Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääketehtaat rules!!!

Vierailija
17.08.2014 |

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:57"]

Huvittuneena luen, kun psykologi, jolla ei siis ole minkäänläistä lääkealan koulutusta tai asiantuntemusta, esiintyy psyykelääkkeiden ylimpänä asiantuntijana. Eikä siinä kaikki vaan hän vielä vetoaa 70-luvulla tehtyyn tutkimukseen, jota on tulkinnut täysin väärin ja oman näkökantansa mukaan. Ystävällistä häneltä jättää mainitsemata ne kaikki 40-vuoden aikana tehdyt RIIPPUMATTOMAT tutkimukset, joissa SSRI- ja muita lääkkeitä on tehty.

Hyvät naurut saa, kun lukee tähänkin viestiketjuihin kirjoittaneiden idioottien viestejä ja kuinka kyseisen psykologin vuodatus on teihin uponnut täysin vaikka sisältää asiavirheitä alusta loppuun saakka. Ei ole kyllä keskimääräinen älykkyysosamäärä kovinkaan korkea tällä foorumilla ja tässä se on taas nähty.

[/quote]

Sinä vaikutat todella epämiellyttävältä ihmiseltä. Kopakkala ei ole lääkeyhtiöiden talutusnuorassa, ja hänellä on rohkeus puhua, toisin kuin monella muulla. 

[/quote]

Rohkeus puhua, mutta mistä? Luulisi kaltaisiasikin hyväuskoisia idiootteja hieman ihmetyttävän, kun psykologi (katso sanakirjasta) rupeaa esiintymään lääketiedon asiantuntijana ja rupeaa siteeraamaan 70-luvun tutkimuksia.

[/quote]

Se vain mainitsi kerran sen tutkimuksen vertailukohteeksi, ääliö.

Vierailija
82/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia lääkkeitä ei pitäisi syödä, siinä on se juju! Meilläkin lääkärit on kirjoittanut niin hevi hevi lääkereseptejä, että tuntuu niiltä puuttuvan järki aivan kokonaan. Ilman mitään testejä astmalääkkeitä, lyricaa pikku vaivoihin jne. Ei hyvä, ei hyvä ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää miten ihmiset suhtautuvat masentuneisiin ihmisiin. Lääkkeet vaan pois ja potku persuuksiin. Jos olisin häijy toivoisin joillekin vakavaa masennusta tai paniikkihäiriötä. Mutta, kun olen kiltti, en toivo sitä helvettiä kenellekään. Toivon vaan, että osaisitte hävetä. Kiitos lääkkeen olen elossa ja nautin elämästä. Ei ikinä enää pimeään kuiluun. Siellä ei kuulkaas auta omiin voimavaroihin uskominen. Kaikki sairaat koittakaa kestää näitä mistään tietämättömiä viisastelijoita.

Vierailija
84/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:55"]

Hirveää miten ihmiset suhtautuvat masentuneisiin ihmisiin. Lääkkeet vaan pois ja potku persuuksiin. Jos olisin häijy toivoisin joillekin vakavaa masennusta tai paniikkihäiriötä. Mutta, kun olen kiltti, en toivo sitä helvettiä kenellekään. Toivon vaan, että osaisitte hävetä. Kiitos lääkkeen olen elossa ja nautin elämästä. Ei ikinä enää pimeään kuiluun. Siellä ei kuulkaas auta omiin voimavaroihin uskominen. Kaikki sairaat koittakaa kestää näitä mistään tietämättömiä viisastelijoita.

[/quote] 

Tottakai, kuka niitä oikeesti tarttee, niin niitä tarttee. Turhanpäiväisestä mömmöjen popsimisesta oli kyse kuten juuri tuo mehiläisen irtisanottua ehti todeta. Ei meilläkään astamaa ollut, lääkäri väitti kuitenkin että on, ilman testin testiä, ekan käyntikerran jälkeen,  kirjoitti astmalääkityksen. Mikä ei todellakaan ollut.  Vastuu on jokaisen oma eikä kaikkea kannata uskoa. Reseptilääkkeet kannattaa kuuklata ennenkuin niitä noutaa. Hahmottaa edes vähän mistä on kyse ja mihin on heittäytymässä. 

