkin on 15 miljoonaa.
Miksi pitää maksaa valtavia "eläke-nimisiä sos.tukia" ihmisille, jotka eivät oikeasti sitä rahaa tarvitse mihinkään?
T Näin Suomi ei nouse
Onhan eläkeläisillä veroprosenttit kohdillaan. € 980 palkkiosta jäi käteen € 480. Pitäkää tunkinne.
Kyllä, 61-vuotiaasta saakka vedetty nelonen kuussa. Haistakaa nuoret rönttöstä.