Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joilla kuukautiset alkannet uudestaan,

Vierailija
21.06.2026 |

vanhemmalla iällä, kun ovat jo olleet yli vuoden poissa? Minulla ikää 58 ja nyt kahdet menkat tulleet. (Gynellä on käyty.)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni, että jos näin käy, pitää mennä tutkituttamaan, ettei ole mitään pahaa meneillään.

Vierailija
2/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä toiselle lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerta kävit gynellä, mitä se sanoi?

Vierailija
4/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni, että jos näin käy, pitää mennä tutkituttamaan, ettei ole mitään pahaa meneillään.

Eikä, miten saatoin missata tuon, että olit jo käynyt gynellä. Pahoittelen, ap. Ei ole nyt aivot tänä iltana mukana...

Vierailija
5/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se gyne sanoi? Mä kävin labroissa, papassa, alavatsaultrassa, pipellessä, nyt on antibioottikuuri (krooninen endometriitti-epäily) 

Vierailija
6/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla myös.

M53

Vierailija
7/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, saatat tulla jopa raskaaksi. Vai oletko mies, niitäkin on nykyään naiseksi naamioituneina ?

Vierailija
8/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinkö pitäisi.       Kukaan ei tiennyt 😂😂😂

Vierailija
9/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset on siis tehty, ja kyseessä on kuukautiset. Kyselen vaan, löytyykö muita.
Ap

Vierailija
10/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhia, saatat tulla jopa raskaaksi. Vai oletko mies, niitäkin on nykyään naiseksi naamioituneina ?

Keksin koko jutun . Olen se teidän paskaa puhuva Vanhapiika.. 🐖

Vierailija
11/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukset on siis tehty, ja kyseessä on kuukautiset. Kyselen vaan, löytyykö muita.
Ap

Kyllä jaksat puhua pazkaa mt läski.

Vierailija
12/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle läskille ei kukaan ole munaa antanut vuosikymmeniin.  Yyyy.  

Vierailija
13/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Näi juhannuksena sun kuselle haiseva römpzä ei kiinosta.. yyy öööökkkk

Vierailija
14/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mahdollista,mutta mahdotonta toisaalta.Lähde lääkäriin.Jos ne loppuneet eihän ne voi alkaa..tällä on polukystiset munasarjat,kerran kasvoi pesäpallon koko.kysta munasarjaan joka pieni..itse puhjennut elimistöön, ei vuotoja,vuotoja jos tulisi äkkiä pitäisi lääkäriin lähtee.Mitä sun lääkäri sanoo asiasta?,on varmaan oikeassa joiitan labroja pitää ottaa ehkäkin sulkea pois  tietyt jutut.Tuttuni kuoli äskettäin rintasyöpään.Sitä ennen munasarjasyöpä vei tutun..näillä asioilla ei voi leikkii.

Vierailija
15/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla mahdollista,mutta mahdotonta toisaalta.Lähde lääkäriin.Jos ne loppuneet eihän ne voi alkaa..tällä on polukystiset munasarjat,kerran kasvoi pesäpallon koko.kysta munasarjaan joka pieni..itse puhjennut elimistöön, ei vuotoja,vuotoja jos tulisi äkkiä pitäisi lääkäriin lähtee.Mitä sun lääkäri sanoo asiasta?,on varmaan oikeassa joiitan labroja pitää ottaa ehkäkin sulkea pois  tietyt jutut.Tuttuni kuoli äskettäin rintasyöpään.Sitä ennen munasarjasyöpä vei tutun..näillä asioilla ei voi leikkii.

Kyllä on mahdollista. 
Olen siis kaikissa tutkimuksissa käynyt.
Kysymys oli siis, että löytyykö muita.

Vierailija
16/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole näitä muita ainakaan vielä. Sen verran olen lukenut, että siinäkin tapauksessa, että kuukautiset ovat olleet poissa yli vuoden, uudelleen tulevista vuodoista vain 10 prosenttia johtuu syövästä. Tutkimuksissa siis kannattaa käydä, kuten olet tehnytkin, mutta toisaalta kyse on melko tavallisesta asiasta, jos kumminkin 90 prosenttia ei ole mitään. Se nyt vaan on sellaista, että vikat menkat voivat tulla kuukausien tai jopa vuosien välein.

Vierailija
17/17 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole näitä muita ainakaan vielä. Sen verran olen lukenut, että siinäkin tapauksessa, että kuukautiset ovat olleet poissa yli vuoden, uudelleen tulevista vuodoista vain 10 prosenttia johtuu syövästä. Tutkimuksissa siis kannattaa käydä, kuten olet tehnytkin, mutta toisaalta kyse on melko tavallisesta asiasta, jos kumminkin 90 prosenttia ei ole mitään. Se nyt vaan on sellaista, että vikat menkat voivat tulla kuukausien tai jopa vuosien välein.

Aivan. Kiitos vastauksesta!
Ap