Vierailija
85/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:20"]

Oikeastaan minulle on sama mitä suuri viisas av-kansa ajattelee. Hekin ajattelevat toisin siinä vaiheessa, kun itselle se sairaus kolahtaa. Ja kyllä se on ihan todistettu, että kun serotoniin taso elimistössä laskee, seurauksena on masennus tai paniikki tai molemmat. Minä olen terve lääkkeen ansiosta. Tai jos nyt en terve, niin työkykyinen. Työelämässä asia menee niin, että lääkäri kirjoittaa todistukseen vain onko henkilö hänen mielestään työhön sopiva vai ei. Ei mitään muuta. Eli työpaikalla ei sairauksien takia ketään karsita. Tietenkin esim. diabeetikon täytyy miettiä tarkoin mihin työhön voi mennä. Vuorotyö ei ole välttämättä mahdollinen. Masennuslääkkeitä voi syödä vaikka paketillisen eikä siitä kuitenkaan mitään huumevaikutusta saa aikaan. Henki voi kyllä lähteä, joten en suosittele kokeilemaan. Kaikkia lääkkeitä käytetään ohjeen mukaan, sehän on selvä.

[/quote]

Seotoniinin tason laskuun ei ole verikoetta. Eli et voi tietää onko kyse siitä. 

Itse söin turhaan kymmenen vuotta masennuslääkkeitä, joiden annostusta ja merkkiä välillä muutettiin. Sitten osui kohdalle viisas lääkäri, joka diagnosoi kilpirauhasen vajaatoiminnan. Verikokeet ja thyroxin, ja elämä hymyilee vuosien jälkeen. Ei sekoa aivokemia. 

Niinpä niin, serotoniinivajaushan se... Kiitettävää lääkeuskovaisuutta! 

Vierailija
86/118 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:55"]

[/quote]

Kopakkala on just pienen ihmisen asialla. Lainaan tässä nro 59:ä

"Miksette masennusta sairastavat ymmärrä, että tämä käytävä keskustelu teidänkin hyväksenne? Vai haluatteko syödä niitä lääkkeitä aina? Tai, kuten Kopakkala sanoo, PSYKOAKTIIVISTA RIIPPUVUUTTA AIHEUTTAVIA AINEITA, ei "lääkkeitä". Ne kun EIVÄT PARANNA.

On jokaisen edun mukaista, että lääkeyhtiöiden törkeä peli paljastetaan, etenkin potilaan ja lääkärin, ja kehitetään vähemmän addiktoivia hoitomuotoja, joihin ei liity yhtä pahat sivuvaikutukset. 

Siilipuolustus ei tässä nyt auta mitään. Kopakkala on oikealla asialla. Pienen ihmisen asialla isoa miljardibisnestä vastaan. 

Miksi se on niin vaikea hyväksyä? Onko psyykkinen riippuvuus lääkkeeseen jo niin vahva, että sitä puolustetaan kuin juoppo viimeistä viinatilkkaa?"

Sahaat omaa oksaasi, jos sujet silmäsi ja korvasi aiheelliselta kritiikiltä ja kuittaat sen masentuneiden dissauksena. Kyse on lääkeyhtiöitten saatanallisesta ahneudesta ja ns. käyvän hoidon täydellisestä epäonnistumisesta. Lääkärit ei uskalla sanoa mitä ajattelevat, koska muuten tulee kenkää kuin Kopakkalalle Mehiläisestä, ja potilaista osa vetäytyy kirkuvaan siilipuolustukseen, kun kokee oman minuutensa ahdistetuksi. Ai ei mun tarttekaan syödä aivokemiaa sekoittavia mömmöjä VUOSIKAUSIA? Mikä pelottava ajatus! Omasta terveydestä ja voinnista pitäisi ottaa vuosien lääketurrutuksen jälkeen VASTUU? EIH! 

Vierailija
88/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeollisuuden bisneksestä esimerkkinä toimii myös e-pillerit. Niitä tyrkytetään koko ajan. Mä olen nyt kahdelle gynelle kertonut käyttäväni muuta ehkäisyä, mutta silti on kirjoitettu pilleriresepti mukaan "jos tulisin järkiini".

Masennuslääkkeitä määrättiin mulle pitkäksi aikaa niin, että en saanut muuta hoitoa. Lääkäri uusi reseptiä ainakin vuoden, mitään jutteluapua en saanut tai nähnyt koko lääkäriä.

Vierailija
89/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa viisaat siis mitä vakavasti sairas, joka ei pysty kävelemään ja hädin tuskin hengittämään, voi tehdä. Ota vastuu itse. No niin teinkin, raahauduin lääkäriin, sain lääkkeen ja oloni parantui vähitellen. Niin tekin teette, kun sairastutte. Vai kieltäydyttekö kaikista lääkkeistä vaikka henkenne uhalla. Te ette ymmärrä mitä masennus on. Se ei ole pientä alakuloa.

Vierailija
90/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko diabeetikolle, rr-tautia sairastavalle, sydänsairaalle, epileptikolle, syöpää sairastavalle samoin? Lääkkeet pois ja vastuu itselle. Lenkille vaan niin kyllä se siitä.

Vierailija
91/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sellaisia lampaita että eivät kestä vastoinkäymisiä. Jos on vähän vaikeaa, niin se pitää heti diagnosoida sairaudeksi ja sairauteen pitää tietenkin saada hoitoa ja kun muuta järkevää hoitoa ei ole, niin siitten lääkehoitoa. Monihan valittelee tuota masennusta ihan tahallaan, sillä saa nimittäin tosi helposti todella pitkän sairausloman.

Vierailija
92/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu kiinnittävän siihen huomiota, että melkein joka kymmenes on masenutnut. Miksi niin paljon? Ehkäpä ihmiset eivät parane masennuksesta, koska ympäristö ei muutu, ympäristö, joka tekee heidät sairaaksi. Normaali suru on aivan eri asia kuin masennus.

Vierailija
93/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:18"]``Käypä hoito`` onko tämä nyt sitä kun labrakokeet ovat viitearvojen sisäpuolella? Kuka määrittelee koko kansan viitearvot?

Uskomatonta!! Minä haluan ainakin ``yksilöllisen hoidon`` ja sen saa funktionaaliselta lääkäriltä ja homeopaatilta! Harmittaa jos tavallisten lääkärien kädet sidotaan näin, sillä lääkärit haluavat aina hoitaa onnistuneesti!

[/quote] voi hitto sä oot pihalla. Aloita vaikka selvittämällä mitä ne viitearvot tarkoittaa, ei niitä tuulesta temmata. Ko. psykologiin en luottaisi, hän ei ole lääkäri eikä millään tavalla lääkkeiden asiantuntija ja hänen juttunsa ovat varsin provokatiivisia. Mutta jos lääketiede ei kelpaa tyytykää toki homeopatiaanne ja muuhun huuhaaseen, sillähän voi jo muka ebolankin parantamaan. Kyllä sitten tosi tilanteessa taitaa tulla tiedettä ikävä. Darwin-award odottaa.

Vierailija
94/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:57"]Huvittuneena luen, kun psykologi, jolla ei siis ole minkäänläistä lääkealan koulutusta tai asiantuntemusta, esiintyy psyykelääkkeiden ylimpänä asiantuntijana. Eikä siinä kaikki vaan hän vielä vetoaa 70-luvulla tehtyyn tutkimukseen, jota on tulkinnut täysin väärin ja oman näkökantansa mukaan. Ystävällistä häneltä jättää mainitsemata ne kaikki 40-vuoden aikana tehdyt RIIPPUMATTOMAT tutkimukset, joissa SSRI- ja muita lääkkeitä on tehty.

Hyvät naurut saa, kun lukee tähänkin viestiketjuihin kirjoittaneiden idioottien viestejä ja kuinka kyseisen psykologin vuodatus on teihin uponnut täysin vaikka sisältää asiavirheitä alusta loppuun saakka. Ei ole kyllä keskimääräinen älykkyysosamäärä kovinkaan korkea tällä foorumilla ja tässä se on taas nähty.

[/quote] aamen! Tässä ketjussa taas idioottien kokoontumisajot menossa. Harmi vaan että tällainen epätieteellinen propaganda voi pahimmillaan johtaa ihmisten kuolemaan :(

Vierailija
95/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:18"]``Käypä hoito`` onko tämä nyt sitä kun labrakokeet ovat viitearvojen sisäpuolella? Kuka määrittelee koko kansan viitearvot?

Uskomatonta!! Minä haluan ainakin ``yksilöllisen hoidon`` ja sen saa funktionaaliselta lääkäriltä ja homeopaatilta! Harmittaa jos tavallisten lääkärien kädet sidotaan näin, sillä lääkärit haluavat aina hoitaa onnistuneesti!

[/quote] voi hitto sä oot pihalla. Aloita vaikka selvittämällä mitä ne viitearvot tarkoittaa, ei niitä tuulesta temmata. Ko. psykologiin en luottaisi, hän ei ole lääkäri eikä millään tavalla lääkkeiden asiantuntija ja hänen juttunsa ovat varsin provokatiivisia. Mutta jos lääketiede ei kelpaa tyytykää toki homeopatiaanne ja muuhun huuhaaseen, sillähän voi jo muka ebolankin parantamaan. Kyllä sitten tosi tilanteessa taitaa tulla tiedettä ikävä. Darwin-award odottaa.

[/quote]

Päinvastoin, selvinpäin. Pihalle menee lääkkeistä ja te saatte rahanne tästä lääkeiden lobbaamisesta. Muut puhuu kokemuksista. Siinä on se suurin ero tässä. 

Vierailija
96/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 13:57"]Huvittuneena luen, kun psykologi, jolla ei siis ole minkäänläistä lääkealan koulutusta tai asiantuntemusta, esiintyy psyykelääkkeiden ylimpänä asiantuntijana. Eikä siinä kaikki vaan hän vielä vetoaa 70-luvulla tehtyyn tutkimukseen, jota on tulkinnut täysin väärin ja oman näkökantansa mukaan. Ystävällistä häneltä jättää mainitsemata ne kaikki 40-vuoden aikana tehdyt RIIPPUMATTOMAT tutkimukset, joissa SSRI- ja muita lääkkeitä on tehty.

[/quote] aamen! Tässä ketjussa taas idioottien kokoontumisajot menossa. Harmi vaan että tällainen epätieteellinen propaganda voi pahimmillaan johtaa ihmisten kuolemaan :(

[/quote] 

Niin juuri! Maksa ja sydän ei kestä kaikkia myrkkyjä ja ennenaikainen kuolema voi kohdata jos turhia lääkkeitä syö. 

Vierailija
97/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:15"]

Kertokaa viisaat siis mitä vakavasti sairas, joka ei pysty kävelemään ja hädin tuskin hengittämään, voi tehdä. Ota vastuu itse. No niin teinkin, raahauduin lääkäriin, sain lääkkeen ja oloni parantui vähitellen. Niin tekin teette, kun sairastutte. Vai kieltäydyttekö kaikista lääkkeistä vaikka henkenne uhalla. Te ette ymmärrä mitä masennus on. Se ei ole pientä alakuloa.

[/quote]

Minä tiedän mitä masennus on. Mutta kun ne lääkkeet eivät paranna! Jatkat vuosikausia niiden käyttöä, tulee sivuvaikutuksia jne, eikä vointi muutu, koska tarvitset samoja riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä, ehkä suuremmalla annoksella, vuodesta toiseen! Luvattoman moni jää myös työkyvyttömyyseläkkeelle. Luitko itse artikkelin? Näitä "lääkkeitä" jotka eivät oikeasti edes lääkkeitä ole, ei pitäisi syödä kuin korkeintaan vuosi. Ei enempää. Missä vaiheessa, jos vointi kerran kuin sanoit parani, lopetat "lääkkeitten" käytön ja otat sen vastuun? 

Joka kymmenes suomalainen syö näitä psyykenlääkkeitä. Eikö se herätä sussa kysymyksiä, lääkeuskis?

Vierailija
98/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:52"]

Kukaan ei tunnu kiinnittävän siihen huomiota, että melkein joka kymmenes on masenutnut. Miksi niin paljon? Ehkäpä ihmiset eivät parane masennuksesta, koska ympäristö ei muutu, ympäristö, joka tekee heidät sairaaksi. Normaali suru on aivan eri asia kuin masennus.

[/quote]

Koska h eivät kaikki olekaan kliinisesti masentuneita. Kyse on työuupumuksesta, reaktiivisesta masennuksesta, kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Tässä just on se pointti. Ihmisille, joilla EI OLE PSYYKEN ONGELMAA, syötetään miljoonittain näitä masennus"lääkkeitä". Serotoniiniverikoetta ei ole. Lekurilla on se 15 min aikaa kohdata potilas, ja kun tämä kertoo masennuksesta, itkee, ja pyytää lääkkeitä, lekuri kirjottaa reseptin. Sillon ei tule myöskään vastuuta, vaikka potilas vetäis ittensä narun jatkoksi. 

Tässä se on karusti väännettynä rautalangasta, vaikka te lääkeuskovaiset ette sitä usko. Kopakkala ajaa teidän asiaa. Toisin kuin ahneet lääkeyhtiöt. Herätkää nyt pahvit siinä psyykenlääketokkurassa!!! 

Vierailija
99/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:15"]

[/quote]

Minä tiedän mitä masennus on. Mutta kun ne lääkkeet eivät paranna! Jatkat vuosikausia niiden käyttöä, tulee sivuvaikutuksia jne, eikä vointi muutu, koska tarvitset samoja riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä, ehkä suuremmalla annoksella, vuodesta toiseen! Luvattoman moni jää myös työkyvyttömyyseläkkeelle. Luitko itse artikkelin? Näitä "lääkkeitä" jotka eivät oikeasti edes lääkkeitä ole, ei pitäisi syödä kuin korkeintaan vuosi. Ei enempää. Missä vaiheessa, jos vointi kerran kuin sanoit parani, lopetat "lääkkeitten" käytön ja otat sen vastuun? 

Joka kymmenes suomalainen syö näitä psyykenlääkkeitä. Eikö se herätä sussa kysymyksiä, lääkeuskis?

[/quote] 

Olet väärässä. Vain otettu lääke auttaa. Olet vaan niin tyhmä ettet sitä huomaa. Huh huh 

Vierailija
100/118 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:19"]

Sanotko diabeetikolle, rr-tautia sairastavalle, sydänsairaalle, epileptikolle, syöpää sairastavalle samoin? Lääkkeet pois ja vastuu itselle. Lenkille vaan niin kyllä se siitä.

[/quote]

Nuo sairaudet pystytään diagnosoimaan. Kliinistä masennusta ei. Sitä serotoniinverikoetta ei ole olemassakaan. Väitäkö tosissasi, että joka kymmenennellä suomalaisella on lääkitystä (ja ne ei edes ole lääkeitä, vaan aivokemiaa sekoittavia mömmöjä!) vaativa kliininen depressio? Paskapuhetta. 

Nämä masennus"lääkkeet" aiheuttavat myös riippuvuutta, minkä huomaa näitten kiihkeiden lääkeuskovaisten aggressiivisissa kannannotoissa. Onko se riippuvuus jo niin vahva, ettet uskalla olla ilman, vaikka kuten kehuit, "olo parani"? Kemiallinen riippuvuus, kuin huumeisiin. Eikö yhtään huolestutat? Ei vain itsesi, vaan niitten miljoonien muiden puolesta? Lääkebisnes on likainen ja verinen bisnes. 

Katso elokuva Uskollinen puutarhuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi